Milé modré hydratačné sérum

19:00

Hydratovať pleť je jedným zo základných krokov mojej starostlivosti o pleť. Na moje kozmetické rituály sa obyčajne veľmi teším a skracujem ich len vtedy, keď som chorá alebo veľmi unavená. Nebýva to často, preto sa vytešujem zo zdravšej pleti, ktorá nikdy nevyzerala krajšie. Dva razy týždenne maska  a peeling, každý deň ranné i večerné čistenie, občas nejaké to naparenie s bylinkami, každodenné používanie krémov/olejov/sér. Výsledok? Čistá pleť, minimum nedokonalostí, občas nejaká tá linka, keď nepijem dosť vody. Niekto by povedal, že som márnomyseľná, lebo trávim v kúpeľni dosť času. Mňa to ale fakt baví :) Najmä preto, lebo ten svet je prírodný, neskutočne voňavý a okúzľujúci.

PHB hydratačné sérum s kamilkou

PHB hydratačné sérum

PHB hydratačné sérum s kamilkou zloženie

hydratačné sérum s kamilkou

Dnes  si niečo povieme o hydratačnom sére s argánom a kamilkou. Zapáčilo sa mi natoľko, že som sa rozhodla skúsiť ho bez ohľadu na cenu. Sérum v modrom obale a kovovom šate je veľmi milé a do poličky zapadlo úplne perfektne. Vzhľadom, zložením, sľubovanými účinkami.

Čím si ma získalo? Hydratačné gélové sérum kombinuje účinky argánového oleja, ktorému sa hovorí aj tekuté zlato  a kamilky. Majú schopnosť hydratovať pleť, zvýšiť elasticitu a posilniť prirodzenú bariéru pokožky pred stratou vlhkosti.  Vyzeralo to lákavo a podobné som chcela mať vo svojej zbierke. Je redšie, ale je to jeho výhoda, lebo sa ľahko rozotiera a vsiakne do pleti. Má jemnú, ľahkú vôňu, ktorá nie je intenzívna ani rušivá.

Za jeho mínus považujem to, že po nanesení sa na pleti urobí akýsi tenučký film, ktorý sa môže žmolkovať, preto som ho nemohla používať pod make up, ale len ako nočný krém. Prípadne na lenivý deň, kedy sa nikam nechystám. V podstate potiaľto by sa dal porovnať s ružovým sérom, o ktorom ste si už mohli prečítať.

Rozdiel sa mi zdal až v účinkoch. Asi som mala privysoké očakávania, ale nebadala som až také viditeľné účinky, aby som si povedala, že wau, zasa som dobre nakúpila. Súhlasím s tým, že ráno sa nezobudím s úplne suchou pokožkou, ale napríklad miesta, kde sa mi tvoria suché šupinky a potrebujem ich naozaj poriadne hydratovať, ostali nezmenené. Úprimne? Nie je úplne zlé, ale ani z neho nie som nadšená. Povedala by som, že je to taký priemer, ktorým sa nič nepokazí, ale ani neohúri.

Plusy:
  • pekný kovový obal s pumpičkou
  • jemná, pekná vôňa
  • redší, ale dobre sa rozotiera
  • rýchlo sa vsiakne
  • nedráždi pokožku
  • hydratuje, zjemňuje pleť,nevysušuje sa

Mínusy:
  • robia sa žmolky
  • priemerná hydratácia


Jeho cena sa pohybuje okolo 19 libier a nájdete ho v eshope PHB.

Mali ste podobné sérum? Ktoré nebolo zlé, ale ani neočarilo? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe