Líčenie s Gabriella Salvete - ktorý produkt za to naozaj stojí?

18:53

Líčenie je pre mňa zábava aj v čase rúšok a hoci z tváre veľa vidieť nie je, musí to byť. Do práce chodím menej a raz do týždňa idem na nákup, preto som celá šťastná, keď siahnem po líčidlách. Keď nám Elnino v decembri zasielalo balíček dekoratívnej kozmetiky od Gabriella Salvete, netušila som, že si tam nájdem toľko obľúbencov. Dokonalé paletky na oči teraz nedám z ruky, z červených rúžov mám hneď niekoľko miláčikov a spoznala som fixku na obočie, o ktorej som si predtým myslela, že je to tak trochu blbosť (hanba mi, nie je). Dnes sa budeme venovať kúskom pre dlhotrvácne líčenie. Podkladovú bázu používam už roky a púder vlastne tiež. 


Gabriella Salvete vyhladzujúca podkladová báza pod make-up

Gabriella Salvete matte primer

Gabriella Salvete Matte Primer vyhladzujúca podkladová báza pod make-up

Spomínam si na časy, kedy som sa začala líčiť. Mala som 17 rokov, bola som na strednej a o líčidlách som nemala takmer žiadne informácie. Líčila som sa tým, čo mala mamina a potom tým, čo som dostala ako darček. Tak bol občas make up o dosť tmavší, líčenie bez bázy na zmiešanej pleti dlho nevydržalo a púder mohol pripomínať masku. Skrátka to bola tragédia a ja som sa pomaly učila, ako sa o seba starať a vyzerať celkom k svetu :)

Gabriella Salvete vyhladzujúca podkladová báza pod make-up má 15 ml a je v peknom sklenom obale s pumpičkou. Dobre to vyzerá a hoci je ťažší, vyhovuje mi to omnoho viac ako tie plastové tuby. Transparentná báza je bez výraznejšej vône a jej konzistencia je taká tá mazľavá, čo trochu pôsobí aj mastne. Na pleti ju je cítiť ako mierne mastný film, no po nanesení make upu sa tento pocit stratí. Na záver nanesiem ešte púder a pleť je zamatovo jemná. 

Podkladová zmatňujúca báza by mala zabrániť tvorbe mazu a neupchávať pritom póry. Súhlasím s tým, že báza nezhoršuje stav čiernych bodiek ani nevznikajú nové nedokonalosti. Čo sa týka účinnosti bázy, tak by som povedala, že je to taký priemer. Pokiaľ nepoužijem púder, tak po nejakých troch - štyroch hodinkách mám mastnú T zónu, najmä nos. Na pár hodín je to fajn, ale na celý deň do práce je to trochu slabšie. Keď ju však porovnám s inými drogériovými bázami v tejto cenovej hladine, vôbec to nie je zlé. Jej cena sa pohybuje okolo 7,90 eur bez akcie.

Gabriella Salvete Fixing Matte Loose Powder

Gabriella Salvete Fixing Matte Loose Powder zloženie

Sypký fixačný púder s transparentnou textúrou

Gabriella Salvete Fixing Matte Loose Powder - Sypký fixačný púder s transparentnou textúrou

Sypké transparentné púdre patria k mojim stáliciam už dobrých desať rokov. V tom čase som narazila na púdre značky Essence (našla som ju v drogérii a potešila ma nízkymi cenami) a odvtedy mi takýto biely púder nesmie chýbať. Gabriella Salvete Fixing Matte Loose Powder je balený pekne - v priesvitnom plastovom obale s čierno - bielym vrchnáčikom je 6 gramov púdru. Nie je to úplne ideálny typ do kabelky, ale vrchnák drží výborne a nemusíte sa báť, že by sa vám náhodou otvoril. Nie je k nemu pribalená labutienka a nemá ani zrkadielko, ale neprekáža mi to. 

Najradšej ho nanášam bohatým, hustým štetcom alebo kabuki štetcom. Hoci je biely, netreba sa báť bielej tváre - naopak, pekne s ňou splynie a pokiaľ ho nanesiete v rozumnom množstve, ani neviete, že ste ho použili. Pleť pôsobí veľmi prirodzene, nie ako maska a minimalizuje póry a vrásky. Vďaka nemu líčenie vydrží hodiny bez toho, aby som mala mastnú T zónu (a ak mastnejšia je, postačí mi siahnuť po zmatňujúom obrúsku). Som veľmi spokojná, pretože pleť je nádherne jemná, matná a prirodzená. V akcii ho kúpite za necelých 5 eur a je porovnateľný aj s tými drahšími kúskami. 

Gabriella Salvete Matte Powder

zmatňujúci púder

Gabriella Salvete Matte Powder zmatňujúci púder

Gabriella Salvete Matte Powder zmatňujúci púder

Na záver som si nechala zmatňujúce púdre Gabriella Salvete Matte Powder, ktoré sa dajú kúpiť v štyroch odtieňoch. Tri som si nechala a ten najbledší som dala kamarátke, či bude mať podobné skúsenosti ako ja. Odtieň č.2 mi celkom vyhovuje teraz a tie dva si odkladám na leto, kedy budem pekne opálená (pevne v to verím). 

Púdre sú v jednoduchom plastovom obale, ktorý sa ľahko otvára a dobre drží. Opäť nemá labutienku ani zrkadielko a obsah 8 gramov je taký akurát. Aplikácia je jednoduchá, zo štetca neopadáva a nepráši sa, čo sa mi zapáčilo hneď. Ďalším bonusom je pigmentácia. Púder má sýtu farbu, dobre zjednocuje ton pleti a aj vďaka nemu je líčenie naozaj krásne. Pleť mám ako porcelánová bábika (a to sa mne veľmi často nedarí vďaka nedokonalostiam, ktoré mám). Nezachádza do pórov ani do vrások a prvý dojem bol na jednotku s hviezdičkou.

Azda jediným mínusom, ktorý som na zmatňujúcom púdri Gabriella Salvete Matte Powder našla, je jeho výdrž. Po nanesení bázy, make upu a tohto púdru mám  približne 3 - 4 hodiny, kým nebude moja T zóna mastná. Opäť teda môžem povedať, že na kratší čas mi vyhovuje, ale na celý deň v práci by som siahla po transparentnom púdri. Jeho cena sa pohybuje okolo 5 eur. Všetky tieto kúsky nájdete v eshope Elnino.


Máte svoj obľúbený púder od Gabriella Salvete? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe