Ako som si namixovala peeling podľa nálady

16:36

Ako fanúšik pleťových peelingov vždy rada uvítam nejaký nový v mojej zbierke. Rozširujem si ju už roky a stála hľadám nové a nové. Používam ich každý druhý – tretí deň, preto sa ani nečudujem väčšej spotrebe. Po ich použití ale vidno zlepšenie pleti, preto na ne nedám dopustiť. Kupujem si rôzne veľké balenia a druhy, aby som ich mohla striedať nielen podľa potrieb pleti, ale aj podľa nálady. Momentálne sa v mojej poličke nachádzajú balenia veľkosti od 30 ml do 200 ml a ešte sa mi nestalo, aby ma nejaký omrzel. Yves Rocher má zaujímavý produkt – peelingový prášok, ktorý si zmiešate s ľubovoľným čistiacim gélom. Kedysi som mala niečo podobné. Mikrokryštalický prášok sa vymiešal s pleťovým olejom a vznikla  skvelá pasta, ktorá nielen perfektne čistila, ale aj hydratovala pleť. Spomienka na ten prášok mi uľahčila rozhodovanie, či si chcem kúpiť aj tento peelingový prášok.

yves rocher Peelingový púder

pleťový peeling od Yves Rocher

peeling na mixovanie

práškový pleťový peeling

peeling

V plastovej fľaštičke sa ukrýva peelingový púder s obsahom zeleného ílu, harmančeka, marhule či hnedého cukru. Vyzeral veľmi lákavo, keď som ho vpredajni držala v ruke a čítala som si o ňom viac. Keďže zbožňujem kozmetiku, ktorá ma na obale napísané peeling, rozhodla som sa pozrieť sa mu na zúbok trochu lepšie. 

V priesvitnom obale sa ukrýva 35 gramov prášku. Farebne by som povedala, že je to niečo medzi zelenou a sivou. Vzhľadom na obsah zeleného ílu táto farba nie je vôbec prekvapujúca a hoci nie je jednou z tých najpríťažlivejších, aké  sa mihli mojou poličkou, nie je to také zlé. Po otvorení som si zľahka privoňala. Lebo ja musím všetku svoju kozmetiku ovoniavať, divné je to najmä pri odlakovačoch. Zľahka jednak preto, aby som ten prášok nevdýchla a jednak preto, lebo som netušila, čo ma čaká a mala som rešpekt. Cítim predovšetkým harmanček, ktorý v kozmetike zbožňujem už pekných pár rôčkov. Zatiaľ to teda bolo super. 

Vôňa krásna, balenie vhodné aj na cestovanie. Keďže sa šraubuje, netreba sa báť, že by sa v taške len tak vysypal. Použitie je jednoduché a dobre premyslené. Zmiešajte ho s čistiacim gélom podľa typu vašej pleti alebo podľa nálady. Takto si môžete namiešať peelingovú zmes a zvolíte si úroveň exfoliácie, hustotu, skrátka si ho vymixujete podľa chuti. 

Robím to tak, že si na dlaň kvapnem trochu gélu, doň nasypem prášok a vymiešam prstom. Hneď to nanesiem na pleť a krúživými pohybmi čistím. Keďže gél pení, je to jeden z mála peelingov, ktorý mi pení a baví ma to. Prášok je veľmi jemný, aj pri umývaní je ho sotva cítiť, skôr by som povedala, že je to ako nejaké kvetinové pohladenie, nie peeling. Je teda vhodný pre ženy, ktorým ostré peelingové čiastočky nevyhovujú a rady si doprajú jemnejšiu  verziu. 

Napriek tomu ale pomáha odstraňovať odumreté bunky, pleť veľmi dobre vyhladzuje, rozžiaruje a čistí, vďaka čomu je krajšia a zdravšia. Do takto vyčistenej pokožky ľahšie preniknú zdravé zložky z krémov a lepšie účinkujú. Myšlienka tohto prášku sa mi pozdáva, pretože každé použitie môže byť trochu iné.

Plusy:
  • šikovné balenie, dobré aj na cesty
  • na jedno použitie stačí menej prášku, závisí to od nálady
  • pekne vonia
  • je jemný, nie ostrý
  • mieša sa s pleťovým gélom
  • odstraňuje odumreté bunky, pekne zjemňuje a vyhladzuje pleť, je čistá, žiarivá
Mínusy:
  • nenašla som

Nájdete ho v predajniach Yves rocher za 8,90 eur. 

Preferujete podobné peelingy, ktoré si môžete namixovať? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe