Spoznajte silu húb Reishi a Cordyceps v kozmetike

18:19

Veľmi rada spoznávam  kozmetiku, ktorá je niečím iná. Obalom, zložením, zaujímavými ingredienciami, čímkoľvek. Pre mňa je to ako malá slávnosť, kedy skúšam niečo takéto. Dnes bude reč o pleťovom kréme, ktorý obsahuje huby Reishi a Cordyceps. O hube Reishi som už mala čo to prečítané, no Cordyceps, to bola úplná novinka. Nemusím vám preto hovoriť, aká veľká výzva to bola a krém som musela začať používať hneď, ako mi prišiel (nielen preto, že som bola zvedavá, ale aj preto, lebo starý som minula). Odporúčam prečítať si viac o sile huby Reishy, budete milo prekvapení tým, koľko toho dokáže. Vedela som, že sa užíva aj vnútorne, ale netušila som, koľko problémov dokáže riešiť. A teraz sa poďme pozrieť na to, čo dokáže Denný krém pro normálnu až zmiešanú pleť od CareMedica. 


Denný krém pro normálnu až zmiešanú pleť od CareMedica.

Denný krém pro normálnu až zmiešanú pleť od CareMedica zloženie

Denný krém pro normálnu až zmiešanú pleť

Caremedica pleťový krém

Denný krém pro normálnu až zmiešanú pleť od CareMedica

Denný krém je pre mňa nevyhnutnosť už roky. Po dvadsiatke to boli hlavne zmatňujúce krémy a krémy na nedokonalosti, s pribúdajúcimi rokmi musia byť aj hydratačné či regeneračné. Pleť svoje potreby mení a tak im treba prispôsobiť aj starostlivosť. Denný krém pro normálnu až zmiešanú pleť od CareMedica sa mi zapáčil z viacerých dôvodov a stal sa ďalším milým prekvapením v mojej kozmetickej zbierke. 

Tento krém je balený v peknej bielej krabičke zdobenej rastlinkami. Obal je tmavý, plastový so šikovnou pumpičkou na dávkovanie. Má 50 ml a míňa sa pomaly a okamžite som sa doň zbláznila. Má totiž všetko, čo od dobrého pleťového krému vyžadujem a niečo navyše - zaujímavé zloženie.

V dennom kréme pre normálnu až zmiešanú pleť od CareMedica môžete nájsť:
  • mandľový olej je mojím miláčikom, ktorý používam už roky. Skvelý je na odlíčenie, masáže, na suchú pokožku, do pleťovej masky. Tento olej je vhodný aj pre mimoriadne citlivú alebo detskú pleť, upokojuje ju, hydratuje a zjemňuje.
  • makadamiový olej je ďalším známym olejom, ktorý sa ľahko vstrebáva do pokožky a nezanecháva ju mastnú. Hydratuje, regeneruje a zvláčňuje, tiež si ho rada pridávam do pleťových masiek.
  • bambucké maslo, stálica v mojej kozmetickej poličke, má zloženie bohaté na nenasýtené mastné kyseliny, vitamíny aj antioxidanty. Má vynikajúce hydratačné účinky, obľubujem ho na vysušenú pokožku, ruky, kolená, lakte i chodidlá. Stačí trocha masla a pokožka je ako vymenená. Regeneruje ju, lepšie sa vďaka nemu hojí, bojuje aj so striami. Patrí do mojej top trojky masiel.
  • extrakt z Reishi obsahuje vitamíny i minerály, účinkuje proti starnutiu i ekzému a odporúča sa aj na vnútorné užívanie. 
  • extrakt z Cordycepsu (jedná sa o jedlú parazitickú hubu), vďaka ktorej môže byť organizmus vitálnejší, silnejší a zdravší. Má anti age účinky a pomáha aj v boji s akné. 
  • extrakt z morských rias má hydratačné a upokojujúce účinky , bojuje proti vráskam aj ekzému a zjednocuje farebný tón pleti.
Biely krém má perfektnú konzistenciu - je naozaj krémový, nemastný a dosť rýchlo sa vsiakne do pleti. Ak sa ráno maľujem, vyhovuje mi to, lebo krátko po aplikácii môžem naniesť aj make up a nevzniknú žmolky. Jeho vôňa je lahodná, svieža, povedala by som, že mne príde trochu bylinková. Teším sa na ňu, lebo ranný kozmetický rituál je tak voňavejší. Ešte nesmiem zabudnúť ani na to, že krém má certifikát CPK a obsahuje 99,38% zložiek prírodného pôvodu. 

Ako prvé musím vyzdvihnúť jeho hydratačné účinky.  Pleť je hydratovaná počas celého dňa, neprekáža jej chladný vietor ani prekúrené miestnosti, zvláda prechody z tepla do zimy a naopak. Netvoria sa  mi suché šupinky, ktoré ma kedysi v zime dosť trápili. Krém ju chráni pred vysušovaním a podráždením, je pevná, pružná a rozjasnená. Mám takú radosť, keď si prejdem rukou po tvári - pleť je úplne jemná a hladká, na to si po rokoch boja s akné ešte stále neviem úplne zvyknúť. Prioritou značky je používať čo najprírodnejšie ingrediencie a využíva skúsenosti s tradičnou čínskou medicínou a vitálnymi hubami. Je to nevšedné spojenie, ale vyšlo to na jednotku. 

Plusy:
  • pekný obal (pri používaní sa dvíha dno, krém tak miniete všetok)
  • šikovná pumpička 
  • príjemná vôňa
  • ideálna konzistencia
  • moja zmiešaná pleť sa z neho  viac nemastí
  • rýchlo sa vsiakne
  • pleť hydratuje, regeneruje, zjemňuje, spevňuje, ostáva svieža a rozjasnená, netvoria sa mi šupinky
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v obchodíku Obchod čínské medicíny, ktorý posiela tovar aj na Slovensko. 

Mali ste už kozmetiku s obsahom húb? Ako ste boli spokojní? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe