Nechajte sa inšpirovať Pohodo.sk a vytvorte niečo jedinečné

13:48

Svoje vysnívané bývanie má asi každý z nás. Máme svoj štýl, ktorý preferujeme. Kým niekoho oslní jednoduchý minimalistický, iní obľubujú vintage, romantický alebo vidiecky. Inšpiráciu hľadáme v rôznych krásnych časopisoch, na internete alebo si necháme poradiť od odborníkov na slovo vzatých. Všetko to ale stojí čas a neraz aj peniaze. Mám rada, keď sú veci jednoduché a viem si pomôcť so všetkým, čo potrebujem. Dnes by som vám rada ukázala stránku, ktorú som našla a hneď sa mi zapáčila. O dobré veci sa rada podelím a vďaka nej si zariadite vysnívané bývanie ľahko z pohodlia svojho domova.

pohodo.sk
Zdroj: Pohodo

Veselé nakupovanie

Nakupujem tak aj oblečenie. Je to vlastne celkom jednoduché. Na jednej stránke nájdete tisíce produktov z rôznych eshopov a vy si tak môžete vyberať ten, ktorý sa Vám najviac páči. Pod jednou strechou je všetko, čo potrebujete pre svoju domácnosť a nezáleží na tom, či si zariaďujete nový dom alebo prerábate jednu izbu. Keď som pred štyrmi rokmi prerábala svoju izbu do štýlu Provence, využila som podobný vyhľadávač opakovane. Pohodo.sk vám pomôže v vybrať si krásny nábytok, dekorácie a doplnky, a to všetko v pohode ;)

Ako to funguje?

Vyhľadávač nábytku, dekorácií a bytových doplnkov Pohodo.sk je šikovný pomocník, ktorý vám pomôže nájsť to, čo sa  vám páči. Ušetríte dosť času, pretože nemusíte prechádzať jednotlivé eshopy. Na jednej stránke si prezriete širokú ponuku toho, čo je dostupné u nás na trhu a prekliknete sa do toho veľkého alebo malého obchodu, kde sa vám nábytok alebo dekorácie páčili najviac. Je to ľahké, rýchle a nakupujete z pohodlia domova. Filtrovanie je výborný pomocník, pretože vyhľadávať môžete podľa miestnosti, štýlu, kategórie či iných filtrov.

Zdroj: pohodo.blog

Prečo skúsiť práve Pohodo.sk

Podľa mňa je dôležité vyberať si vždy kvalitu. Vo všetkom. Niečo, na čo sa môžete spoľahnúť a nebáť sa, že šliapnete vedľa. S Pohodo.sk sa to nestane. Prevádzkovateľom je spoločnosť Jaga Group, ktorá  na trhu pôsobí od roku 1993. Vydáva obľúbené časopisy ako Môj dom, Záhrada, Tvorivé bývanie alebo Urob si sám. Niektoré z nich si kupujem aj ja a moji rodičia pre množstvo zaujímavých nápadov, prehľadnosť a zrozumiteľnosť, ktorú potrebujú najmä začiatočníci.

Blog aj  fotoinšpirácie

Kým niekto sa o dizajn zaujíma a patrí k jeho koníčkom, iní ľudia si zariadia bývanie a chcú mať od toho pokoj :) Nech patríte ku ktorejkoľvek skupine, Pohodo.sk ponúka aj niečo viac ako len vyhľadávanie nábytku. Na blogu nájdete články ako si vybrať nábytok, zariadiť izbu, získate praktické rady a tipy, spoznáte nové trendy. Je to príjemné čítanie ku káve s krásnymi obrázkami. Ďalšou možnosťou sú fotoinšpirácie, kde vidíte kombinácie nábytku a štýly. 

Nechajte sa inšpirovať Pohodo a vytvorte niečo jedinečné
Zdroj: Pohodo

Moje hodnotenie?

Takéto stránky mám veľmi rada. Získavam inšpiráciu a neraz si tak vyberiem niečo lepšie, ako som pôvodne plánovala. Vždy mám určitý rozpočet a takto sa doň vojdem bez problémov. Ďalšou výhodou je úspora času, pretože nehľadám a neklikám po obchodíkoch, ale všetko nájdem tu a až potom kliknem. Páčia sa mi aj filtre, vďaka ktorým sa dostanem k tomu, čo chcem. Nakupujem tak vždy a keď v nejakom obchodíku nie je možnosť filtrovať podľa rôznych kritérií, väčšinou idem preč.

Vyhľadávate podobné stránky? Kde hľadáte inšpiráciu? Podeľte sa o svoje tipy v komentároch :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe