Kúsok francúzskej elegancie

18:41

Francúzsko. Vysnená krajina syrov a lahodného vína. Domovina Eiffelovej veže, toho kovového kolosu. Krajina štýlu a elegancie, ktorá z nás urobí dámu. Krajina, kde sa odohráva môj najobľúbenejší historický príbeh - vznik, vzostup a pád templárov. Záhadného, tajuplného, legendami opradeného rytierskeho rádu, ktorý ma fascinuje už roky. A tiež krajina, z ktorej pochádza značka  L´ambre. Produkcia tejto značky je vyrábaná v továrňach na výrobu parfémov vo Francúzsku z vysokoakostných prírodných surovín – v rovnakých továrňach, kde si zadávajú zákazky na výrobu parfémov známe módne domy. Dnes by som vám ukázala lak na nechty. Malý, no neodolateľný.



Lak aj s mojím fotoaparátom :)






O laku si môžete prečítať:

     "Rada lakov od Lambre je výnimočná svojou farebnou škálou odtieňov a vyznačuje sa ľahkou aplikáciou lakov a ich rýchlym schnutím.
Balenie: 8 ml
Upozornenie: Výrobok prírodnej kozmetiky bez certifikátu, môže obsahovať chemické konzervanty alebo iné chemické prísady."

Milo ma prekvapilo, že lak bol v krabičke. Rozkošne elegantnej, zlato bielej, vyvolávajúc vo mne nadšenie. Po otvorení na mňa vykuklo malé, milé balenie krvavo červený lak na nechty. Veď sa tak aj volá. Femme fatale. Osudová žena. Lebo takou sa chceme občas cítiť všetky. Kedysi by som si ani za svet nedala červený lak. Dnes ich mám asi 12. Každý je iný, každý je krásny, každý má svoj príbeh. Lebo náš život je o príbehoch. Zanechajú v nás spomienky. Vďaka nim vieme, že kedysi sme boli aj šťastní :) Klamala by som, keby som napísala, že tá farba ma neuchvátila. Je dokonalá. Ako aj balenie. Čo si budeme klamať, na poličke sa vyníma majestátne, aj keď nie je veľký. Ale má ten oný francúzsky šarm a šmrnc. Čo sa jeho vlastností týka:
  • má menší štetec. Pri prvom použití som s ním akoby nevedela pracovať a aj som vybiehala mimo nechtov, čo je vidno na fotkách. Pri druhom som už lakovala lepšie a mamine som  nalakovala nechty bezchybne
  • je trošku hustejší, čo spolu s menším štetcom spôsobilo moju neohrabanosť, ale už som v cviku a lakuje sa  s ním celkom dobre
  • som prekvapená dobrým krytím. Aj na moje snehovo biele nechty stačí jedna vrstva, v dvoch vrstvách sú nechty dokonalé. Po použití nadlaku vyzerajú ako z katalógu
  • nezafarbuje nechty
  • výdrž je okolo 2-3 dni. 2 dni je stále pekný, prežil aj umývanie riadov. Na tretí sa už na končekoch olupuje, ale to sa dá jedným ťahom opraviť a vydrží tak ďalší deň, dva. Ja aj mamina sme ho mali zakaždým tie tri dni, potom sme ho odlakovali a použili zasa. Lebo je krásny.
  • pomerne rýchlo schne, za čo má u mňa plus, lebo nevydržím po nalakovaní dlho nič nerobiť,  a preto lak zlikvidujem skôr, ako zaschne 
  • dobre sa odlakuje, nezafarbuje všetko od vatového tampónu, nechtov po kožu
Plusy:
  • pekné balenie aj s krabičkou
  • krásne odtiene
  • hustejší, preto sa nerozteká po nechte (raz som mala lak podobný vode, ej, to som frflala)
  • dobre kryje už v prvej vrstve ( neviem ako v svetlých odtieňoch, ale pri tomto stačí jedna), rýchlo schne, výdrž do troch dní, dobre sa odlakuje a nezafarbí nechty
Mínusy:
  • neviem, asi to bude menším štetcom, ale trošku ťažšie a dlhšie s ním lakujem nechty. Asi potrebujem cvik
Lak  L´ambre kúpite na stránke http://www.idunnashop.sk/, kde si môžete vybrať z 13 krásnych odtieňov. Stojí 3,40.

Používate kozmetiku L´ambre? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Vyzerá super, ja mám podobný od Illamasqua a je super, uschne do 1 minúty tak že môžem robiť čo len chcem. Ešte jeden s lepšími vlastnosťami mám od MAKEUP FACTORY a ten je najlepší lak čo mám. Asi si už nebudem kupovať lacné laky lebo tieto čo stoja o pár eur viac (7-8€) mi za to určite soja viac :) jedna vrstva stačí a to je na nich najlepšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež tak hovorím, že je lepšie investovať, lebo zväčša to je omnoho kvalitnejšie. Ale niekedy prekvapí aj lacnejší výrobok, mám viac lakov do tých 5 eur a nedala by som ich ani za nič preč :)

      Odstrániť
  2. Vážne pekná recenzia. A tie umelecké vety na jej začiatku. Aww... :) Bola by z teba super spisovateľka. :)
    A ten lak má vážne peknú farbu a celkovo vyzerá super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, jeden z mojich snov je vydať knihu :) Takú obyčajnú. O láske, priateľstve a o tom, prečo je krásne žiť. Možno raz sa to splní :) Veru, ale páčia sa mi tam viaceré farby, sú také jemné a elegantné :)

      Odstrániť
    2. Určite si tento sen splň, pretože keď knihu vydáš, budeš vedieť, že určite jeden človek si ju kúpi. :)

      Odstrániť
    3. To je super pocit, keď viem, že niekto sa na to bude tešiť :))

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe