Jedinečné dezodoranty od Sportique

17:08

Bez dezodorantu si svoje dni ani neviem predstaviť. Uvedomujem si, že potenie je pre náš organizmus veľmi dôležité, pretože sa tým ochladzuje a zbavuje sa škodlivých látok. Nie je ale nič príjemné, keď človek cíti pot a je celkom jedno, či svoj, alebo cudzí :) Preto si nakupujem dezodoranty, najmä tie prírodné. Roky som používala tie so sódou, ale začala mi prekážať a tak som hľadala alternatívu. Dnes vám ukážem dva dezodoranty od značky Sportique, jeden tuhý, jeden v spreji. Jeden článok ste si mohli prečítať, dnes budeme pokračovať.

Dezodoranty od Sportique

Sportique DEOSTICK – PIVÓNIA A KVET BAVLNY

Sportique DEOSTICK – PIVÓNIA A KVET BAVLNY zloženie

Sportique DEOSTICK – PIVÓNIA A KVET BAVLNY ingredients

tuhý dezodorant  PIVÓNIA A KVET BAVLNY

Deostick Pivónia a kvet bavlny

Začala by som tuhým dezodorantom, ktorý som vyskúšala aj v niekoľkých naozaj náročných podmienkach :) Vybrala som si pivonku a kvet bavlny, ale ponuka je väčšia:
  • bergamot a limetka
  • bez vône
  • divá ruža
  • levanduľa
  • s aktívnym uhlím
Obľubujem kvetinové vône a tak som váhala, ktorý by mi sadol najlepšie. Vyberala som medzi ružou, levanduľou a pivonkou. Nakoniec vyhrala pivonka a poviem vám, že to je jedna z najkrajších vôní, aké som mala. 

Vysúvací dezodorant má 75 gramov a je naozaj dosť veľký. Jednoduchý obal je veľmi pekný a určite ho neprehliadnete. Patrí do rady Deoguard a zaujímavé je, že obsahuje horčík. Tento minerál nevyhnutný pre život a potrebuje ho každá naša bunka. Dobre sa vstrebáva pokožkou a môžeme tam doplniť jeho množstvo v organizme. Dezodorant funguje tak, že v miestach aplikácie vytvára alkalické prostredie. To spolu s bylinnými extraktmi, rastlinným maslom a olejmi zabraňuje rastu baktérií, ktoré sú príčinou zápachu. 

veľkosť vhodnú aj do kabelky. Môžete ho so sebou nosiť, lebo je vysúvací a aplikácia tak nie je ťažká. Jeho vôňa je... no, ako to napísať. Neopísateľná ♥ Mala som tú česť ovoňať všetky, ale táto je jednoducho dokonalá. Krásne kvetinová, ľahká, svieža. Nie príliš sladká, ale dokonale ženská a podmanivá. Nie je výrazná, takže s parfumom sa nepobije a časom si ju ani neuvedomíte. 

Jeho zloženie na namixované dobre, pretože sa výborne aplikuje na pokožku. Ľahko sa nanáša, neostáva po ňom lepkavý pocit a nezanecháva ani fľaky na oblečení. Keď ho použijete, stačí chvíľku počkať a môžete sa obliecť. Výhodou je aj to, že je k pokožke šetrný a je tak vhodný pre ľudí s citlivou aj podráždenou kožou. 

Ako sme si už povedali, je naozaj skvostný a môže sa naniesť aj krátko po holení. Myslím, že každého asi zaujíma výdrž. Obyčajne postačuje jedna - dve aplikácie za deň. Samozrejme, veľa záleží od toho, čo robíte a v akom prostredí sa pohybujete. Jeho výdrž som otestovala aj na dvoch svadbách. Na jednej z nich sme tancovali takmer do štvrtej do rána. Vysmiata a spokojná som bola, lebo seba som necítila :) Potrebovala som síce dve aplikácie, ale aj tak to považujem za dobrú výdrž.

Tuhých prírodných dezodorantov som skúsila zopár a tento sa zaradil na prvé priečky. Myslím, že spolu s Biorythme sú moje najobľúbenejšie. Lákavá je aj jeho cena, lebo stojí 7,90 eur.


Sportique DEOSPRAY – DIVÁ RUŽA

DEOSPRAY – DIVÁ RUŽA zloženie

DEOSPRAY – DIVÁ RUŽA ingredients

Deoguard dezodorant

Deospray Divá ruža

Tento raz padla voľba na ružu, ale aj tu si môžete všimnúť viac ako očarujúce prevedenia:

  • bergamot a limetka
  • divá ruža
  • unisex
  • levanduľa
  • ibištek a jazmín
  • pivónia a kvet bavlny
Deospray divá ruža je v peknom plastovom obale s vrchnáčikom s objemom 100 ml. Rozprašovač je príjemnou zmenou oproti tuhým a krémovým dezodorantom, ktoré si kupujem najčastejšie. Je jednoduchý, ružový a môžem na ňom oči nechať. To ale zďaleka nie je všetko, pretože má ďalšie vlastnosti, z ktorých idem do kolien. 

Asi nikoho neprekvapím, ak napíšem, že som sa zbláznila do vône :) Viete, ako vonia? Ako záhon ruží. Ako čerstvo odtrhnutá ruža v záhrade. Ako ruža, ktorou ma môj muž občas prekvapí. Je tak prirodzená a pekná, že občas mám pocit, akoby tá ruža bola niekde pri mne. Už len preto by som si ho zadovážila zasa. Navyše, dezodorantov v spreji s prírodným zložením som mala málo a toto je zatiaľ ten najlepší.

Je to sprej, ktorý si jednoducho nastriekate do podpazušia. Neštípe, nepodráždi ho. Obsahuje esenciálne oleje, ktoré spolu s prírodnými aktívnymi látkami pohlcujú telesný pach a vy cítite tú ružu. Netreba sa báť, že by stekal alebo zanechával fľaky na oblečení, nič také nehrozí. Môže sa aplikovať aj po holení. Tento sprej aplikujem dva, maximálne tri razy denne a vždy sa na to teším. Lebo vonia. Tiež stojí 7,90 eur.

Ak by ste sa ma spýtali, ktorý dezodorant od Sportique je lepší, povedala by som že tuhý. Oba dokonale voňajú a dobre sa aplikujú, ale ten tuhý mal pre mňa lepšiu výdrž a stačilo mi ho použiť 1- 2 razy denne. To ale neznamená, že sprej je horší. A tiež záleží na tom, aký dezodorant preferujete vy. Každopádne ale môžem obidva odporučiť.

Som veľmi rada, že som s touto spoluprácou súhlasila. Už pár rokov si veľmi dôsledne vyberám, akú spoluprácu prijmem a ak sa mi niečo nepáči, jednoducho ju odmietnem. V prípade Sportique som ale veľmi spokojná a teším sa, že som ju konečne spoznala.  Chceli by ste niečo skúsiť aj vy? Ak sa rozhodnete nakúpiť, určite nezabudnite na zľavový kód bytzenoujeuzasne15 a získate tak zľavu na celý nákup :) Neoľutujete. Pracujem na ďalšej recenzii o produkte Sportique a môžem sľúbiť, že to bude viac ako zaujímavé.

Aký dezodorant máte najradšej?


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe