Natura Siberica a jej bohaté maslo proti celulitíde

17:22

Telová kozmetika je dnes rovnako pestrá a bohatá ako tá pleťová. Niekedy ponúka naozaj zaujímavé produkty, ktoré chceme vyskúšať len zo zvedavosti alebo pre pútavý obal. Natura Siberica také kúsky jednoznačne ponúka :) Mám ju veľmi rada už niekoľko rokov a patrí k tomu najlepšiemu, čo som mala. Vrelo odporúčam ( a to budem rada opakovať)  napríklad sprchové gély a telové peelingy, čierne detoxikačné mydlo či krémy. Telové maslo,  o ktorom si dnes môžete prečítať, čo chcela vyskúšať pre jeho dobré recenzie. Ako som už nie raz napísala, rada si dám poradiť a vždy som nadšená, ak sa trafím. Teraz som trafila do čierneho a už mám tretie balenie.

Natura Siberica Active Organics telové maslo proti celulitíde


Natura Siberica Active Organics

Natura Siberica Active Organics telové maslo proti celulitíde zloženie

Natura Siberica Active Organics telové maslo proti celulitíde ingredients

 telové maslo proti celulitíde

Natura Siberica Active Organics telové maslo proti celulitíde môže na prvý pohľad vyzerať nenápadne. Jednoduchá bledo modrá tuba obsahuje 200 ml bohatého bieleho sibírskeho masla. Ako už možno viete, je to prírodná kozmetika z Ruska a neraz obsahuje vzácne výťažky z rastlín, ktoré rastú iba tam. Má viacero certifikátov a v jej ponuke sú aj produkty pre malé detičky alebo ľudí s citlivou pleťou.

Bola som naň zvedavá aj preto, lebo jej peelingy boli ako voňavá oáza pokoja. Presne to ma čakalo aj teraz. Telové maslo proti celulitíde vonia sladko a krásne. Neviem, či by som ho popísala ako kvetinové, no je to niečo nádherné. Jemne prevonia pokožku a vyčaruje úsmev na tvári. Už v samotnom názve sa uvádza, že je to husté biele maslo a to je pravda. Napriek tomu, že je husté, nie je mastné a veľmi dobre sa vsiakne do pokožky. Neostáva mastná, takže sa pokojne môžem obliecť bez strachu, že by som si náhodou zamastila pyžamo. 

Obsahuje samé zaujímavé veci:
  • Olej zo sibírskeho cédra 
  • Jalovcový olej 
  • Olej z jedle sibírskej 
  • Olej z rakytníku rešetliakového 
  • Olej zo semienok ostružníku morušky 
  • Olej zo šalvie lesnej
  • Olej zo šípok Dahurica 
  • Olej z bieleho sibírskeho ľanu
Je mi celkom jasné, že v prípade boja s celulitídou sa nemôžem spoliehať iba na kozmetiku. Nie raz som čítala článok, kde sa odborníci vyjadrujú, že je to škoda peňazí. Pravdou ale je, že za roky som našla niekoľko skvelých produktov proti celulitíde. Iste, niektoré boli iba zbytočnou kúpou, pretože neurobili nič, ale toto maslo sa k nim neradí.

Ako som povedala, jeho konzistencia je hustejšia, ale krásne sa vsiakne. Hneď potom badať, že pokožka je vynikajúco hydratovaná a krásne jemná na dotyk. To si hneď všimol aj môj muž, hoci celkom presne nevedel, čo je za tým :) Už po pár dňoch používania ráno aj večer bola pokožka viditeľne pevnejšia a pružnejšia. Bola ako vymenená, jemná a pekná. Od júla som sa začala viac zaujímať o low carb a spolu s cvičením a týmto maslom mám asi najkrajšiu pokožku za posledné roky. Občas bolo lepšie a potom zasa horšie, ale teraz pomaly napredujem a verím, že horšie už nebude :)

Plusy:
  • jednoduchá, pekná tuba
  • krásna vôňa
  • husté biele maslo
  • nie mastné, rýchlo sa vsiakne bez pocitu mastnoty
  • pokožku hydratuje, spevňuje, je pružnejšia. Postupne redukuje celulitídu a celkový vzhľad je krajší
  • nádherne jemná pokožka
  • pomer cena a kvalita
Mínusy:
  • nenašla som
Tento malý kozmetický skvost nájdete v eshope Notino.


Patrí Natura Siberica k vaším obľúbeným značkám? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe