Lancôme Idôle - láska na celý život

16:18

Už veľakrát som písala o tom, že ikonická parfumovaná voda Lancôme La Vie Est Belle patrí k mojim najobľúbenejším vôňam. Nosím ju občas aj do práce a zakaždým mi ju pochvália, lebo jej kúzlo je naozaj veľké. Je to vôňa, do ktorej som ochotná investovať vždy, keď ju miniem a musím ju mať na poličke stále. Je to  jednoducho stálica a láska. Aj vďaka nej som sa rozhodla skúsiť od Lancôme aj iné vône. Najradšej by som brala všetky :) Ale moja peňaženka by plakala, takže na to idem postupne. Voľba padla na vôňu Lancôme Idôle, z ktorej sa vykľula podobná láska. Láska na celý život.


Parfumovaná voda Lancôme Idôle zloženie

Parfumovaná voda Lancôme Idôle

Lancôme Idôle

Parfumovaná voda Lancôme

Parfumovaná voda Lancôme Idôle

Deň bez parfému považujem za stratený a bez neho nejdem nikam, ani len o poschodie nášho domu nižšie. Parfém dokáže podtrhnúť čaro okamihu, zanechať v nás hlbokú spomienku a preniesť nás na miesta, kde sme sa cítili šťastní. Vôňa je pre mňa ako mágia a každý parfém ako nejaký elixír, ktorý pôsobí zakaždým celkom inak. Asi nikdy ma neprestane baviť ich sila, energia a krása. Obzvlášť značka Lancôme dokáže pripraviť skvostné vône, ktoré si nás podmania. Parfumovaná voda Lancôme Idôle to dokáže ľavou zadnou. 

Lancôme Idôle zanechá skvelý prvý dojem na prvý pohľad. Krabička je pekná a zaujímavá, no keď zbadáte flakón, neviete sa vynadívať. Je vysoký a taký štíhly! Úplne nenápadný a pritom nádherný, jednoznačne jeden z tých najzaujímavejších, aké mám v poličke. Vzala som si 50 ml balenie, ale kúpiť si môžete aj väčšie či menšie. Toto je celkom v pohode aj do ruksaku, ozaj nezaberá veľa miesta a nie je ani ťažké. 

Zloženie:
  • Hlava - bergamot
  • Srdce - ruža, ružová voda, jazmín
  • Základ - pačuli, céder, vanilka
Táto nádherne kvetinová voňavka si ma podmanila na prvé ovoňanie. S La vie est Belle sa nemôže porovnávať, každá je úplne iná, no obe sú výnimočné. Táto je ľahšia, vhodnejšia aj do teplejších jarných dní. Úplne vás opantá ružou a jazmínom, ktoré sú osviežené bergamotom a sprevádzané vanilkou. Je ženská, je správne výrazná, nepresladená a dokáže vám vyčarovať úsmev na tvári. Pochváliť musím aj výdrž, pretože vydrží voňať celý deň a na oblečení či vo vlasoch aj dlhšie. 

Vôňa je podľa mňa ideálny darček, rozhodne to nepovažujem za klišé. Ja sa z parfému teším vždy, občas Ježiškovi napoviem, občas ho nechám, aby ma prekvapil. Spolu s knihou je to jednoducho ten najlepší darček ♥

Plusy:
  • rôzne veľké balenia v ponuke
  • krásny flakón
  • nádherná kvetinová vôňa
  • veľmi dobrá výdrž
  • vhodná na každé ročné obdobie
Mínusy:
  • nenašla som

Túto krásku nájdete na Notino.


Používate niektorú vôňu od Lancôme?  :) Rada sa nechám inšpirovať.



You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe