Krémik s granátovým jablkom

18:11

Svoje obľúbené značky a drogérie/predajne sledujem na Facebooku aj na Instagrame. Vďaka tomu mám prehľad o novinkách a len zriedka kedy sa stane, že nenakúpim :) Týka sa to najmä značiek Alverde a Balea. Tie nás pravidelne zásobujú novinkami a niekedy naozaj očaria na prvý pohľad a veľmi ťažko sa im odoláva. Podobná situácia nastala aj vtedy, keď sa objavili nové krémy na ruky. Boli dva, taký akýsi kvetinový a jeden s granátovým jabĺčkom. Práve druhý spomenutý som sa rozhodla vyskúšať, pretože sa mi veľmi zapáčil hneď, ako som ho chytila do ruky. Naposledy som tak kupovala peny na ruky a kúpila som si ich obe. Lebo najprv som sa zamilovala do malinovej a hneď som cupitala aj po tú druhú. Preto si myslím, že nepotrvá dlho a vrátim sa aj po ten druhý krém. Lebo krémov na ruky nie je nikdy dosť.






Balea krém na ruky s vôňou granátových jabĺk

V DM-ke som si kúpila niekoľko krémov na ruky, nielen od Baley, ale aj Alverde. Vraciam sa k nim rada, lebo doposiaľ som sa nestretla s nejakým zlým. Potešilo ma, že krém je väčší, má 75 ml a je v naozaj krásnej tube. Mäkšej plastovej, ozdobenej granátovým jablko. Hrejivá farebná kombinácia červenej a žltej farby evokuje jar, slnko a pokoj v duši. Harmonicky zladená tuba je skvostom mojej poličky a popri penách na ruky sa pekne vyníma. V pochmúrnejších dňoch je radosť sa na ňu pozrieť, lebo žiari.

Aj keď je o kúsok väčší, rada ho nosím aj v kabelke. Je ľahší, mäkší, dobre sa mi tam uprace. Je pravda, že sa dajú kúpiť malé verzie, ale tento nosím so sebou ako v kabelke, tak aj v kufri. Vonia ako granátové jablko. Prirodzene, pekne, nie umelo. Rozhostí sa okolo mňa a neviem sa jej nabažiť. Balea vie priniesť fantastické vône, ktoré v človeku vyvolajú rôzne emócie – radosť, eufóriu, pokoj, chuť na sladké :)

Konzistencia bieleho krému je ideálna, je hustý, ale nie mastný. Vďaka tomu sa rýchlo vstrebáva a už krátko po použití môžem ruky chytiť aj papier – mastné otlačky prstov na ňom neostanú. Rovnako tak ani nelepí a zanecháva iba ten príjemný pocit hodvábne jemných rúk. Pekne pomáha hojiť existujúce zádery na nechtovej kožtičke a zabraňuje vzniku nových, lebo hydratuje, vyživuje a zjemňuje pokožku. Zabraňuje aj vysušovaniu pokožky v chladnom a veternom počasí, skvelú prácu odvádza aj v horúčavách. Myslím, že moja voľba bola skvelá. 

Plusy:
  • Veľký krém za super cenu
  • Krásny obal
  • Príjemná ovocná vôňa
  • Hustý, nemastný
  • Rýchlo sa vsiakne, nezanecháva mastný ani lepkavý film
  • Hydratuje, vyživuje pokožku, chráni pred vplyvmi počasia, hojí aj nechtovú kožtičku
Mínusy:
  • Nenašla som

Kupovala som ho v Dm-ke, stojí 1,49 eur. Už ho nájdete aj v eshope DM drogérie. 

Preferujete skôr ovocné alebo kvetinové vône? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Krém vyzerá super, aj cena je skvelá. Ja nie som zvyknutá si krémovať ruky, mám doma dva a absolutne ich nepoužívm, keď to zmením zaobstarám si aj takýto:D
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na krémy na ruky občas zabúdam a potom mám ruky ako starena... ale snažím sa dať na ne pozor :) Tento je jeden z tých lepších a vyhovuje aj priateľovi :)

      Odstrániť
  2. Vůně mám ráda ovocné i květinové. Jak kdy. Tento krém vypadá krásně! Mrknu na něj.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůni granátového jablka mám ráda :) jeden krém na ruce s touhle vůni doma mám, akorát od jiné značky. Krémy na ruce od Balei jsem zkoušela pár a byly fajn, ale teď mám spíše radši přírodní krémy na ruce.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe