Ikonická 5th Avenue od Elizabeth Arden

10:27

Keď som si na vysokej prvý raz kúpila taký skutočný legendárny parfum (dovtedy to bol len Avon a Oriflame, kde som nakupovala vône a väčšinu kozmetiky) Light Blue, nevedela som sa ho nabažiť. Mala som pocit, akoby sa moje čuchové bunky ocitli v siedmom nebi. Otvoril sa mi svet, aký som doposiaľ nepoznala a začala som nakupovať vône, o ktorých som dovtedy iba čítala v časopisoch. Dnes, po viac ako desiatich rokoch od momentu, kedy mi Light Blue zmenila obzory, môžem povedať, že som bola hrdou majiteľkou viacerých skvostov od Guess, Lancôme, Gucci, Versace, Bvlgari, Prada či CK. Vo wishliste ich mám stále veľa a pravidelne si niektorý parfum z tohto zoznamu kúpim. Som veľmi rada, že sa mi podarilo spoznať aj ikonickú Elizabeth Arden 5th Avenue. Stojí za to.


Elizabeth Arden 5th Avenue parfumovaná voda zloženie

Elizabeth Arden 5th Avenue

Elizabeth Arden 5th Avenue parfumovaná voda

Elizabeth Arden 5th Avenue parfumovaná voda

Spoznala som ju náhodou. Minulý rok bol na Elnine klasický výpredaj a už roky si v ňom nájdem vždy pár vôní. Voľba padla na Katy Perry i Calvina Kleina, ale nakoniec som si do košíka prihodila aj 15 ml balenie vône, o ktorej som veľa nevedela. Elizabeth Arden 5th Avenue parfumovaná voda mi nehovorila nič, no povedala som si, že skúsim. Dobre som urobila, keď som ju prvý raz skúsila, vedela som, že pri tom maličkom balení to neostane.

Ak by ste chceli vidieť New York tak veľmi ako ja, zamilujete si ju rovnako ako ja. Dnes už naozaj ikonická 5th Avenue bola uvedená na trh v roku 1996 a prináša so sebou kúsok New Yorku až k vám. Milujem seriály ako Priatelia, Ako som spoznal vašu mamu alebo Sex v meste a vždy si hovorím, že ak by som mala viac peňazí, išla by som po stopách hlavných hrdinov, navštívila by som reštaurácie, kaviarne a pamiatky, kde sa objavili aj oni a užívala by som si to plnými dúškami. Spolu s mojím Richardom a Elizabeth Arden 5th Avenue.

Veľmi sa mi páči, že si ju môžete kúpiť v mini i maxi balení - v ponuke sú flakóny s objemom 15, 30, 75 i 125 ml. Ako prvé som mala to najmenšie, čo bol len veľmi jednoduchý flakónik. Druhé balenie má už 75 ml a je minimalistické, elegantné a ten vrchnák nemá chybu. Celkový dojem bol na jednotku s hviezdičkou a voňavka rýchlo zapadlo do mojej zbierky. 

V jej zložení nájdete:
  • Hlava - lipový kvet, bergamot, konvalinka, magnólia, orgován, mandarínkovo-pomarančová aróma
  • Srdce - fialka, broskyňa, jazmín, ylang-ylang, karafiát, muškátový oriešok, bulharská ruža, tuberóza
  • Základ - vanilka, ambra, klinček, santalové drevo, pižmo, kosatec
Priznám sa, že z popisu som nemala ani najmenšie tušenie, ako by mohla Elizabeth Arden 5th Avenue voňať. Prvé ovoňanie bolo trochu rozpačité, lebo som mala pocit, že sa na mňa zosypalo strašne veľa kvetov a nedokázala som ich rozlíšiť. Keď však prvotný šok, čo som si to preboha kúpila, pominul, ostala len brutálne kvetinová vôňa ako stvorená na nekonečné prechádzky, pracovný deň či večer v divadle. Je trošku sladšia a vyhovuje mi v chladnejších dňoch a som si istá, že moje mladšie ja by sa za ňou ani neobzrelo. No dozrela som a myslím si, že parfumovanú vodu 5th Avenue by mala skúsiť každá dáma, ktorej vyhovujú kvetinové vône.

Trochu som sa bála výdrže, pretože od Elizabeth Arden som predtým mala len toaletné vody a tie som musela použiť niekoľkokrát denne, aby som ucítila aspoň ich závan. Táto vôňa je sprvu výrazná, ale potom zjemnie a vydrží voňať dlhé hodiny. Povedala by som, že je to nadčasová klasika, ktorá nemôže sklamať. Richard mi najprv povedal, že je taká staromódna, ale po chvíli sa spýtal, či je to naozaj jedna a tá istá vôňa. Je. Odporúčam ju všetkými desiatimi, je to veľmi milé prekvapenie.

Plusy:
  • v ponuke mini i maxi balenie
  • cenovo výhodná vôňa
  • veľmi pekne vyzerá
  • krásna kvetinová vôňa, ktorá je čistá, energická, lahodná a výrazná
  • nadčasová, ikonická, klasická
  • výdrž je veľmi dobrá
Mínusy:
  • nenašla som
V eshope Elnino býva pravidelne v akcii za parádne ceny, balenie 75 ml stojí bežne necelých 18 eur.

Máte obľúbenú vôňu od Elizabeth Arden? :)


 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe