Krásne pery s Gabriella Salvete

18:41

Gabriella Salvete má veľkú ponuku rúžov na pery. Vedela som tak približne, aké sú, lebo občas sa motám po drogérii a pri stojane s jej kozmetikou sa zastavím takmer vždy. Nie je to prekvapivé, vždy ma prilákajú žiarivé farby a plno zaujímavých kúskov, ktoré kričia Kúp si ma! No a ja nie vždy odolám :) Vo veľkom balíčku dekoratívnej kozmetiky Gabrielly Salvete z eshopu Elnino bolo viacero dokonalo vyzerajúcich rúžov, ktoré som začala skúšať hneď, ako mi prišli. Mala som veľké šťastie, lebo sa trafili do farieb, ktoré milujem a rada nosím či do práce, či niekam von. Farebný festival oživil nielen moju kúpeľňu, ale aj moje líčenie a ja sa stále neviem celkom rozhodnúť, ktorý z nich je úplne najkrajší. Teda, viem. Ten božsky ružový ♥ Ale aj tie ostatné sú super :)

gabriella salvete rúže

Gabriella Salvete Dolcezza Matte

Gabriella Salvete Dolcezza Matte rúž

dlhotrvácny rúž

Dolcezza Matte

Gabriella Salvete

Gabriella Salvete Dolcezza Matte 


Gabriella Salvete Dolcezza Matte dlhotrvácne rúže na pery, z ktorých sa vyberá odtieň veľmi ťažko. Všetky vyzerajú nádherne! Ale môj je jednoznačne najkrajší :) Dolcezza rúže majú pekné, jednoduché obaly, ktoré majú kovový vrchnáčik. Na spodnej časti rúžu nájdete farebný krúžok s odtieňom i číslo, aby ste presne vedeli, aký odtieň to je. Má tých klasických 3,5 gramu, čo je na rúž akurát. Je malý a pokojne ho nosím aj v kabelke, lebo sa neotvára. 

Rúž má úžasne sýtu farbu. Už v prvom ťahu. Nadchlo ma to, pretože výrazné farby som si tento rok veľmi obľúbila a na perách vyzerá úžasne. Vzala som si ho so sebou aj na svadbu, pretože sýta farba nie je jedinou skvelou vlastnosťou. Je krémový a ľahko sa nanáša. Pery nevysušuje, ale ak ich mám trochu suchšie, nanesiem si trochu priesvitného balzamu na pery. Aj keď je matný, príliš nezvýrazňuje suchšie miesta

Vpije sa do pier a nemá problém vydržať celé hodiny, pokojne sa môžeme baviť aj o piatich hodinách dobrej výdrže. Iste, otlačí sa na pohár, jedlo či príbor, ale stále drží na perách a pekne ich zvýrazňuje. Jedná sa o výraznú ružovú farbu, ktorá si ma získala na prvé použitie a premýšľam ešte nad kúpou iných farbičiek. Bežná cena rúžu je okolo 4,20 eur a v ponuke je viacero odtieňov. Toto je suverénne jeden z mojich najkrajších a najobľúbenejších rúžov a asi jeden z mála, ku ktorému sa budem vracať. Lebo je dokonalý :)

GABRIELLA SALVETE DOLCEZZA

GABRIELLA SALVETE DOLCEZZA coral red

červený rúž


Druhým Dolcezza rúžom, ktorý je veľmi podobne balený, je Gabriella Salvete Dolcezza v odtieni Coral Red. Pekná koralovo červená lesklá farba je rovnako sýta ako tá ružová. Iba nie je matná. Ale leskne sa. Nie je to žiarivá, ale decentná červená farba, ktorá pekne vyzdvihne krásu pier. Je krémový, príjemný na perách a nevysušuje ich. Leskne sa a podobne ako  jeho matná verzia vydrží na perách ozaj dlho. Celé hodiny žiari a hoci sa jemne otláča, na perách ho vidno. Keď ich porovnám, kvalitou sú si veľmi podobné a vyhrala u mňa skôr farba. Tá ružová je jednoducho božská a neviem sa jej nabažiť. Cena tohto rúžu je tiež okolo 4,20 eur.

Gabriella Salvete Chubby Lips

Gabriella Salvete Chubby Lips  chocolate

Chubby Lips



Gabriella Salvete Chubby Lips

Ďalším kúskom je Gabriella Salvete Chubby Lips, teda farebné maslo na pery. Tiež sa popisuje ako dlhotrvácne, ale v porovnaní s predchádzajúcimi dvomi rúžmi sa mi zdá podstatne slabšie. Ale rúž nie zlý, naopak. Veľmi sa mi zapáčil, pretože takéto rúže nosím veľmi rada v kabelke. Teraz v nej mám takéto dva, tmavý i bledší, aby som bola spokojná a mohla si vyberať :) Nechala som si odtieň Chocolate, ktorý je jemný a nie extrémne nápadný. Môj ocko si už síce zvykol, že priesvitné lesky som vymenila za celkom iné farby, ale príliš výrazná farba si ešte vždy vyslúži nejaký ten komentár :) 

Maslo v ceruzke pekne vonia a je krémové, v peknom obale. Keď ho chytíte do ruky, presne viete, aký odtieň to je. Masielko sa dobre nanáša, doslova kĺže po perách a farbí ako krásnu čokoládku. Sladký božtek Richarda nepoteší, lebo ho to vždy trochu zafarbí :) Nevysušuje, skôr hydratuje a nezvýrazňuje nič, čo sa nám na perách občas nepáči. Dokonca aj opar mi prekryl tak, aby pery vyzerali krásne. Otláča sa a hoci sa trochu vcucne, vydrží podstatne menej ako rúže Dolcezza. Dá sa obyčajne hovoriť o takých dvoch hodinkách. Ani jeden z týchto troch rúžov sa mi nerozpíjal okolo pier, ale keďže sú to tmavšie farby, naučila som sa používať priesvitnú kontúrovaciu ceruzku, ktorá zaistí, že všetko bude na mieste. Bežná cena tohto rúžu je okolo 4,40 eur.

GABRIELLA SALVETE LIP BALM SCRUB

peeling na pery

Gabriella Salvete peeling na pery

Gabriella Salvete Lib Scrub

Posledným kúskom, o ktorom bude reč, nie je celkom rúž, hoci tak vyzerá. Je to dokonalý peeling na pery, ktorý je skvelým pomocníkom v každom ročnom období. Tyčinka obsahuje intenzívne čiastočky, ktoré skvelo odstránia odumreté bunky a suché šupinky. Pery s ú úplne jemné a dokonalo hydratované, vďaka čomu na nich rúže aj  lesky pekne vyzerajú, pery menej praskajú a sú veľmi pekné. Stačí naniesť trochu peelingu na pery a krúživými pohybmi ich masírovať. Jemne, netreba tlačiť, aby ste si ich zbytočne nepoškodili. Po jeho aplikácii si dám ešte tenkú vrstvu balzam a výsledok je jedinečný. Používam ho dva razy týždenne a pery sú jemné, krásne a vyzerá na nich dobre asi každá farbička :) Jeho cena je 6,18 eur. 

Zamilovala som sa do týchto produktov. Každý jeden je kúskom, ktoré používam pravidelne, stále dookola :) Vďaka peelingu sú pery krásne, jemné a šťavnaté a každý rúž na nich pekne vyzerá. Vďaka eshopu Elnino som mala možnosť spoznať takmer dokonalé rúže, ktoré by som sa asi inak bála vyskúšať, lebo som o nich veľa nevedela. Dnes sú to moji verní spoločníci a časom sa pozriem na ďalšie farby, najradšej by som mala úplne všetky :)

Poznáte tieto rúže? Mali ste niektorý z nich? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Ten chubby lips a dolcezza jsem zkoušela a byla jsem celkem spokojená :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne sú to moje najobľúbenejšie kúsky :) Netušila som, aké skvosty Gabriella Salvete má :)

      Odstrániť
  2. Hneď som si preklikla na Lips Scrub lebo som ho pred dvoma dňami pozerala v drogérke a váhala či hodiť do košíka alebo nie. Nehodila som ho ale ľutujem, nič podobné totiž nemám v zbierke a myslím, že práve peeling pier je v takej Amerike bežnou záležitosťou, majú mnoho produktov ale tu na Slovensku sa s tým takto bežne nestretávam.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peeling na pery musím doma mať :) Teraz plánujem na skúšku prírodný kúpiť :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe