Vlasy ako sladkosti

18:47

Tuhý šampón je mojím spoločníkom už niekoľko rokov. Neľutujem žiadnu kúpu, i keď pár razy sa mi stalo, že výsledok bol taký všelijaký. Rada sa vraciam k mojim stáliciam, ale rovnako rada skúšam nové. Tak som sa dostala aj k značke Ma Provence. Je odrazom Provensálska, domov prináša levanduľové polia, vôňu levandúľ, kvetov mandlí, čiernych ríbezlí, olivových plodov, pomarančových alebo citrónových kvetov. Ponuku som si prešla a rozhodla som sa vyskúšať tuhý šampón proti lupinám. Nemám síce lupiny, ale na atopický ekzém tieto šampóny pomáhajú minimálne preto, lebo zvyknú uľaviť od svrbenia. Po otvorení ma čakala veľmi zaujímavé prekvapenie.

MA PROVENCE BIO TUHÝ ŠAMPÓN PROTI LUPINÁM



Zloženie:Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat ) Starch*, Glycerin**, Hydrogenated Castor Oil, Stearic Acid, Coco Glucoside, Sodium Lauryl Sulfate, Aqua (Water), Butyrospermum Parkii(Shea) Butter*, Cocamidopropyl Betaine, Parfum(Fragrance), Kaolin, Citric Acid, Quillaja Saponaria Wood Extract*, Limonene, Citronellol, Eugenol




Tuhý šampón Ma Provence proti lupinám

Tuhé šampóny sa vyznačujú akousi roztomilosťou  a tento predčil moje očakávania. V prvom rade ma prekvapil pekný tvar. Po otvorení som uvidela milú kvetinku, ktorá ideálne zapasovala do ruky a bola veľmi pekná. Oproti ostatným guľôčkam/plackám to bol značný rozdiel, ale zvykla som si rýchlo.

Druhou zaujímavosťou bol malý priložený plastový háčik, ktorý sa dá prilepiť na stenu a kvetinka sa tam dá zavesiť. Je to lepšie, lebo po použití dôkladne uschne a potom dlhšie vydrží. Každý šampón by mal po použití schnúť a takto je to naozaj dobre vymyslené a pekne to vyzerá. Háčik sa dal potom ľahko odlúpnuť (mala som ho na kachličkách) a ak tam ostalo aj trochu lepidla, dalo sa umyť (mydlová voda, trocha odlakovača). Šlo to hladko.

Vôňa bola ľahká a svieža, trochu sladká a pekne prevoňala vlasy. Nebola vtieravá a nerušila ma. Pení dobre. Je veľmi tvrdý, skoro ako mydlo, nedrobí sa, ani keď ho je málo. To je jedna z jeho výhod, lebo už viac razy som sa stretla s otázkou, či tuhý šampón neostáva vo vlasoch, či sa dá vyčesať a čo s ním, keď je malý a nedá sa držať. Výsledok by som zasa mohla zaradiť do dvoch kategórií – účinky na vlasy a na ekzém.

K vlasom je veľmi jemný. Dodá im objem, nie veľký, ale sú spľasnuté. Celkom dobre sa češú aj bez kondicionéru (niekedy lepšie, niekedy menej). Lesknú sa, dobre sa upravujú a nie sú moc suché. Na ekzém nebol až taký zlý. Hlava ma svrbela menej, ale pokožka ostala v rovnakom stave, nenastal žiaden ústup alebo zmenšenie suchých miest. Dôležité je, že som sa nemusela škriabať, už to považujem za dosť veľký úspech. Celkovo sú dojmy z tohto šampónu pozitívne. Zabodoval u mňa nielen pekným tvarom a šikovným háčikom, ale aj svojimi vlastnosťami.

Plusy:
  • Zaujímavý tvar, vešiačik ako bonus
  • Pekne vonia
  • Tuhý, nedrobí sa
  • Dobre pení
  • Vlasy sú jemné, lesklé, nie bez objemu, pekne vyzerajú a nie sú suché
  • Na ekzém pomohol v tom, že menej  svrbel
Mínusy:
  • Nenašla som

Šampón nájdete na internete za 6 eur.

Poznáte túto krásnu značku? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Značku teda vôbec nepoznám, no vyzerá dobre. Ten háčik je poriadne praktický. Tuhý šampón som zatiaľ mala len od značky Lush a bola som sklamaná, tento ma však veľmi zaujal. Ďakujem za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vrelo odporúčam tuhé šampóny od Ponio, tie sa nedá nemilovať ♥

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe