Babé a všetko pre zdravú pokožku

15:49

Dnes máme valentínsky deň :) Viem, že ľudia sa delia na jeho prívržencov a odporcov, pre niekoho je to len komerčný sviatok, pre niekoho príležitosť niekam si vyraziť a stráviť čas s partnerom. Faktom je, že tento sviatok sa spája s krásnou legendou. Podľa nej pôvodne pohanský kňaz Valentín, obrátený na kresťanskú vieru, žil v Ríme v 3. storočí n.l. V ríši v tom čase platil dekrét cisára Claudia, ktorí zakazoval rímskym vojakom oženiť sa, pretože manželky by ich odvádzali od plnenia vojenských povinností. Svätý Valentín považoval nariadenie za porušenie Božích zákonov a snúbencov tajne oddával. Preto skončil vo väzení, kde pomáhal kresťanom, posilňoval ich modlitbami a robil zázraky. Najznámejším je vrátenie zraku dcére žalárnika. Keďže Valentín sa viery nevzdal, 14. februára roku 270 ho Rimania popravili. Legenda dodáva, že Valentín stačil pred smrťou napísať lístok žalárnikovej dcére s vyznaním lásky. Práve to sa stalo základom valentínskej tradície. A preto si myslím, že je krásne, keď si dnes ľudia o čosi viac pripomenú, že láska nie je samozrejmosť. Ale výnimočný dar. 
A späť ku kozmetike :) V tomto príspevku vám napíšem o troch výrobkoch Babé. O hojivej tyčinke na vyrážky a dvoch vzorkách, ktoré mi s  ňou prišli a stoja za spomenutie.

Babé Spot control stick


Má 8 ml



O hojivej tyčinke si môžete prečítať:

     "Popis a určenie

- napomáha lokálne čistiť póry, predchádzať vzniku komedónov a stimulovať regeneráciu pokožky
- podporuje rychlé hojenie lokálnych zápalov a znižovať začervenanie
Spôsob použitia:
Prípravok sa aplikuje priamo na postihnuté miesto 2-3x denne a nechá sa niekoľko minút zaschnúť."

     Hojivé tyčinky používam rada. Teda, nie že by som bola rada, keď sa na mojej pleti objaví votrelec v podobe akné, to nie. Ale som rada, ak môžem siahnuť na výrobok, ktorý spoľahlivo bojuje s tými malými zákerákmi. Nie je to tak dávno, čo som hojivé tyčinky  potrebovala denne. Dnes si môžem vydýchnuť, potrebujem ich len zriedka. Gél je v plastovej tube zakončenej tenkým aplikátorom. Normálne by som povedala, že gél sa z tuby vytláča, ale tento má tendenciu vytekať aj sám. Niekedy na to pozabudnem a než si všimnem, gél je v umývadle, na tričku či na zemi. Má takú alkoholovú vôňu. Sprvu sa mi zdala veľmi výrazná, dnes si ju neuvedomujem. Čo mi trošku prekáža, je konzistencia. Gél je dosť riedky, asi aj preto tak ľahšie vyteká z tuby. Mám radšej hustejšie gély, ale na vlastnostiach mu to neuberá. Gél šetrne vysušuje vyrážku a nedráždi pokožku. Nevytvára na pokožke nijaký hrubší film, preto nie je nápadný a možno ho používať niekoľkokrát denne (ak som doma a nelíčim sa, používam ho dva razy cez deň a potom na noc). Keď je vyrážka vysušená a ostáva fliačik, siaham po reparačnom kréme, aby sa čo najskôr zahojil.

Plusy:
  • malé, štíhle balenie
  • vôňa neprekáža, nie je rušivá
  • vysušuje vyrážku, pleť nedráždi
Mínusy:
  • trošku mi prekáža, že gél je riedky a sám vyteká z tuby
Babé výrobky kúpite na stránke http://www.eventuspharma.sk/.

Hydratačný kúpeľový gél

Plné balenie má 500 ml  a 1 liter

O kúpeľovom géle si môžete prečítať:

      " Na normálnu, citlivú a zraniteľnú pokožku.
Jemný gél na každodennú hygienu citlivej pokožky. Zachováva prirodzenú hydratáciu pokožky. Odporúčame používať spolu s Babé hydratačným telovým mliekom. Neobsahuje vonné látky."

Mala som 50 ml vzorku. Je to veľmi príjemný sprchový gél. Nemá takmer žiadnu vôňu, preto je vhodný pre tých, ktorí nemajú radi parfumované výrobky. Konzistenciu má ako klasický sprchový gél. Vytvára jemnú penu. Nevysušuje pokožku, nedráždi ju, priaznivo pôsobí aj na atopický ekzém, ktorý potom nesvrbí. 
Kúpite ho na stránke http://www.eventuspharma.sk/ kde pol litra stojí 9,86.

Zvláčňujúci krém

Krém má 200 ml

O kréme si môžete prečítať:
    
     "Krém s bohatým obsahom esenciálnych mastných kyselín omega 3,6 a 9 a vitamínu F. Ošetruje a regeneruje suché miesta. Odstráni napnutie, svrbenie a začervenanie, prináša okamžitú úľavu.
Na doplnenie ošetrenia mimoriadne suchej pokožky (xerosis cutis, atopia) .

Babé radí: Na každodenné ošetrenie atopickej a mimoriadne suchej pokožky po dennej hygiene s olejovým mydlom.

pH 5,5

Aktívne účinné látky:

Bambucké maslo: 4.0%
Glycerín: 3.0%
Inca Inchi olaj: 1.0%
Vitamín F: 1%
Prirodzený hydratačný faktor: 1.0%
Olej z ruže pižmovej: 0.5%
Skvalén: 0.5%"

Na tento krém som sa obzvlášť tešila, lebo som bola zvedavá, ako si poradí s atopickým ekzémom. Krém som skúšala už dávnejšie, jedna vzorka stačila na jedno použitie. Moje dojmy sú pozitívne: krém má veľmi príjemnú vôňu, jemnú, nerušivú. Konzistencia je hustá, ľahko sa vtiera do pokožky a dosť rýchlo sa do nej vpije. Ekzém po jeho použití menej svrbí, nie je taká suchá. 
Kúpite ho na  http://www.eventuspharma.sk/, kde 200 ml stojí 14,96. 

Prajem Vám príjemne prežitý deň sv. Valentína ;)





You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe