Moje prvé leto s Biodermou

19:46

Mám len ja taký blbý pocit, že toto leto je naozaj divné? Veľa zamračených dní bez slniečka, časté prehánky, dusno, búrky likvidujúce všetko, čo im stojí v ceste... Neviem, ale nespomínam si, že minulé roky by bolo leto takéto... otravné. Opaľovať som sa bola len asi tri razy. Jednak nebol čas, jednak mi nepraje počasie. Nuž, ale či je slniečko pred mrakom alebo za mrakom, nemali by sme zabúdať na dobré prípravky na opaľovanie, aby sme sa vyhli spáleniu, podráždeniu, v tom najhoršom a najsmutnejšom prípade melanómu, ktorý patrí k najzhubnejším nádorom. Mamina každý rok kupuje krémy  na opaľovanie, no tento rok sme prvý raz skúsili Biodermu.  Naše prvé spoločné leto :)














V ponuke sú suché oleje na opaľovanie so SPF 15 a 30. 

     Photoderm BRONZ SPF 30 podporuje tvorbu melanínu tým dochádza k rýchlejšiemu zhnednutiu pokožky.
Ochrana v hĺbke pokožky: patentovaný komplex BUNKOVEJ BIOOCHRANY stimuluje a chráni bunkové ochranné mechanizmy.
Sprej na opaľovanie:
  • napomáha ochraňovať pokožku pred agresívnym slnečným žiarením
  • stimuluje a chráni bunkové ochranné mechanizmy
  • podporuje tvorbu melanínu tým dochádza k rýchlejšiemu zhnednutiu pokožky
  • vodeodolný, fotostabilný, nekomedogénny, hypoalergénny
Spôsob použitia: Prípravok sa aplikuje v primeranom množstve na suchú pokožku 5-10 minút pred pobytom na slnku a dobre sa rozotrie. Odporúča sa aplikáciu opakovať každé 2-3 hodiny.
Balenie: 200ml
Zloženie Bioderma Photoderm Bronz SPF30
WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROXYPROPYL DIMETHICONE BEHENATE, METHYLPROPANEDIOL, TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, , XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ASPARTIC ACID, ARACHIS HYPOGAEA (PEANUT) OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, MEDICAGO SATIVA (ALFALFA) OIL UNSAPONIFIABLES, JUGLANS REGIA (WALNUT) SHELL EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, COPPER GLUCONATE, ACETYL HEXAPEPTIDE-1, ISOPROPYL MYRISTATE, DECYL GLUCOSIDE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, TRILINOLEIN, ACETYL TYROSINE, CETEARYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, OLEOYL TYROSINE, COCO-GLUCOSIDE, BUTYLENE GLYCOL, TRILINOLENIN, TRIOLEIN, OLEIC ACID, TRIPALMITIN, TRISTEARIN, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DEXTRAN, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM"

Tento olej je prvý, ktorý som začala používať, pretože nám doma bežne opakujú, aby sme sa neopaľovali s výrobkom pod SPF 30. Moja tvár, ruky i chrbát sú posiate menšími materskými znamienkami a pehami, preto dôsledne dbám na to, aby som nenatretá na slniečko nešla. Pre istotu. Photoderm Bronz s má faktor 30 voči UVB lúčom a úroveň ochrany voči UVA lúčom je 13. Tento Photoderm má 200 ml a je v plastovom priesvitnom obale. Páči sa mi na ňom praktická pumpička, s ktorou je dávkovanie naozaj jednoduché. Olej krásne vonia! Tak sladko. A nemyslím si to len ja. Ale aj chrobač. Totiž, keď som sa prvý raz opaľovala v záhrade, prilákala som niekoľko mušiek, mravcov, jedného pavúka (to počuli aj susedia) a moju mačku. Ak chcete niečo prilákať, vrelo odporúčam :) Olej necháva pokožku lesklú, ale nie mastnú. Rýchlo sa vstrebáva, pokožku chráni pred stratou vlhkosti. Je vodeodolný a nekomedogénny, preto vhodný aj na tvár. Jeho dôležitou úlohou je dopomôcť k zhnednutiu pokožky a ako som vypozorovala, predlžuje opálenie. Celkovo ho hodnotím veľmi pozitívne. Je to najkvalitnejší opaľovací prípravok, aký som mala.
Odporúčaná cena je 19,90.


     "Bioderma Photoderm BRONZ SPF15 Sprej
Vysoká slnečná ochrana pre všetky typy kože s dôrazom na aktiváciu a zintenzívnenie zhnednutia.
Účinnosť:  Photoderm BRONZ SPF 15 podporuje tvorbu melanínu a tým dochádza k rýchlejšiemu zhnednutiu pokožky. Ochrana v hĺbke pokožky: patentovaný komplex BUNKOVEJ BIOOCHRANY® stimuluje a chráni bunkové ochranné mechanizmy.
Návod na použitie:  Pred pobytom na slnku aplikujte na suchú pokožku primerané množstvo Photoderm BRONZ SPF 15 a dobre rozotrite. V prípade zotretia (pobyt vo vode, utieranie do uteráka), alebo po 2 - 3 hodinách, aplikáciu Photoderm BRONZ SPF 15 opakujte.
Vlastnosti
"Špeciálny slnečný" parfum.
Vodovzdorný. Fotostabilný.
Nekomedogénny. Hypoalergénny.
200 ml sprej
Zloženie
WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROXYPROPYL DIMETHICONE BEHENATE, METHYLPROPANEDIOL, TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ASPARTIC ACID, ARACHIS HYPOGAEA (PEANUT) OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, MEDICAGO SATIVA (ALFALFA) OIL UNSAPONIFIABLES, JUGLANS REGIA (WALNUT) SHELL EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, COPPER GLUCONATE, ACETYL HEXAPEPTIDE-1, ISOPROPYL MYRISTATE, DECYL GLUCOSIDE, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, C20-22 ALCOHOLS, TRILINOLEIN, ACETYL TYROSINE, CETEARYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, OLEOYL TYROSINE, COCO-GLUCOSIDE, BUTYLENE GLYCOL, TRILINOLENIN, TRIOLEIN, OLEIC ACID, TRIPALMITIN, TRISTEARIN, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DEXTRAN, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM)."

Je pravda, že prvý som skúsila olej, ale radšej mám tento sprej. Je to niečo ako ľahký telový krém, ktorý krásne vonia. Sladko, jemne, letne. Opäť musím vyzdvihnúť praktickú pumpičku, s ktorou je aplikácia jenoduchšia a zábavnejšia, ako keď sa snažím vydolovať hustý krém z tuby. Má ľahkú, krémovú konzistenciu, vďaka čomu sa rýchlo vsiakne do pokožky bez toho, aby ju zanechal mastnú alebo lepkavú. Mnohé opaľovacie krémy sú také lepkavé (alebo ako inak to nazvať... mazľavé?), ale pri tomto ten pocit nie je. Nemám ani potrebu umývať si ruky s tým že sú mastné a lepkavé. Treba ho aplikovať pravidelne, najlepšie každé dve hodiny. Vtedy máte istotu, že sa nespálite a pokožka bude naozaj krásna hnedá. 
Odporúčaná cena je 20,90.
  
"Bioderma Photoderm Apres-Solei SOS
Chladivý a upokojujúci sprej na citlivú pokožku podráždenú UV žiarením.
Exkluzívny patent Bunkovej Bioochrany zaisťuje optimálnu ochranu kožných buniek proti ich poškodeniu a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
Photoderm SOS intenzívne upokojuje, obnovuje hydratáciu pokožky a predlžuje jej opálený vzhľad.
Zloženie Bioderma Photoderm Apres-Solei SOS
AQUA/WATER/EAU,DIPROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, METHYLPROPANEDIOL, SQUALANE, PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, GLYCYRRHETINIC ACID, ECTOIN, , XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SODIUM PCA, TOCOPHEROL, CETEARETH-20, HYDROGENA TED PALM GLYCERIDE, CYCLOMETHICONE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARETH-12,MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, XANTHAN GUM, CELLULOSE GUM, PENTYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRICTRIGLYCERIDE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, NITROGEN, FRAGRANCE (PARFUM)"

Po opaľovaní treba dopriať pokožke výnimočnú starostlivosť a hydratáciu. Aj preto sa u nás doma minie v lete naozaj veľa telových krémov a masiel. Asi by som to mohla počítať na litre :) Po celom dni na slniečku dobre padne príjemný chladivý sprej, ktorý jej uľaví a upokojí ju. A takým je tento sprej. V rozkošnom modrom obale mi pripomína šmolkovú zmrzlinu. Len tak nevonia. Vlastne, skôr by som povedala, že mi smrdí. Ako Veet krém proti zarastaniu chĺpkov, len jemnejšie. Po nastriekaní vyzerá ako jemný biely povlak. Niekedy ho rozotriem, niekedy nechám vsiaknuť do pokožky. Čo sa týka chladivého účinku, nejaký tam naozaj je. Nie veľmi výrazný, ale ak je horko, citeľný. Pokožku upokojuje, najmä ak je spálená alebo červená. Rýchlo sa vsiakne do pokožky a nezanechá ju lepkavú. Naopak, nechá ju jemnú a hydratovanú. 
doporučená cena je 13,90.

Produkty na testovanie sme dostali ešte pred letom, ale dala som si s recenziou na čas. Chcela som ich najskôr poriadne otestovať, vo vode, na záhrade, pod slnečníkom :) Preto môžem vyhlásiť, že sú naozaj výbornými pomocníkmi na dlhé letné dni, kedy musíme svoju pleť chrániť pred škodlivým lúčmi.

Aké sú vaše opaľovacie rituály? :) Používate krémy, spreje, oleje?

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. ja Biodermu používam už pár rokov. Som fakt spokojná, siaham však aj po vyššom faktore a to na tvár používam taký mini krém 50+, pretože môj nos má tendenciu spáliť sa už pri krátkom pobyte na slnku :) Používam aj spreje, to skôr na telo. Bioderma je síce zo skupiny drahších, no je super. Jedno leto som užívala aj Photoderm oral, tie kapsule na spôsob Beta-karoténu, no vrátila som sa ku klasike. Na opaľovacie produkty však nedám dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Minulý rok som mala La Roche Posay, bola som celkom spokojná. Mám aj niečo z Avonu, niečo od Garnier, ale Bioderma je jednoznačne top :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe