Nový kamarát od Kallosu

18:33

Nepoviem nič nové, keď poviem, že Kallos sa mi spája predovšetkým s celkom kvalitnou vlasovou kozmetikou za fajn ceny. Jej lak na vlasy mám už tretí, 750 ml vyšlo okolo 4 eurá a nedám naň dopustiť. Tak nejak som si povedala, že keď je vlasová kozmetika taká fajn, pomaly skúsim aj pleťovú. Už som mala masku, s ktorou som bola veľmi spokojná. Na rad prišiel pleťový gél, ktorý ma, nebudem klamať, zaujal obalom.










 O Kallos Sense Revitalizing Face Wash si môžete prečítať:

       "Čistící gel Kallos Sense Revitalizing Face Wash dokonale čistí pokožku a odstraňuje nečistoty a zbytky make-upu. Jemné složení hloubkově vyživuje a připravuje na následnou péči.

Použití: Aplikujte na vlhkou pleť. Jemně masírujte a poté důkladně opláchněte vodou."


Nieže by som si kupovala kozmetiku podľa obalu (len občas). Skôr sa sústreďujem na obsah. Keď ma ale zaujme obal, pozriem sa na zúbok obsahu :) Čistiaci gél Kallos má pekný metalický obal, navyše, tuba má aj pumpičku na dávkovanie, čo ju robí nielen peknou, ale aj praktickou. Je to jednoduchšie a rýchlejšie najmä v noci, keď sa už v polokomatickom stave idem umyť a 4 z 5 vecí mi väčšinou vypadne z ruky, najmä všelijaké vrchnáčiky. Tuba má väčší plastový obal, trochu krehkejší, ale postačujúci. Gél pekne vonia. Ťažko to špecifikovať, ale nie je to umelé, len pekné sladké. Je redší, ale pri tej troche, ktorá mi stačí na jedno použitie, sa roztiecť nestihne. Priehľadný gél dobre pení  a šíri okolo seba jemnú vôňu. Šikovne odstraňuje z pleti make up, takže môže slúžiť aj ako odličovač (len pozor na oči, tam ma štípal, keď som si ho frkla). Pleť si s ním umývam rada. Je k nej jemný a viditeľne sa o ňu stará. Šikovne odstraňuje nečistoty z pleti, čím pomáha predchádzať vzniku nových nedokonalostí a čiernych bodiek. Po jeho použití je jemná na dotyk a jasnejšia. Nevšimla som si, že by vysušoval pleť, ale aj tak po použití nanášam pleťovú vodu a krém, aby som zabezpečila aj dôkladnú hydratáciu pleti. Má 100 ml, takže je podstane menší ako ostatné gély a ideálny aj na cesty, pretože nezaberie veľa miesta. Na poličke je ozdobou, lebo naozaj vyzerá pekne a poslúži nielen na odlíčenia, ale aj čistenie pleti, ktoré je veľmi dôležité pre jej krásu. Je to jeden z tých produktov, pri ktorom sa dá povedať, že za málo peňazí dostanete dosť muziky :)

Plusy:
  • malý obal s pumpičkou
  • pekný metalický obal
  • príjemne vonia
  • redší
  • odličuje, čistí a zjemňuje a rozjasňuje pleť
  • nevšimla som si, že by vysušoval
Mínusy:
  • nenašla som
Za 3 eurá ho kúpite v eshope http://www.parfemy-elnino.sk/.


Aký je váš vzťah jku značke Kallos? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe