Konečne mám svoj objem!

18:17

Nikdy by som si nepomyslela, že príde deň, kedy budem nosiť rovné a ešte aj rozpustené vlasy, aby viali vo vetre :) Vždy som si vlasy kučeravila, aby som mala nejaký objem a vyzeralo to tak, že mám viac ako 5 vlasov na hlave. Keď som si ich nechala rovné, spľasli, priľnuli k hlave a vyzerala som ako zmoknuté kuriatko. Stále kupujem výrobky na väčší objem, ale len zriedka mali väčší úspech. Až kým som nespoznala kondicionér od Matrixu.








Kondicionéri na normálne vlasy Matrix Total Results Amplify Conditioner si môžete prečítať:

     "Kondicionér pre objem vlasov.  Zväčšuje objem vlasov a uľahčuje ich rozčesávanie. Ľahká textúra je vhodná aj pre farbené vlasy. Dodáva vlasom objem a lesk, uľahčuje rozčesávanie. Minimalizuje elektrizovanie. 
Použitie: Aplikujte na umyté vlasy a nechajte pôsobiť. Dôkladne opláchnite."

Vyzerá tak nenápadne a pritom s mojimi vlasmi dokázal naozaj niečo úžasné. Je v celkom pútavej modrej tube, z ktorej sa vytláča. Je mäkká a ľahko sa stláča, takže z nej poľahky dostanem takmer všetok obsah. Tak, ako je modrá tuba, tak je aj kondicionér pekný modrý, taký šmolkový. Vonia veľmi príjemne,nežne, nie umelo a dokáže naozaj krásne prevoňať vlasy. Je fajn hustý, ako klasický kondicionér, nerozteká sa a dobre sa nanáša na vlasy. Bez problémov ho môžem naniesť od korienkov po končeky, vlasy sa mi po ňom nemastia a nie sú ani spľasnuté, naopak! Najskôr si ich raz umyjem šampónom a potom použijem kondicionér. Už vtedy pekne prevonia vzduch, takže sa teším na každé jedno použitie. Už keď vlasy schnú, vidno, že nie sú spľasnuté, ale majú objem. A keď uschnú, radosť sa pozerať. Ľahko sa rozčesávajú, krásne sa ligocú, sú ľahké a vzdušné a to najpodstatnejšie - majú objem. Vydrží dva dni, vyzerá to, akoby som mala podstatne viac vlasov, účes dobre vyzerá a vlasy sa ľahko upravia do účesu akého len chcem. Ako som už spomenula, nikdy by som nepovedala, že by som mohla nosiť rovné rozpustené vlasy a ešte si aj povedať, že takto dobre moje vlasy nevyzerali ani nepamätám. Celkové hodnotenie - úplná spokojnosť :)

Plusy:
  • šikovná a celkom zaujímavá tuba
  • príjemná vôňa
  • modrý kondicionér má dobrú konzistenciu
  • možno ho nanášať od korienkov po končeky,nemastí vlasy
  • prevonia vlasy
  • vlasy sa ľahko rozčesávajú, sú lesklé, vzdušné a objem je viditeľný, vydrží aj dva dni
Mínusy:
  • žiadny, som veľmi spokojná
Kondicionér nájdete na stránke http://www.parfemy-elnino.sk/, kde sú v ponuke dve verzie, 250 ml stojí 6,38 eur, 1 liter stojí 13,10.

Máte overené triky na väčší objem? :)


You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Já žádné triky na objem vlasů neznám, jelikož mám dost husté vlasy od přírody :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uaaa, niečo na objem by sa zišlo aj mne, takže asi vyskúšam :) len musí mto už zakladať do záložiek, lebo stále píšem do komentov, že to vyskúšam, no vždy zabudnem, čo to vlastne bolo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlasy bez objemu mám tiež, používam šampóny na objem, lakujem si vlasy a následne to fixujem fénov, tiež si vlasy fúkam v predklone, skúšam čo sa dá. Najviac zaberá kulmofén alebo fénovanie cez okrúhlu kefu a ešte krepovanie vlasov, len to sa mi nechce robiť zakaždým.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám tiež asi 5 vlasov na hlave ,takže nejaký objem by sa mi hodil a tento kondicionér vyzerá zaujímavo :). A sú tam nejaké silikóny ? Zle vidno zloženie.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe