Ďalší poklad od Freeman v mojej zbierke

15:26

Ak by ste sa ma spýtali, kedy som začala používať pleťové masky, povedala by som, že veľmi dávno. Myslím, že tie na akné a problematickú pleť koncom základnej školy, tie ostatné prišli postupne. Rôzne gélové, krémové, želé, zlupovacie, práškové, plátienkové, alginátové - už to rátam na stovky. Ani po toľkých rokoch ma však neprestávajú baviť a dva - tri razy do týždňa po nich siahnem. Je niekoľko masiek, ktoré používam pravidelne (tarika, čistiaca od Dulcie, plátienkové od Garnier) a vždy si do košíka prihodím aj nejaké novinky. Freeman je značka, s ktorou mám samé dobreé skúsenosti, mala som viacero kúskov, do ktorých sa rozhodne investovať oplatilo. Aj preto som sa rozhodla vyskúšať ďalšiu masku a voľba padla na ílovú Feeling Beautiful. No a hneď môžem povedať, že voľba to vôbec nebola zlá. A ako sa hovorí, za málo peňazí bola kopa muziky.


Pleťová maska Freeman Feeling Beautiful  zloženie

Pleťová maska Freeman Feeling Beautiful  ingrediencie

Pleťová maska Freeman Feeling Beautiful

Hĺbkovo čistiaca ílová maska Manuka med & Tea tree olej Feeling Beautiful 

Na maskách značky Freeman sa mi veľmi páči, že si môžete kúpiť veľkú tubu s objemom 175 ml  alebo malé cestovné balenie s veľkosťou 15 ml (to je taký ten plastový obal, ktorý vyzerá ako malé vrecúško). Tuba je do kúpeľne ideálna a cenovo výhodná, ale na dovolenku alebo výlet je zasa to malé balenie ako stvorené. Rovnako vám poslúži v prípade, ak máte väčší problém s výberom kozmetiky a skôr, ako investujete do plného balenia, ju najskôr vyskúšate. Hĺbkovo čistiaca ílová maska Manuka med & Tea tree olej Feeling Beautiful je skvelým pomocníkom na zmiešanú, aknóznu a problematickú pleť, ktorá nás dokáže potrápiť v každom veku.

Pri kúpe som sa hneď rozhodla pre veľké balenie. Ako som už spomenula, cenovo je to paráda a ja masky míňam ako na bežiacom páse, takže čím väčšia, tým lepšia :) Tuba je výrazná žltá, ozdobená manuka medom a zelenými lístkami. Svojou výraznou farbou určite upúta a na poličke si ju s ničím iným nepomýlite. Jej vôňa je sladká a to je asi jediné slovo, ktoré ju ozaj vystihuje, lebo nič iné výraznejšie v nej nie je. Konzistencia mi vyhovuje, je krémová, ale redšia, perfektne sa preto nanáša na pleť. 

Masku výrobca odporúča nechať pôsobiť 3 - 5 minút. Aplikujem ju vždy na dôkladne odlíčenú a čistú pleť (vždy používam peeling, olej alebo balzam a čistiaci gél) a pripravím si aj hubku, ktorou následne masku zmyjem. Zo začiatku ma maska na pleti trochu štípala a bola po aplikácii červenšia, ale s každým ďalším použitím tieto príznaky mizli a teraz už nemám žiaden problém. Môže to spôsobiť íl, pri ílových maskách mám podobné situácie takmer vždy, ale nikdy to netrvá dlho. Po uplynutí 5 minút masku umyjem vlažnou vodou a hubkou alebo mušelínovým obrúskom (je to rýchlejšie a pleť to príjemne masíruje). 

Keďže hĺbkovo čistiaca ílová maska Manuka med & Tea tree olej je určená najmä na zmiešanú či mastnú pleť, bola som na ňu naozaj zvedavá. Výsledok ma milo prekvapil, pretože maska vynikajúco čistí pleť, prispieva aj k redukcii čiernych bodiek a upokojuje zapálené a boľavé vyrážky. To všetko dokáže bez toho, aby pleť vysušovala. Naopak, je hydratovaná, matná, krásne jemná a tak čistá! A to všetko za 5 eur a kúsok. Keď som si kupovala prvé balenie, netušila som, že to neostane len pri ňom, dnes mám na poličke ďalšie a neostane to len pri ňom :)

Plusy:
  • môžete si kúpiť veľké aj malé balenie
  • výrazný obal
  • sladká vôňa
  • dobrá konzistencia
  • jednoduchá aplikácia
  • stačí ju mať na pleti 3 - 5 minút
  • viditeľne čistí pleť, pomáha odstraňovať čierne bodky, nevysušuje pleť, ale zanecháva ju jemnú, matnú a žiarivú
Mínusy:
  • zo začiatku môže na pleti štípať, ale tento pocit po pár použitiach zmizne
Nájdete ju v eshope Vivantis, kde bežne stojí 5,50 eur. 


Máte obľúbenú pleťovú masku od značky Freeman, ku ktorej sa pravidelne vraciate? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe