Mini kúsky veľkej ceny od Joik

15:34

V dnešnej recenzii si posvietime na tri produkty od mojej obľúbenej značky Joik, ktoré nielenže stoja za zmienky, ale treba ich skúsiť. Pozrieme sa na prírodnú micelárnu vodu, ktorá mi ukázala silu prírody, na malú voňavú pralinku, po ktorej mám neodolateľnú chuť na čokoládku a mliečny kúpeľ, ktorý ma síce až tak nenadchol, ale mám chuť na reparát. Poďte sa s mnou ponoriť do sveta jedinečnej prírodnej kozmetiky, ktorá keď si vás získa, už sa jej nebudete chcieť vzdať. Tieto drobnosti som zbierala na recenziu postupne, niečo bol darček k nákupu, niečo mi dala kamarátka.

joik - minikúsky veľkej ceny

Joik mliečny kúpeľ

mliečny kúpeľ

Prvým kúskom, o ktorom si dnes povieme, je mliečny citrusový kúpeľ, ktorý ma zaujal. Je to niečo ako kúpeľová soľ, len jemnejšie, skôr ako púder. Vo vzorke je celkom postačujúce množstvo na jedno použitie. Je to prášková zmes, ktorú nasypete do vane. Nešumí, len sa rozpustí a vodu zmení na mlieko. obsahuje sušené mlieko, morskú soľ a esenciálne oleje, v tomto prípade citrusové. Vonia veľmi príjemne, aj voda mala ľahký citrusový nádych, no nenadchlo ma to tak ako pralinka do kúpeľa. Pokožka bola tiež jemná a hydratovaná, príjemná na dotyk a v ten večer som sa nemusela krémovať. 400 g balenie stojí 13,60 eur a na jedno použitie sa odporúčajú zhruba 3-4 lyžice prášku.

joik micelárna voda s nevädzou

joik micelárna voda s nevädzou zloženie

joik micelárna voda s nevädzou zloženie
Zloženie: Aqua, Centaurea Cyanus Flower Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Trehalose, Sodium Anisate, Sodium Levulinate, Sodium PCA, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Polyglyceryl-5 Oleate, Glyceryl Caprylate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Phytate

 micelárna voda s nevädzou


Keďže v prírodných micelárnych vodách sa orientujem zatiaľ len krátko, zbieram dojmy, pojmy a skúsenosti a hľadám svojho miláčika. Drogériové/lekárenské micelárne vody nie sú zlé, neraz ich znesie aj citlivá pokožka. Napriek tomu som ale nadobudla pocit, že napriek tomu nie sú k pleti až také jemné ako prírodné kúsky. Nie raz sa mi stalo, že štípali v očiach a ak k tomu aj zle odličovali, rovno som ich posúvala ďalej. Dnes som už vo veku, kedy sa len tak s niečím neuspokojím. Možno aj preto moje kroky smerujú predovšetkým k prírodnej kozmetike, ktorá je pokladom. 

Micelárna voda s nevädzou od Joik má v originálnom balení 100 ml a je v plastovom obale. Takmer nevonia, je neparfumovaná, preto vhodná aj pre citlivú pokožku. Používať ju môžete na pleť aj na oči. Na pleť mi vyhovuje trošku viac. Bez podráždenia odstráni rýchlo a ľahko všetok make up a nečistoty, ktoré sa na pleti počas dňa zachytili. Pokožka nie je začervenaná, ale upokojená a nelepí. Na oči nie je zlá, ale trošku dlho jej to trvá. Neštípe v nich, ale maskaru najskôr rozmaže, až potom ako tak odlíči. Pri troche trpezlivosti to ale zvládne aj bez inej pomoci a ráno sa budím bez čiernych fliačikov pod očami. Je to zaujímavý kúsok, ktorým som si opäť rozšírila obzoryba je to jeden z tých lepších výrobkov na odličovanie. 100 ml balenie stojí okolo 18,30 eur.



Posledným fantastickým kúskom bude pralinka do kúpeľa s bielou čokoládou. V bežnom balení ich je 6 a sú nádherne balené, ako bonboniéra. Keď som k nej privoňala, mala som pocit, že sa dá zjesť. Tak prekrásna vôňa čokolády, ktorá ma obklopila! akoby som sa prechádzala uličkami továrne na čokoládu Willyho Wonku a Umpa Lumpovia okolo mňa nosili lahodnú čokoládu plnú kvetov! Alebo ma preniesla do Bruselu, pred čokoládovňu, kde som s nosom nalepeným na výklade obdivovala kopce čokolády všetkých tvarov a príchutí. 

Túto pralinku len jednoducho hodíte do kúpeľa a počkáte si na hotové poblúznenie zmyslov. Jemne šumí a uvoľňuje krásnu vôňu čokolády. Kakaové maslo, ktoré obsahuje, dokážu aj veľmi suchú pokožku hydratovať tak, že v ten večer ani nepotrebuje telový krém. Po vyšumení okolo plávajú aj kvety, takže kúpeľ je relaxom. Po vypustení vane si ale treba dať pozor, pretože  kĺže a je mastnejšia. Balenie 6 praliniek stojí 12,10 eur.


Ktorý z týchto krásavcov vás zaujal? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Odpovede
    1. Joik má veľmi voňavú kozmetiku :) Milujem najmä kávový peeling a peeling na ruky :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe