Zoznámte sa so Sportique - neodolateľne voňavou kozmetikou

19:01

Je o mne známe, že milujem prírodnú kozmetiku. Rada vyhľadávam nové značky a robím si svoje wishlisty. Tam si zapisujem vysnívané kúsky, ktoré chcem skúsiť. Značku Sportique som zaregistrovala prvý raz pred pár rokmi, kedy som ju objavila v jednom českom eshope. Znela mi tak francúzsky, ale nechala som sa zmiasť - jedná sa o českú značku, ktorá ponúka prírodnú kozmetiku bez zbytočnej chémie.

Sportique

Vznikla v roku 2006 a odvtedy ponúka produkty, ktoré používajú aj športovci a skúšané sú tak aj v náročných podmienkach. Obsahuje prírodné suroviny, najmä moje obľúbené oleje a maslá. Naopak, nenájdete v nej suroviny živočíšneho pôvodu. Sama značka pekne tvrdí, že nevnucuje žiadnu novú filozofiu a neponúka ani žiadne zázračné prípravky. Chce iba nenásilne a pozitívne podporovať širokú verejnosť v zdravom životnom štýle. Sportique ponúka tri rady produktov:
  • Sport - skvelé produkty pre športovcov
  • Welness - voňavá kozmetika ako bambucké maslá alebo krémy na ruky
  • Deoguard - dezodoranty tuhé a v spreji
  • nesmiem zabudnúť ani na magnézium, ktoré je navrhnuté tak, aby malo čo najvyššiu vstrebateľnosť a plánujem si ho kúpiť

V dnešnom článku by som vám rada ukázala tri produkty, ktoré sú vynikajúce. A na konci článku nájdete aj kupón na zľavu, ak by ste sa rozhodli niečo pekné vyskúšať :)

Sportique 100% Bambucké maslo MED

Sportique 100% Bambucké maslo MED zloženie

100% Bambucké maslo


Sportique 100% Bambucké maslo MED

O bambuckom masle ste si na mojom blogu mohli prečítať niekoľkokrát. Som jeho veľká fanúšička a neviem si predstaviť jeseň a zimu bez jeho úžasných superschopností. Sportique ponúka úžasné vône:
  • čisté bambucké maslo
  • citrón
  • divoká ruža
  • jazmín a ibištek
  • levanduľa 
  • med
Ovoňala som všetky. Chcela som pôvodne jazmín a ibištek, ale keď som ovoňala med, ocitla som sa v siedmom nebi. Niečo tak dokonalé som necítila už veľmi dlho.

Balené je prakticky a má 75 ml. Kovový obal je ľahký, ale dobre ochráni svoj obsah pred znehodnotením. Ak spadne, nepraskne, maximálne sa preliači. Keď sa maslo minie, obal sa ľahko umyje a potom ho môžete použiť na nejaké drobnosti v domácnosti. Čoraz viac sa zaujímam o zero waste a tak premýšľam nad tým, ako sa dajú takéto obaly zužitkovať a využiť. 

Bambucké maslo med je tuhé, ale pri kontakte s pokožkou mäkne a akoby sa topí. Netreba sa preto zľaknúť, keď vyzerá tvrdo, to sa poddá. Ako som spomenula, zamilovala som sa do jeho vône ♥ Je nádherná medová, sladká, ale nie presladená. Ešte asi hodinku po aplikácii cítim na pokožke sladký závan a môj chlap ho občas použije aj ako krém na ruky. Vôňa mu nijako neprekáža, naopak, aj jemu sa veľmi páči.

Najlepšie je používať ho na navlhčenú pokožku. V opačnom prípade sa môže stať, že ostáva mastná. Ak sa tomuto chcete vyhnúť, po sprche alebo po kúpeli si naneste bambucké maslo v tenkej vrstve na pokožku celého tela. Vtedy sa pekne vsiakne a neostáva po ňom ťažký mastný pocit. Navyše sa vtedy akoby uzamkne do kože a zabráni sa aj vysušovaniu.

Účinky sú jedinečné. V prvom rade je to o dokonalej hydratácii, ktorú cítite aj na druhý deň. Pokožka je nádherne jemná, nevysušuje sa a vyzerá veľmi pekne. Suché lakte aj kolená sú minulosťou a použiť ho môžete aj na drsné chodidlá. Krásne regeneruje. Mala som celé ruky doškriabané od mačiatok s nespočetnými chrastami. Už som si myslela, že budem chodiť v rukaviciach, ale toto masielko mi pomohlo. Dnes mám už len tenké biele jazvičky, ktoré sa dobre hoja. Pomôže ako prevencia pred vznikom strií a zjemní tie existujúce. Mám ho rada aj na celulitídu či miesto krému na ruky. Zbožňujem ho!
Jeho cena je 7,90 eur.

Sportique Krém na ruky GERÁNIUM-LEVANDUĽA-RUŽA

Sportique Krém na ruky GERÁNIUM-LEVANDUĽA-RUŽA zloženie

Sportique Krém na ruky

krém na ruky


Krém na ruky Geránium-Levanduľa-Ruža

Krémy na ruky sú v ponuke v úžasných vôňach:

  • farmársky krém na ruky
  • divoká ruža
  • geránium-levanduľa-ruža
  • jazmín a ibištek
  • levanduľa
  • jazmín
  • pomaranč
  • pre športovcov
Výber padol na kombináciu geránium-levanduľa-ruža. Akurát pred pár dňami som písala o tom, že kvetinovými vôňami nepohrdnem a tu je jasný dôkaz :) Chcela som najskôr levanduľu, ale uvedomila som si, že taký krém mám ešte z dovolenky (Chorváti majú úžasnú levanduľovú kozmetiku) a tak mi do zbierky pribudol celkom iný skvost. Zasa môžem povedať, že výber bol na jednotku s hviezdičkou.

V kovovom obale je 75 ml krému na ruky. Sportique má pekné etikety, ktoré nie sú nijak zvlášť zdobené, a predsa vás zaujmú na prvý pohľad. Ich čaro spočíva v duchu hesla v jednoduchosti je krása tieto kúsky patria k zaslúženým ozdobám poličky.

Jeho vôňa je krásna. Keď si k nej privoniam, cítim najmä geránium a levanduľu, ruža je niekde v pozadí len veľmi nenápadná. Celkovo je to harmonická kvetinová vôňa, ktorá poteší ženy a v prípade potreby ňou nepohrdnú ani muži. Krém vyzerá hutný, až tvrdý. Zdanie klame, lebo sa bez problémov rozotiera po pokožke, rýchlo sa vsiakne a neostáva mastný film. Obsahuje 25% bambuckého masla a je ho tam naozaj cítiť.

Používam ho vždy pred spaním a v priebehu dňa počas potreby. Rozhodne je to krém, ktorý musíte mať! Pokojne ho označím aj ako must have produkt, klenot kozmetickej zbierky či ašpiranta na jeden z najlepších produktov tohto roka. Prečo?
  • skvele sa vsiakne, takže krátko po nanesení môžem pokojne pracovať, čítať alebo písať, neostanú po mne mastné odtlačky prstov
  • jeho vôňa má na moju náladu viac ako priaznivé účinky
  • vynikajúco hydratuje, zjemňuje a regeneruje namáhanú, vysušenú, drsnú pokožku rúk
  • už po pár použitiach je pokožka celkom jemná, bez záderov, odoláva nepriaznivých vplyvom počasia
  • chráni pred vysušovaním, začervenaním, popraskaním
  • ten hodvábny pocit je na nezaplatenie. Najmä keď vás muž pohladká po ruke a opýta sa, prečo je taká krásna :)
  • ak máte nejakú ranku, tak pokožku upokojuje od bolesti, svrbenia alebo pálenia
  • na zimu to je moje číslo jedna!
Krémik stojí 7,90 eur.



sportique balzam na pery hrozno

sportique balzam na pery hrozno zloženie

sportique balzam na pery

balzam na pery hrozno

balzam na pery


Balzam na pery Hrozno

Aj ponuka balzamov na pery je viac ako pestrá:

  • ružová perleť
  • červený grep
  • granátové jablko
  • hrozno
  • med
  • limetka a mäta
  • piňa koláda
  • vanilka
  • višňa
V tomto prípade som mala viac favoritov, ale vyhralo to hrozno. Balzam na pery používam celoročne, aj na dovolenke so mnou boli dva. Mám neustále suché pery a tak bez neho z domu nejdem.

V rozkošnom kovovom obale je 20 ml balzamu. Je šikovný do vrecka kabáta či do kabelky. Ja ho mám vedľa postele a používam ho na noc. Prečo? Lebo ho nanášam len čistými rukami a to je niekedy vonku problém. Doma mám takýto, v kabelke ten vysúvací. Nič to ale nemení na tom, že vďaka šikovnému baleniu ho môžete nosiť všade so sebou.

Ak obľubujete ovocné vône, táto si vás podmaní. Sladký hroznový balzam je skrátka na zjedenie a občas mám problém neochutnávať ho :) Tiež obsahuje bambucké maslo, takže máte istotu, že dostávate unikátny kúsok. Jeho konzistencia je dobrá, nie je hustý a dobre sa nanáša na pery. 

Okrem peknej vône má aj celkom príjemnú chuť. Oceňujem to, lebo potom v ústach nevzniká taká tá nepríjemná pachuť. To ale nie je zďaleka všetko. Balzam  veľmi dobre hydratuje pery, ktoré ostávajú jemné a vláčne. Ak sú popraskané, pomôže ich dobre zaceliť a predchádzať ďalšiemu vysušovaniu. Ochráni pred chladným vetrom a ďalšími nepriaznivými vplyvmi z vonku. Pri opare pomáha pokožku hojiť a regenerovať. Ak máte niekedy okolo pier červenú pokožku (chlad, vietor, nedostatok tekutín), balzam ju pekne upokojí a zahojí. 

Celkové hodnotenie značky Sportique? Zatiaľ som nadšená a zaradila som sa k jej verným fanúšikom. Ako som spomenula, rada by som skúsila jej magnézium, ktorý je namiešaný tak, aby sa do tela dobre vstrebával. Chceli  by ste niečo skúsiť aj vy? Ak sa rozhodnete nakúpiť, určite nezabudnite na zľavový kód bytzenoujeuzasne15 a získate tak zľavu na celý nákup :) Vďaka krásnemu vzhľadu sú to ideálne vianočné darčeky :)

Máte skúsenosti so značkou Sportique? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe