Kozie mliečko pre krajšie vlasy

15:56

Ziaja patrí k značkám, ktoré nás pravidelne zásobujú novinkami. Ako spotrebiteľa ma to, samozrejme, teší, lebo si rada vyberám zo širokej ponuky to, čo by sadlo práve mne. Nemôžem byť spokojná so všetkým - pleťový krém kozie mlieko mi vôbec nevyhovoval, rovnako som sa neskamarátila ani s kokosovým balzamom na pery. Iné výrobky sú ale veľmi dobré, Manuka Tree peeling som si kúpila niekoľkokrát. Novinkou je šampón a kondicionér s kozím mliekom, ktoré sú určené pre suché a poškodené vlasy.













Šampón je relatívne veľký, má 400 ml a je klasicky biely, jednoduchý a typický pre nežnú líniu kozieho mlieka. Mám ju rada, i keď pleťový krém mi nesedel, ostatné výrobky boli veľmi fajn. To som do veľkej miery čakala aj od šampónu :) Vonia krásne, rovnako ako pleťové mliečko tejto rady, ktoré mi sadlo úplne super. Konzistencia je dobrá, ani riedka, ani hustá, veľmi sa mi nerozteká. Pení dosť. Čo sa výsledkov týka, mohla by som to rozdeliť na skupinu vlasy a pokožka. Veľmi ma po ňom svrbela, viac ako inokedy. Zhoršenie ekzému som inak nepostrehla, len to svrbenie ( od Ziaji mám niekoľko šampónov, ktoré mi na ekzém sadli perfektne, Biosulfo Alebo Med šampón sú super). Vlasy boli po ňom krásne. Prevoňané, jemné, lesklé. Boli nadýchané, nie úplne bez objemu a nie suché. Preto si myslím, že ľudia so zdravou vlasovou pokožkou s ním väčšie problémy mať nebudú. Aj mamina ho používa rada, občas sa jej trochu mastia vlasy, ale inak sedí jej dobre. Drobnou výčitkou je zloženie.
Túto novinku si budete môcť kúpiť za 3,19 za 400 ml, čo je perfektná suma.


K šampónu jednoznačne patrí maska na vlasy alebo kondicionér. Bez nich si to už ani neviem predstaviť :) Ziaja kondicionér s kozím mliečkom je menšou verziou šampónu, má  200 ml, tiež je biely a milý. Vonia rovnako pekne, len menej intenzívne. Jedná sa o biely balzam, s ideálnou konzistenciou. Nanášam ho na vlasy na pár minút, potom ho zmyjem a pridám ešte sérum proti vypadávaniu vlasov. Pre istotu. Vlasy sú po jeho použití celkom jemné, ľahko sa češú a nemám pocit, že by boli zaťažené. Nemastia sa mi z neho, ale kvôli citlivej atopickej pokožke ho nanášam len na vlasy, lebo hlava ma trochu svrbí aj z neho. Inak som veľmi spokojná.
Kondicionér bude stáť 2,79.


Na suché a poškodené vlasy je šampón aj kondicionér celkom dobrou voľbou. Keby som nemala ekzém, asi by som ho míňala s veľkou radosťou. Teraz ho striedam so šampónom Biosulfo, ktorý som si kúpila pod stromček. Ziaju kúpite aj predajniach Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, Nákupné centrum CITY ARENA Trnava, OD PRIOR Trenčín, v eshope http://www.fortis-slovakia.com/ i v niektorých drogériách, kde ale nemusí byť celá ponuka Ziaji. O výrobkoch si môžete prečítať na stránke http://ziaja.sk/.


Čo z línie kozie mliečko obľubujete? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe