Ako som spoznala Mydlárnu Rozmarýnku

17:34

Dnes bude reč o mimoriadne voňavom a aj veľmi peknom prírodnom dezodorante, ktorý je od Mydlárny Rozmarýnka.  Vždy, keď objavím novú značku prírodnej kozmetiky, sa poteším. Rada si ju kupujem a rada o nej čítam, píšem a rozprávam. Teší ma, keď mi ľudia z môjho okolia povedia, že som im nielen dobre poradila, ale našli tak aj zdravšiu alternatívu neraz pre celú rodiny. Zahreje ma pri srdci, keď si od vás nájdem správu, kde mi len napíšete, že ste skúsili niečo z toho, o čom som písala a páčilo sa vám to. Verím, že časom sa prírodná kozmetika dostane do povedomia širokej verejnosti a ľudia budú po nej siahať s takou radosťou ako aj ja.

 





O dezodorante ružové drevo a čierne korenie si môžete prečítať:

       "Staraj sa o svoje podpazušie a vyhoď do koša hliníkové dezodoranty a antiperspiranty, ktoré podporujú vznik jednej z populačných chorôb. S prírodnými krémovými dezodorantami budeš v suchu nielen v zime, ale i počas horúcich letných mesiacov. Naše dezodoranty poteniu síce nezabraňujú, avšak majú schopnosť podpazušie vysušiť. Obsahujú čisto prírodné zložky, pokožku hýčkajú a nádherne voňajú.
Základnou ingredienciou tohto krémového dezodorantu je bambucké maslo, ktoré pleť vyživuje a zanecháva ju jemnú a vláčnu. Toxíny a pachy z potu odstraňuje konopný vosk v kombinácii s kokosovým olejom, ktoré pôsobia antibakteriálne. Čajovník zmierňuje potenie a udržuje pleť voňavú. Základ každého dezodorantu uzatvára jemný kukuričný škrob, ktorý pohlcuje vlhkosť a sóda bikarbóna, ktorá zasa neutralizuje nepríjemné pachy. Obsah esenciálnych olejov pokožku schladí a prevonia.
Krémové dezodoranty sa veľmi dobre rozotierajú. Pre aplikáciu stačí kúsok o veľkosti hrášku, ktorý sa rozotrie po suchom podpazuší. Je možné ho aplikovať v prípade potreby aj viackrát za deň. Ak by bol dezodorant príliš tuhý, stačí ho zahriať v rukách, v teplej vode alebo položiť na radiátor a jemne premiešať.

Po prvej aplikácii je možné, že sa telo bude viac potiť. Tento proces môže trvať okolo týždňa. Je to spôsobené tým, že sa telo zbavuje "starých" toxínov a zvyká si na prírodný produkt. V tomto období odporúčame mať dezodorant stále po ruke pre prípad opakovaného nanášania. Po prekonaní tejto očisty už iný dezodorant pod pazuchu určite nedáš ;)

Dezodoranty sú plnené do alumíniových dózičiek, ktoré však prešli hygienickou kontrolou.
Nevystavovať teplu a slnku. Vyrobené v Českej republike.
Obsah: 35g!"

Tuhých dezodorantov som už mala dosť, ale každý sa od toho druhého niečím výnimočným odlišoval – nebolo to len vôňou, ale aj obalom, konzistenciou, drobnými odchýlkami v zložení (napríklad nie každý obsahuje sódu bikarbónu) a občas aj výdržou. Je pravda, že hľadám skôr vysúvacie v tube, ale tento si ma získal tým kovovým obalom, aký zbožňujem :) Už roky ich zbieram, ukladám do krabice a skrývam v nich malé poklady, korálky, gombíky, špendlíky, všetko, čo potrebujem k mojej kreatívnej tvorbe a je to maličké. Preto ich obľubujem a vždy, keď nájdem kozmetiku v takomto obale, neviem sa dočkať toho, ako si ho odložím. Dezodorant má 35 gramov, je menší a veľmi pekný. Jednoduchá etiketa mu dodáva nežný nádych. Vôňa ružové drevo a čierne korenie bola výzvou, lebo som si celkom presne nevedela predstaviť, ako to môže voňať. Napadla mi skôr vôňa nedeľného obeda ako kozmetiky. No, bola som veľmi prekvapená! Milo. Lebo dezodorant vonia krásne. Kvetinovo a sviežo zároveň, žensky a výrazne. Výrazne, ale nie rušivo, pretože už krátko po aplikácii môžem naniesť parfum a ich vône sa nebijú. Milujem vôňu levandule, ale toto – toto je jedna báseň! Krásne vonia, krásne vyzerá. Má iba trošku zvláštnu konzistenciu. Nie je veľmi krémová, pretože sa v rukách rozpadáva. Na jemné kúsočky. Keď ho vyberiem, musím z neho v ruke urobiť menšiu guľôčku, aby sa nerozpadla a nespadla. Zo začiatku sa mi to zdalo divné, ale teraz, keď som zvyknutá, mi to už neprekáža. V podpazuší sa dobre rozotiera a pomerne rýchlo uschne, takže sa môžem obliecť tak, aby som si neušpinila oblečenie. Dezodorant, nezabraňuje poteniu, ale ako tak dokáže pokožku vysušiť, preto je v priebehu dňa viac menej suchá. Vďaka krásnej vôni sa teším na použitie. Aj výdrž je pomerne dobrá. Sú dni, kedy ho treba aplikovať viac razy, ale sú dni, kedy vydrží bez problémov. Ovplyvňujú to viaceré faktory, ale to je podobné pri väčšine prírodných dezodorantov. Pokožku nedráždi a cítim sa s ním sviežo a príjemne.

Plusy:
  • Pekný kovový obal
  • Zaujímavá a veľmi pekná vôň
  • Celkom dobre sa aplikuj
  • Nevysušuje, nedráždi pokožk
  • Nefarbí oblečenie, zanecháva svieži a suchý pocit, v priebehu dňa ho občas treba aplikovať zasa

Mínusy:
  • Konzistencia, ale dá sa na ňu zvyknúť


Za 5,90 eur ho nájdete v eshope Od ženy k žene.

Aká zaujímavá vôňa vás v poslednej dobe oslovila? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe