Kvetinková pena

18:48

Spomínam si, ako som neveriaco hľadela na čistiacu pleťovú penu. Bolo to už dávno, stála som v DM-ke a hľadela na pre mňa celkom neznámy produkt. Premýšľala som, ako by to asi tak mohlo fungovať a či to potrebujem. Samozrejme, v mojom prípade musí byť otázka položená trocha inak - či to chcem, nie potrebujem :) Nakoniec som sa rozhodla, že chcem a tak sa začala písať naša spoločná éra. Pleťové peny sú naozaj jedinečné a rokmi som ich skúsila niekoľko. K lacnejším patria tie od Alverde. Túto som si kúpila pred pár mesiacmi, lebo sa mi páčil obal :)

alverde NATURKOSMETIK Čistiaca pena Sensitiv

alverde Čistiaca pena

čistiaca pleťová pena
Zloženie: 
Aqua, Alcohol denat.*, Coco - Glucoside, Sodium Coco - Sulfate, Glycerin, Hamamelis Virginiana Leaf Extract*, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Dipotassium Glycyrrhizate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Parfum**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol*** Suroviny z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva.*** Z prírodných esenciálnych olejov

Alverde Čistiaca pena Sensitiv

Čistenie pleti považujem za veľmi dôležitý krok v starostlivosti o pleť. Aj preto mám v mojej kozmetickej poličke viacero rôznych čistiacich gélov, mydiel a ďalších vychytávok. Jednou z nich je aj čistiaca pena od Alverde, ktorá sa odporúča aj na citlivú pleť. Ja ju mám síce zmiešanú, ale nemôžem povedať, že by sme si sedeli na 100%.

Ako som spomenula, do košíka som si ju hodila pre pekný obal. Zdobia ho kamilky a pripomína mi kúsok prírody v mestskej džungli, v ktorej bývam. Snažím sa nenakupovať očami, ale tento raz mi to nešlo :) Plastová tuba má pumpičku na dávkovanie. Vo vnútri je kvapalina, ktorá sa mení na penu. Objem 150 ml je naozaj dosť veľký a pár mesiacov mám tak o zábavu postarané :)

Čo sa vône týka, je pekná bylinková. Ale najskôr ucítite jemný závan alkoholu, ktorý je v zložení na začiatku. Priznám sa, prekvapilo ma to, lebo citlivá pleť alkohol neobľubuje. A v posledných rokoch ani tá moja nie. Konzistenciu už poznáte a tak je najvyšší čas pozrieť sa na to, ako funguje.

Penu môžete používať na odličovanie aj čistenie. Očiam sa vyhnite, lebo tam štípe (netúžila som po tejto informácii, ale hneď v prvý večer som si ju prskla do oka). Make up aj bežné nečistoty odstraňuje ľahko, ale nemám pocit dôkladného a hĺbkového vyčistenia. Preto ju používam večer na odlíčenie a ráno na prebudenie pleti, kedy nasleduje už len pleťová voda a krém. Večer pokračujem gélom, vodou a krémom. Ten musí byť určite, lebo po použití cítim jemné pnutie, ktoré ale rýchlo zmizne.

Peny si kupujem rada, aby som mala na chvíľku nejakú zmenu. Vždy sa ale vrátim ku gélom, ktoré sa mi zdajú na môj typ pleti účinnejšie. Na odlíčenie je to ale dobrý kúsok a ak vám neprekáža alkohol v zložení, treba skúsiť :)

Plusy:
  • pekný obal
  • jemná vôňa
  • dobre odličuje, odstraňuje nečistoty z pleti
Mínusy:
  • štípe v očiach
  • mám z nej napnutú pokožku
  • nemám pocit dôkladného vyčistenia
Za 3,19 eur ju nájdete v kamennej predajni alebo v eshope DM drogéria.

Používate pleťové peny? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Mě tato pěna hodně vyhovuje, přijde mi nejlepší z DMky, mě vůbec nepne a skvěle odličuje. Nesedí mi ta jejich s jablkem. Ale mám výrazně smíšenou pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala kedysi podstatne mastnejšiu pleť, teraz je už menej a líčka sú podstatne suchšie. Tá jabĺčková nebola ani mojim favoritom :)Ale nevzdávam to, možno bude mať Alverde skvelú aj pre mňa.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe