Ako som spoznala značku Alviana a jej vynikajúce produkty

18:03

Prírodná kozmetika je moja najobľúbenejšia a kupujem si ju najčastejšie. Nielen preto, lebo chémie okolo nás je naozaj dosť, ale aj pre jej účinnosť. Moja pleť rozkvitla najmä vďaka prírodným produktom a nikdy nebola krajšia a zdravšia. Po rokoch trápenia s akné som neverila vlastným očiam. Hladká, svieža, jemná a zjednotená. Odvtedy spoznávam nové prírodné značky a ak nejakú super spoznám, rada sa podelím  tip.

Alviana

Dnes by som vám rada ukázala produkty značky Alviana. Nepoznala som ju, ale zapáčila sa mi. Na začiatok som si do košíka prihodila pleťový peeling a balzam na pery, ale dnes viem, že je to len začiatok. 

Alviana Pílingový Krém s Aloe Vera

Alviana Pílingový Krém s Aloe Vera zloženie

pleťový peeling  s Aloe Vera

Je o mne všeobecne známe, že pleťové peelingy milujem a do mojej kozmetickej rutiny ich zaraďujem 2 - 3 razy týždenne. Viac by bolo  na škodu a každý typ pleti potrebuje peeling inak. Kým suchá a citlivá 1 raz za 1 - týždne, normálna raz týždenne, mastná a zmiešaná aj dva. Ak by som ho používala častejšie, pleť by mohla byť suchšia a mastnejšia, teda predný opak toho, čo chcem dosiahnuť.

Alviana Pílingový Krém s Aloe Vera vyzeral najskôr celkom nenápadne a možno by som si ho ani nebola všimla. Potrebovala som ale peeling, pretože mi doma došli zásoby a tak som sa v obchodíku sústredila aj na ne. Je v jednoduchej zeleno bielej tube. Objem 75 ml je skvelý aj na dlhšiu dovolenku, kde sa tiež bez neho neobídem. Vrchnáčik pevne drží na obale, preto sa neotvorí ani v kufri. A večer ho nemusím naháňať po kúpeľni :)

Priznávam - vykľul sa z neho úplný miláčik a to som vôbec nečakala. Vonia celkom príjemne, sviežo, aj keď môžete zacítiť ľahká závan alkoholu. V zložení ho nájdete, ale ak by som ho necítila, ani neviem, že tam je. Krémová konzistencia je výborná. Peelingové čiastočky sú sopečného pôvodu. Páči sa mi,že sú jemné, ale je ich veľa a tak ich pri používaní cítiť. Je to presne ten typ, ktorý zbožňujem a mohla by som si ho kupovať stále dookola.

Prejdime ale na to najlepšie - účinky. Pleť zbavuje odumretých buniek a šupiniek, takže ostáva úplne jemná, hladká a veľmi príjemná na dotyk. Pomáha tiež odstraňovať čierne bodky a tvár tak ostáva čistá. Je žiarivá, zdravá a pôsobí sviežim, odpočinutým dojmom. Nesmiem zabudnúť na to, že iba do dôkladne vyčistenej pleti sa dostanú výživné látky z krémov a olejov, takže v konečnom dôsledku je jeho úloha podstatne väčšia.

Na každé použitie sa teším. Ten pocit, keď sa po jeho použití dotknem tváre, je na nezaplatenie. Je krajšia, čistá, matná a vyzerá mladšie. Peeling nie je drsný ani nijak agresívny, nevysušuje ju ani nedráždi. Potom ešte použijem čistici gél a kvetovú vodu. Krém aj olej sa do takto ošetrenej pleti krásne vsiaknu a ráno vyzerá bezchybne. Kvalitná pleťová kozmetika je základ, aby tvár žiarila :)
Jeho cena je 6,42 eur.

Alviana Balzam na pery s Včelím voskom

Alviana Balzam na pery s Včelím voskom zloženie

Alviana Balzam na pery

 Balzam na pery s Včelím voskom

Toto nie je nič pre vegánov (peeling pre nich ale je), no je to úplná šmakocinka! Na balzamy na pery som malý odborník a tento je výborný. Ako viete, balzamy delím na denné a nočné. Kým denné sú tie vysúvacie, lebo ich môžem použiť kedykoľvek a kdekoľvek, nočné sú v tégliku a musím ich nanášať prstami. Tento sa mi míňa ozaj rýchlo, lebo ho používam každý deň niekoľkokrát a keď niekam idem, ide so mnou ♥

Balzam na pery so včelím voskom je v žltom žiarivom obale a vysúva sa. Má tých štandardných 4,5 gramu a je šikovný aj do vrecka kabáta. Škoda, že som ho nemala so sebou na dovolenke, lebo tam by sa mi veľmi zišiel. Obsahuje samé dobré veci, okrem včelieho vosku je to kokosový olej, bambucké maslo, ricínový olej, slnečnicový a jojobový olej a nesmiem zabudnúť ani na vynikajúce éterické oleje rozmarín a mäta.

Jeho vôňa aj chuť sú bez jedinej chyby. Cítiť mätu a niečo sladké ako med. Kombinácia je to lahodná, chutí mi a v ústach nezanecháva nepríjemnú stopu. Naopak, pripomína mi cukrík, ktorý by som pokojne mohla cmúľať stále. Zanecháva jemný chladivý pocit, ktorý pery upokojuje, ak sú začervenané, suché a citlivé na akýkoľvek dotyk. Je to nielen príjemné, ale aj účinné.

Chladivých balzamov, ktoré naozaj účinkujú, som veľa nemala. Asi aj preto sme si tak sadli a nechcem ho prestať používať. Jeho zloženie ho predurčuje k tomu, aby pery hydratoval, vyživoval a regeneroval. Chráni ich pred vplyvmi počasia (teplo, vietor, chlad), vysušovaním a popraskaním. Ak popraskané sú, prípadne sa mi hojí opar, pekne ich upokojí a pomôže im rýchlejšie sa zahojiť. A to nehovorím o tom, aké sladké sú bozky :) 

Stojí 3,19 eur a v ponuke nájdete viacero balzamov, nielen tento sladučký :)


Poznáte túto značku alebo bola pre vás novinka tak, ako pre mňa? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe