Ako som z detských obrúskov urobila nenahraditeľného pomocníka

19:36

Detská kozmetika by mala vyhovovať by mala vyhovovať všetkým, aj ľuďom s veľmi citlivou pleťou. Pokožka dieťaťa je, jemnejšia, citlivejšia, priepustnejšia. Detská pokožka je až päťkrát tenšia a citlivejšia ako pokožka dospelého človeka. Jej schopnosť premastenia ešte nie je plne vyvinutá a prirodzená regulácia vlhkosti ešte nefunguje tak ako má. Preto potrebuje tú najjemnejšiu kozmetiku. Spomínam si na jednu z mála dobrých rád, ktoré mi dala moja kožná - používať šampóny pre bábätká, ktoré by mali môj atopický ekzém upokojiť. Hoci sa veľké zázraky nekonali, predsa bol môj stav lepší a tak som mávala v drogérii bežne košík plný detskej kozmetiky. Keď som niekedy v januári surfovala po nete a nakupovala Biodermu, do oka mi padli ABCDerm Obrúsky, ktoré boli v akcii 1+1 zadarmo.  120 obrúskov za necelých 7 eur? Paráda! A hneď putovali do košíka.






O obrúskoch si môžete prečítať:

     "ABCDerm Obrúsky sú impregnované aktívnym micelárnym roztokom, ktorý obsahuje čistiace a obzvlášť zjemňujúce látky. Dôkladne čistia citlivú pokožku bábätiek a malých detí (zadoček, kožné záhyby, tvár a ruky) procesom, ktorý vytvára z nečistôt dokonalé mikroemulzie. Ich veľkosť a odolnosť umožňuje očistiť jediným gestom celú tvár a zanechať tak príjemný pocit sviežosti. Ich mäkká, obzvlášť jemná štruktúra dokonale rešpektuje neporušenosť citlivej vrchnej vrstvy kože (epidermy) bábätiek a malých detí.
Parfumované. Bez alkoholu, bez phenoxyethanolu, hypoalergénne. Balíček so 60 obrúskami.
Zloženie: WATER (AQUA), POLYSORBATE 20, POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE, ALLANTOIN, SODIUM CITRATE, DISODIUM EDTA, BUTYLPARABEN, METHYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM)"  ( z oficiálnej stránky Biodermy TU)

Začnem zložením. Na oficiálnej stránke sú  v  zložení uvedené aj parabény, ktoré ale nie sú na obale (ako som si všimla, obaly sa trošku líšia a tam je asi pes zakopaný, môj má nápis bez parabénov, tie na stránke nie). Na ňom je napísané, že sú bez parabénov, bez alkoholu a hypoalergénne. Je to trošku mätúce, ale každopádne, v detskej kozmetike by nič podobné byť nemalo, aj ten parfum je tam úplne zbytočný. Verím  ale tomu, čo je na obale  a teda, že parabény neobsahujú. Dostala som  balenia s dvomi rôznymi uzávermi. Ten lepší mal aj plastový kryt, ktorý chránil lepiacu časť aj obrúsky, vďaka čomu boli lepšie ochránené pred vyschnutím. Treba dodať, že lepí dlho a dobre, ani ku koncu používania som nemala ten problém, že by prestal držať a odlepoval sa. Obrúsky príjemne voňajú. Sú veľmi dobre vlhčené, čo oceňujem najmä pri odličovaní. Obrúsok je fakt veľký, preto umyje ozaj všetko, čo treba. U nás v rodine nikto bábätko nemá, preto som im našla iné možnosti využitia:
  • na odličovanie. Sú s obsahom micelárnej vody, preto sú doslova predurčené na to, aby odličovali. Sú dosť veľké, preto mi na odlíčenie stačil jeden obrúsok denne. Odličovali dobre, i keď niekedy sa stalo, že oči len rozmazali. Vtedy som pridala pár kvapiek micelárnej vody a problém bol vyriešený. Oči po použití obrúskov neštípali a pleť bola jemná, odlíčená a nebola lepkavá
  • jedny skončili v aute miesto vlhčených obrúskov. Keď nie je po ruke miesto, kde by sa dali umyť ruky, použijem detské obrúsky
  • neznášam spotené ruky. Ak mám z toho zlý pocit a tiež si ich nemôžem umyť, použijem obrúsky
Plusy:
  • veľké balenie, dlho vydrží
  • dobre lepí + niektoré balenie majú aj super plastový vrchnáčik, ktorý chráni obrúsky ešte lepšie
  • príjemne voňajú
  • sú bez parabénov a alkoholu 
  • dobre vlhčené (napustené micelárkou), tiež sú dosť veľké
  • vhodné aj na odličovanie a na cestovanie
Mínusy:
  • parfum tam naozaj byť nemusí, pre bábätko je najlepšia neparfumovaná kozmetika
Obrúsky kúpite v drogérii alebo na internete, ich cena sa pohybuje okolo 6,59 za 60 kusov. 


Odličujete sa obrúskami? Alebo preferujete niečo iné? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe