Ako modrá obloha

17:50

V lete si púšťam viac farieb do života. Nemusím. Chcem. Ten farebný svet letu svedčí. Je krajší, žiarivejší a jednoduchší ako ten tmavý zimný. Všetko je o niečo jednoduchšie. Pohľad na život z inej perspektívy nám ho môže pomôcť zmeniť. Naučila som sa, že nič nie je iba čierne alebo iba biele. Medzitým sú desiatky odtieňov a je len na nás, aký pohľad si zvolíme. Moja práca ma naučila, že aj za dobrým úmyslom sa môže skrývať kúsok zla a že žiaden človek, ktorý sa len usmieva, nemusí byť nevyhnutne dobrým človekom. Všetko je farebné. Ako môj nebíčkový lak na nechty.







O laku Rimmel London Sweetie Crush si môžete prečítať:
 
       "Lak na nechty Rimmel London Sweetie Crush Nail Polish.
Oslnivý lak na nechty sa trblietavých leskom"


O tom, že pieskové laky milujem, som sa na blogu zmienila už niekoľkokrát. Vyznačujú sa niekoľkými vlastnosťami, ktoré preferujem, ak sa veľmi ponáhľam:
  1. rýchlo schnú! (pre mňa veľmi dôležitý aspekt)
  2. pomerne dlho vydržia, niekedy aj týždeň a viac (veľmi dôležitý aspekt)
  3. krásne vyzerajú
  4. z mojich lakov asi najmenej farbia nechty, ak si nedám podkladový lak
  5. na počudovanie sa mnohé dobre odlakujú a nezdržiava ma to
Čo z toho spĺňa milý malý Sweetie Crush od Rimmelu? Dosť. Obal je rozkošný, sladký a menší, šikovný do poličky aj do kozmetickej taštičky, keď sa náhodou aj ja konečne dostanem na dovolenku. Štetec je širší, dobre sa mi s ním pracuje. Trochu ma šokovalo, že som si vybrala modrú farbu. Ale na druhej strane, v lete som náchylnejšia na kozmetické experimenty a modrá farba je pre mňa určitým odviazaním a búraním konvencií v konzervatívnom svete, kde pracujem. Čuduj sa svete, som z tej modrej absolútne nadšená a teším sa na každé lakovanie. V prvej vrstve kryje trochu slabšie, ale druhá vrstva nalakuje nechty veľmi pekne a prekryje aj moju prirodzenú farbu nechtov - bielo bielu. Ak mám čas, vrstvy si dávam tri, lebo vtedy som maximálne spokojná s výsledkom. Lak má pekný pieskový nádych, výrazný, ale jemný aj na dotyk. Naozaj rýchlo schne. Obyčajne v nedeľu večer, keď by som už mala konečne spať, si začínam lakovať nechty a modlím sa, aby uschli skôr, než zaspím ako poleno a zobudím sa s lakom v ofine. Po uschnutí sa môžem kochať krásnymi nechtami, ktoré aj celkom dlho pekné vydržia. Zhruba 4 dni ma nemusí trápiť nič, čo sa nechtov týka. Jemne obité končeky (po umývaní riadu,  pri práci v záhrade, kuchyni či podobne) stačí len jemne pretrieť lakom a opäť vyzerajú ako čerstvo nalakované. Prípadne, ak ma omrzia, pridám trblietavý modrý nadlak, ktorý im dodá nový šmrnc a pár dní sa o ne zasa nemusím zaujímať. Lak moje očakávania splnil, som veľmi spokojná a ideálny bude nielen na terajšie horúce dni.

Plusy:
  • sladký obal
  • šikovný štetec
  • krásna farba a viditeľný pieskový efekt
  • v dvoch a viac vrstvách je krytie dobré
  • rýchlo schne
  • nefarbí nechty
  • dobre sa odlakuje
  • vydrží dosť dlho, s malou opravou aj viac ako týždeň
Mínusy:
  • nenašla som
V eshope http://www.parfemy-elnino.sk/ ho nájdete za 1,37.



Používate v lete viac farieb? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Pff článek věnovaný jednomu laku. Já nevím no, když by ty fotky byly aspon hezké, tak přimhouřím oko. Ale okej. Dala sis s tím práci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Volakedy som tiez pouzivala Rimmel a pamätam, ze bol vcelku fajn. Uz dlhsie vsak nepouzivam ziadne laky, kvoli ich zlozeniu. Skusala si aj nejaky prirodny lak na nechty? Celkom by ma zaujimalo porovnanie s tymito chemickymi.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré laky majú celkom ok zloženie, ale tie s formaldehydom pomaly vyhadzujem. Niektoré ani zloženie nikde nemajú, čo je celkom na škodu. Ešte som prírodný lak nemala, ale mám v hľadáčiku www.mojesminky.cz, Organicday a Zao, ale vždy, keď nakupujem, tie laky zabudnem pozrieť.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe