Sérum Dulcia plus hydratácia pre zdravú pleť

13:32

Poznáte Dulcia Plus séra? Na trhu sa objavili minulý rok a odvtedy poriadne rozvírili vody vo svete slovenskej prírodnej kozmetiky. Nečudujem sa, pretože ich zloženie je skvelé a ponuka dostatočne veľká na to, aby si vybrala každá dáma.  Vybrať si môžete:
  • Dulciu plus proti vráskam
  • Dulcia plus proti akné
  • Dulcia plus proti pigmentovým škvrnám
  • Dulcia plus upokojenie, rosacea
  • Dulcia plus hydratácia
Sú to séra nadupané vynikajúcimi ingredienciami, aby sa naplno venovali tomu ktorému problému. Mne dievčatá pridali k objednávke na vyskúšanie sérum Hydratácia, ale dnes viem, že skúsim každé jedno. Toto krásne pleťové sérum sa teraz v chladných dňoch stalo mojim miláčikom a neskromne si dovolím tvrdiť, že moja pleť vyzerá tak dobre a sviežo najmä vďaka nemu. 


Dulcia plus

hydratačné sérum Dulcia Natural

Dulcia plus - sérum Hydratácia

Ako milovník slovenskej prírodnej kozmetiky sledujem novinky, ktoré sa objavia na trhu. Skvelým zdrojom inšpirácie je pre mňa Instagram a Facebook, kde nájdem novinky, tipy, triky, odporúčania. Večer, keď už mám za sebou všetky povinnosti, si rada prečítam aj články a popozerám fotky. Tieto séra ma upútali hneď, lebo sú pekné a pleťové séra používam denne.

Dulcia plus - sérum Hydratácia  je v peknej papierovej krabičke a obal tiež vyzerá dobre. Je sklený, biely s modrým pásikom a písmom (aby bolo hneď jasné, že sérum je hydratačné) a na dávkovanie slúži šikovné kvapkátko. Má 20 ml a používať by sa malo 3 razy týždenne (v prípade intenzívnej hydratačnej kúry denne). Ja ho používam každý druhý deň, striedam ho s nočnou esenciou a som nadmieru spokojná.

V Dulcia plus hydratačnom sére nájdete:
  • Koncentrát Oligofurcellaran (pre mňa úplná novinka) je aktivátor epidermálnej kyseliny hyalurónovej pre reštrukturalizáciu pokožky.  Znie to veľmi komplikovane a pokojne stačí vedieť, že zabezpečuje rehydratáciu pokožky
  • Ectoin natural dokáže zabrániť poškodeniu buniek a zápalom. Okrem toho zlepšuje stav poškodenej pleti, ktorá starne a je v strese
  • Glycoin natural je ochranou proti stresu, zvyšuje vlhkosť pokožky, je hladká a pružná
  • Aha's komplex je aktívna zložka kombinujúca AHA kyseliny, ktorá zabezpečuje žiarivejšiu pleť. Jemne ju exfoliuje, znižuje hyperpigmentáciu a zjemňuje jazvičky, ktoré môžu ostávať po akné
Sérum ľahkú nerušivú vôňu, ktorú si pri aplikácii ani neuvedomujem. Konzistencia je gélová, redšia, vôbec nelepí. Po nanesení sa pomerne rýchlo vsiakne a hneď môžem naniesť nočný krém. Je to presne ten typ séra, ktoré mám najradšej (ľahké, nemastné, účinné) a moja zmiešaná pleť so sklonom k akné po nich vyzerá celkom k svetu. Čím som staršia, tým je tiež citlivejšia a mnohé kúsky, ktoré som predtým používala, už používať nesmiem a vyberám si tak svedomitejšie to, čo na seba nanesiem.

Tak a teraz sa poďme pozrieť na to, na čo sa môžete pri pravidelnom používaní Dulcia plus - sérum Hydratácia tešiť:
  • pleť je výborne hydratovaná a chránená pred vysušovaním. Najmä v chladnom počasí, keď vonku fúka a vnútri sa viac kúri, moja pleť trpí a ľahšie sa vysuší (aj pery). Vďaka hydratačnému séru sa tento problém eliminoval a nemám ani šupinky, ktoré ma zvykli potrápiť.
  • pleť je hladšia, jemnejšia a pružnejšia
  • je svieža a nie mdlá
  • sérum ju upokojuje a lepšie znáša vplyv okolia
  • keď ho používam každý druhý deň, nemíňa sa rýchlo
Celkovo považujem Dulcia plus - sérum Hydratácia za vydarené, mimoriadne účinné a cenovo výhodné. Neviem sa dočkať tých ďalších. Nájdete ho v eshope Dulcia alebo v partnerských predajniach za 18,90 eur.


Ktoré sérum Dulcia plus ste skúsili alebo chcete skúsiť?






You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe