Svet farbičiek

19:28

Keď si kupujem paletku očných tieňov, pozerám sa najmä na to, či som schopná využiť všetky (alebo aspoň drvivú väčšinu) tieňov. Dnes si môžeme vybrať z nesmierne širokej ponuky mnohých značiek, v rôznych cenových reláciách. Do 10 eur sa dajú vybrať skvosty, ktoré vydržia na očiach celé dni. Aj vtedy ale hľadám tiene, ktoré znosím, lebo  by mi bolo ľúto neminúť všetky. Pri každodennom líčení sa to ani nezdá, ale tieňov sa minie dosť. Preto patrí ich nakupovanie, vyberanie, opozerávanie a skúšanie k obľúbeným činnostiam :) Makeup Revolution patrí k značkám, ktoré za rozumnú cenu ponúkajú veľmi pekné kúsky. Už dávnejšie som si obľúbila očné tiene, tiene si môžete vybrať buď mono, alebo paletku. Práve o druhej spomenutej dnes bude reč. Lebo som si splnila ďalší malý sen z wishlistu a stala som sa majiteľkou krásnej Affirmation paletky.














O paletke očných tieňov Makeup Revolution London Ultra Eyeshadows Palette Affirmation si môžete prečítať:

      "Paletka Makeup Revolution London Ultra 32 Shade Affirmation Palette obsahuje 32 očních stínů, které dokonale zvýrazní Vaše oči a dodají jim intenzivní barvu. Různé odstíny na jednom místě a ihned při ruce. Moderní barvy pro každou příležitost."

Po týchto paletkách som začala poškuľovať minulý rok. Páčila sa mi pestrosť farieb, s ktorými sa dá vyčarovať pekné denné i večerné líčenie. V tom čase som míňala iné tiene, ale zaznačila som si do wihlistu, že raz bude jedna moja. To raz nastalo tento rok. Dosť spontánne. Som sa rozhodla, že ju chcem.  V ponuke ich je niekoľko. K tejto ma to ťahalo najviac a keď mi prišla domov, vedela som, že som sa rozhodla správne. Páči sa mi na nej, že obsahuje 32 rôznych tieňov, ktoré učarujú všetkým milovníčkam hnedých i jemných farieb. Paletka má 30 gramov, rozmerovo je jedna z tých menších a ľahšie uskladniteľných. Obsahuje veľké zrkadielko, ktoré v časoch tiesne bez problémov nahradí moje veľké z kúpeľne. Trochu mi chýba penový aplikátor ako prvá pomoc, keby nemám po ruke štetec, ale nevadí. Doteraz som si ho ešte nezabudla. Paletka je namixovaná dobre. Obsahuje matné aj lesklé, tmavé aj bledé, hnedé aj fialkové, ružové i béžové tiene. Prišla som na to, ako dobre sa dajú kombinovať a ako pekne vyzerajú. Nanášajú sa dobre, lebo sa neprášia a takmer neopadávajú, preto ostávajú takmer okamžite na viečku. Je to skvelé najmä ráno, keď sa ponáhľam alebo sa narýchlo rozhodneme, že niekam ideme a chcem vyzerať. Niekedy, keď viem, že to nebude na dlho, si nedám podkladovú bázu. Ak však chcem, aby vydržali môj pracovný deň, musím ju použiť. Bez sa totiž po pár hodinách zlievajú a miznú z oka. Treba postupne skúsiť všetky tieniky, lebo každý vydrží trošku inak. Bez bázy ale všetky časom miznú. Páči sa mi, že sa neotláčajú a krásne vyzerajú. Keby ste sa ma opýtali, ktorý som si obľúbila najviac, asi by som dlho váhala. Oslovil ma krásny hnedý, lebo je to moja najobľúbenejšia farby očných tieňov. No aj ružová a fialková sa mi zapáčili tak, že pár dní som nosila jednu, alebo druhú. Opäť zas a raz je to od Makeuúp Revolution vydarený kúsok. Jedinou výčitkou je zloženie, ktoré som ale predpokladala. Preto ich striedam s prírodnými.

Plusy:
  • Veľká paletka s 32 tieňmi
  • Veľké zrkadielko
  • Dobre namixované farby, lesklé i matné
  • Neopadávajú zo štetca, neprášia sa
  • Dobre priľnú na podkladovú bázu, pekne vyzerajú, s ňou vydržia celý pracovný deň, neotláčajú sa
Mínusy:
  • Zloženie by mohlo byť krajšie, ale vedela som, do čoho idem

Za necelých 10 eur ju nájdete v eshope Elnino.

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Krásna paletka. Dúfam, že budúci mesiac sa mi podarí kúpiť nejakú MUR paletku. zatiaľ žiadnu nemám a počúvam na ne len samú chválu. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to vydarené paletky, mám ich už zopár a ešte som nemala nejakú, ktorá by mi nevyhovovala :)

      Odstrániť
  2. Toto jsou přesně odstíny, které mám moc ráda :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe