Vamp! Od Pupa Milano

16:06

Ak je nejaký produkt, ktorý považujem za ikonický od Pupa Milano, tak je to maskara Vamp! Spomínam si, keď sa objavila u nás a ja som ju chodila obdivovať. Videla som ju na internete a vyzerala naozaj skvele. Vždy mi  do nákupu niečo prišlo (veľa iných riaseniek doma, finančné suchoty, kritický pohľad môjho priateľa, na čo mi je ďalšia a podobne), takže veľmi dlho  bola len malý kozmetický sen. Keď Pupa spustila eshop, nakúpila som niekoľkokrát. A aj Vamp! bola v akcii. Nebolo čo riešiť. Konečne bola moja.

Maskara Vamp od Pupa Milano


Maskara Vamp od Pupa Milano ingredients

Maskara Vamp od Pupa Milano zloženie

Maskara Vamp

Pupa Milano

riasenka na objem a predĺženie

Vamp! špirála

dlhé riasy


Maskara Vamp! od Pupa Milano

Pupa má v ponuke niekoľko rôznych špirál, ale o žiadnej som nečítala toľko ako o tejto. Či na blogoch, či v článkoch, bola tam krásna a ospevovaná. Kúpiť sa dá v šiestich farbičkách a hoci sú pekné, ja farebné riasenky nenosím. Jednak sa na to cítim stará a jednak sa mi to nikdy nepáčilo. Moja bola, je a bude čierna

Obal je pekný. Strieborný, jednoduchý a elegantný. Nič zložité, nič komplikované, a predsa sa naň ľúbezne dívam, lebo oku lahodí dosť. Kefka je zaujímavá. Hustá, dobre vytvarovaná, vynikajúca na aplikáciu. Riasy nelepí ani ako úplne nová. Aj keď si ich prečešem suchou kefkou z inej riasenky, po nalíčení vyzerajú dobre. 

Farba sa nanáša rovnomerne, okamžite vytáča riasy a dodáva im veľmi pekný objem. Priznám sa, po prvých aplikáciách som bola trochu na vážkach, lebo nech som sa snažila ako som chcela, ani raz som nemala také riasy ako tá slečna na fotke v predajni, ktorá ňou bola nalíčená :) Richard sa na mne len smial, keď som sa jedovala, že to nejde a ja nie som bábika ako ona. 

Nakoniec som sa s výsledným efektom uspokojila, lebo aj tak bol vynikajúci. Objem dodáva krásny, v druhej vrstve ich aj vynikajúco predĺži. Hrudky sa tvoria minimálne. Neopadáva, tvar drží celý deň a tak ju večer odličujem vo vynikajúcom stave. Dolu ide ľahlo s micelárnymi vodami alebo dvojfázovými odličovačmi. Keď si to zhrniem, maskara moje očakávania splnila. Túžila som po nej naozaj dlho, takže som si niektoré veci vysnívala a stret s realitou bol miestami ťažký. Trvám na tom, že aj keď nemám riasy ako modelka, je to vynikajúca špirála.

Plusy:
  • pekný obal
  • vybrať sa dá až zo šiestich farieb
  • riasy nelepí ani ako úplne nová
  • sýta farba
  •  už v prvej vrstve dodá pekný objem, riasy vytočí a aj predĺži, v dvoch vrstvách sú riasy veľmi pekne zvýraznené
  • netvoria sa hrudky, neopadáva, nelepí riasy
  • pekne vyzerá počas celého dňa, večer sa dobre odličuje
Mínusy:
  • nemám riasy ako slečna na plagáte, ale aj tak sú krásne
Riasenka stojí 10,40 eur a nájdete ju v kamenných predajniach na eshope Pupa Milano.


Mali ste niektorú špirálu od Pupa Milano?

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. tak to je skvelý výsledok ! :) máš krásne riasy :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vyzerajú veľmi pekne :) Teraz som si ukoristila ďalšiu v zľave :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe