L'Oréal Paris Bond Repair pre zdravé a krásne vlasy

20:22

Tento rok som téme vypadávania vlasov venovala viac pozornosti. Vypadalo mi ich toľko, že som ich oplakala a až teraz môžem trochu povedať (klop klop), že sa mi to podarilo dostať pod kontrolu. Skúsila som viacero značiek a začala používať aj produkty, ktoré som dovtedy nepoužívala. Do mojej rutiny som pravidelne zaradila peeling alebo predšampónovú starostlivosť a pomaly čakala na výsledky. Zvolila som aj rad Bond Repair L’Oréal Paris Elseve, ktorého úlohou je napravovať a posilňovať oslabené vlasové väzby. Vzala som si práve spomínanú pred-šampónovú starostlivosť a balzam pre posilnenie vlasov, no kúpiť si môžete aj šampón a sérum. 


Rad L’Oréal Paris Elseve Bond Repair pomôže ozdraviť vaše vlásky, pôsobí proti ich lámavosti a dodáva in nádherný lesk. Na začiatok som si zvolila dva produkty z tejto línie, no chcela by som všetky. Moje vlasy po nich ožili, prestali vypadávať a spevneli. 

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair pred-šampónová starostlivosť s regeneračným účinkom

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair pred-šampónová starostlivosť s regeneračným účinkom zloženie

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair pred-šampónová starostlivosť s regeneračným účinkom ingrediencie

pred-šampónová starostlivosť s regeneračným účinkom


L’Oréal Paris Elseve Bond Repair pred-šampónová starostlivosť s regeneračným účinkom

Nebudem klamať, o pred-šampónovej starostlivosti som až do tohto roku nemala ani šajnu. Nejak ma to úplne obišlo a narazila som na ňu úplnou náhodou. A tak som si ju hodila do košíka. Netušila som, čo ma čaká a nečakala som, ako veľmi si ju obľúbim. L’Oréal Paris Elseve Bond Repair pred-šampónová starostlivosť s regeneračným účinkom vyzerá nenápadne, no ukrýva v sebe veľkú silu. 

Tento rad sa nesie v peknej farebnej kombinácii, prevláda biela. Je to minimalistické, ale podľa mňa celkom elegantné, pekné a na poličke neprehliadnuteľné. Plastový obal ukrýva 200 ml starostlivosti a nezaberá veľa miesta. Má prijemnú a sviežu vôňu, zľahka sladkú, ale nijak výraznú. Vyhovuje mi, jemne po nej vonia aj vzduch v kúpeľni. Konzistencia je krémová a pri použití nepení. Nanáša sa na mokré vlasy pred použitím šampónu, pôsobiť by mala okolo 5 minút, potom pokračujem šampónom a na záver balzamom. 

Hneď musím povedať, že som ju používala spolu s kondicionérom, ktorý bude spomenutý o pár riadkov nižšie a šampónom L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil, ktorý je tiež určený proti vypadávaniu vlasov. Aj vďaka tomu pôsobili omnoho intenzívnejšie a výsledky sa dostavili za pár týždňov. Výsledky popíšem pri kondicionéri, pretože verím, že za nimi stoja spolu :)

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair regeneračný balzam pre posilnenie vlasov

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair regeneračný balzam pre posilnenie vlasov zloženie

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair regeneračný balzam pre posilnenie vlasov ingrediencie

regeneračný balzam pre posilnenie vlasov

L’Oréal Paris Elseve Bond Repair regeneračný balzam pre posilnenie vlasov

Balzamy, masky na vlasy alebo kondicionéry považujem za must have. Kedysi som ich nepoužívala a dnes si neviem umývanie vlasov predstaviť bez ich použitia. Vždy, keď jeden miniem, jeden dokúpim do zásoby a poviem si, že nabudúce zasa skúsim niečo nové :) L’Oréal Paris Elseve Bond Repair regeneračný balzam pre posilnenie vlasov má peknú tubu ladenú do rovnakých tónov ako pred-šampónová starostlivosť a teším sa, keď si kúpim aj šampón a sérum a budem ich mať pekne vedľa seba.    
 
Vôňa je opäť veľmi pekná a mám pocit, že je o niečo výraznejšia ako pri pred-šampónovej starostlivosti. Mne to vyhovuje, milujem voňavú kozmetiku a jej použitie si užívam aj vďaka vôni :) Konzistencia je taká klasická balzamová, nie je veľmi hustá, vlásky nezaťažuje. Nanášať sa má do dĺžok a končekov vlasov, ja ho používam od korienkov po končeky, vlasy sa mi nemastia a neprekáža to ani pokožke, naopak, menej ma svrbela.  Nechajte ho pôsobiť tak 2-3 minúty a už len opláchnite. 

Ako som spomínala, používala som pred-šampónovú starostlivosť, šampón  L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil a tento balzam. Zmeny, ktoré postupne prišli, ma nadchli:
  • vlasy postupne prestali vypadávať a dnes padajú len po pár kusoch denne, aj pri umývaní. Neverila som, že sa dočkám tohto okamihu a nebudem sa báť, koľko vlasov po mne ostane vo vani
  • vlasy sa mi prestali lámať. Pri česaní mi ostávalo  v umývadle plno mini zlomených kúskov a dnes sa ani nelámu, ani neštiepia, sú pevné a pružné
  • vlasy sa mi stále lesknú a vyzerajú žiarivo
  • vyživené, hydratované a stále jemné 

Táto zmena trvala pár týždňov, potrebovala som viac balení, no stálo to za to. V podstate sa to podobá účinkom Olaplexu, len tento rad je o dosť lacnejší. Ako som spomenula, mám v pláne kúpiť si aj šampón a sérum a používať všetky štyri produkty súčasne, aby som videla, ako budú účinkovať na vlasy. Skúsila som veľa aj drahšej kozmetiky na zlepšenie stavu vlasov a tento rad sa zaradil k tomu najlepšiemu, čo som mala. 


Ak by ste ešte chceli stihnúť možnosť doručenia do Vianoc na Notino, objednávajte do 21. 12. do 13:00, darčeky tak stihnú prísť včas :) Aj ja mám ešte čo to v košíku. Teda, ja tam mám stále niečo.

Máte skúsenosti s radom L’Oréal Paris Elseve Bond Repair? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe