Obnovujúca nočná esencia od Dulcia Natural

17:38

Moja milá Dulcia mala minulý rok veľmi plodný a priniesla zaujímavé novinky, ktorým som odolávala pomerne dlho. Mojím cieľom boli pleťové peelingy a masky, no potom som si všimla séra Dulcia plus a esencie, ktoré mi stále behali po rozume. V decembri som si urobila radosť a nakúpila som, pretože som už nemohla čakať. Dievčatá mi do balíčku prihodili aj nočnú esenciu a hydratačné sérum Dulcia plus a v tejto chvíli by som len ťažko povedala, ktoré je lepšie. Dnes by som sa chcela venovať recenzii na nočnú esenciu, ktorá ma zo začiatku trochu potrápila, ale teraz by som ju nevymenila za nič na svete. 


Nočná pleťová esencia - obnovujúca Dulcia zloženie

Nočná pleťová esencia

Esencia Dulcia Natural

Nočná pleťová esencia - obnovujúca Dulcia

Nuž, toto bola láska na prvý pohľad ♥ a pokojne by som napísala, že tak krásny kúsok sa často nevidí. Esencie od Dulcia Natural majú za úlohu urýchliť účinok ďalších krokov vašej pleťovej starostlivosti a tak dosiahnete lepšie, viditeľnejšie a dlhotrvajúce výsledky. Obaly majú obe krásne a odlišujú sa farbami - nočná je modrá ako obloha, denná je taká medená, žiarivá. Už sa neviem dočkať dennej, lebo táto nočná, to je proste paráda.

Nočná pleťová esencia - obnovujúca Dulcia je v modrom obale, ktorý je ťažší a v prvom momente som si myslela, že kovový. Pravda je ale iná, obal je sklený a na dávkovanie slúži maličká rozkošná pumpička a celkový prvý dojem bol dokonalý. To nehovorím o peknej krabičke a pokojne môžem povedať, že v tomto prípade aj obal predáva.

V čom je táto esencia iná? Jej úlohou je v noci preniknúť hlboko do pokožky a urobiť s ňou poriadnu premenu.  Táto nočná esencia obnovuje, povzbudzuje pleť a bojuje proti príznakom starnutia. Stimuluje rast nových buniek a pleť je tak žiarivá a krásna. Okrem toho dokáže zjednotiť farebné nerovnosti a zmatňovať. Rada by som povedala, že je to zázrak, ale toto všetko je len vďaka vynikajúcemu zloženiu:
  • Kyselina glykolová je AHA kyselina, ktorá si v kozmetickom svete získala výborné meno a siaha po nej čoraz viac kozmetických značiek. Dokáže odstraňovať odumreté bunky, vďaka nej sa účinné zložky kozmetiky dostanú do najhlbších vrstiev a pleť je rozjasnená, jemná, žiarivá, pružnejšia, vrásky jemnejšie.  Nesmiem zabudnúť ani to, že je vhodná na veľké póry a mastnú pleť.
  • Resveratrol je silný antioxidant, ktorý chráni bunky pred pôsobením voľných radikálov a spomaľuje tak starnutie pleti. Známy je aj pre svoje protizápalové, antibakteriálne a protiplesňové účinky.
  • Kyselina hyalurónová je vo svete anti age kozmetiky známa ingrediencia a vďačí za to svojej vlastnosti viazať vlhkosť. Pleť je pevná, pružná a redukuje sa množstvo vrások.
  • Niacín, teda vitamín B3 patrí medzi obľúbené ingrediencie v boji s akné.  Pomáha udržiavať v pokožke vodu, vhodný je na citlivú pleť.  
  • Extrakt z čerešňových kvetov hydratuje a vyživuje pleť. 
  • Ružová voda v bio kvalite je môj must have kúsok, pretože má výrazné hydratačné a revitalizačné účinky.
  • Sladké drievko upokojuje pleť a navyše má aj protizápalové účinky.
Prekvapili ma dve veci:
  • vôňa je zvláštna, možno trochu kyslejšia, ale bylinková a hneď sa mi zapáčila. Nečakala som nič výrazné, ale nakoniec mi vyhovuje  a neprekáža mi
  • konzistencia je ako pri pleťovej vode, teda celkom tekutá a pri aplikácii musím byť veľmi opatrná. Nechcem, aby z nej niečo vyšlo navnivoč, preto aplikujem nočnú esenciu priamo na tvár a rozotriem
Ako som spomenula, esencia ma sprvu trošku potrápila. Krátka po aplikácii som ostala pleť červená a jemne štípala. Nebola to novinka, kyselinu glykolovú poznám a používam pár rokov, no čím som staršia, tým citlivejšia moja pleť je. Po nejakej hodinke sa to zmiernilo a než idem spať, pleť je v poriadku. Teraz s tým už problémy nemám, pleť akoby nočnú esenciu ani nevnímala, nič neštípe, nečervenám sa a je to super.  Nanáša sa večer tak dva - tri razy do týždňa. Pleť musí byť celkom čistá a vyhýbam sa očnému okoliu. Esencia by sa mala používať samostatne, teda po jej aplikácii už netreba používať krém ani sérum. Keďže pleť mám citlivejšiu, tak používam nočný krém. Zriedi sa tak koncentrácia a na pleť pôsobí omnoho jemnejšie.

Výsledky sa dostavia pri pravidelnom používaní po niekoľkých použitiach, ale to najlepšie sa ukáže po niekoľkých týždňoch. Esencia dokáže preniknúť hlboko do pleti a viditeľne zlepšovať jej stav. Pokožku obnovuje a pomáha ju regenerovať. Výrazne sa mi zlepšil stav čiernych bodiek (to je kombinácia viacerých kozmetických produktov, čistiacich náplastí, sonickej kefky a esencie) a akné. Nové nedokonalosti sa takmer netvoria, omnoho rýchlejšie sa mi hoja a neostávajú po nich fliačiky. Zjednocuje tón pleti, čo bola jedna z prvých vecí, ktoré som si všimla. Pleť je pevnejšia, vypnutejšia,  miznú linky aj jemné vrásky a žiari. Stiahnuté póry a menej mazu v T zóne je ďalším príjemným bonusom. 

Tento jemný poklad je vhodný pre všetky typy pleti a netreba sa ho báť. Keď som si o nočnej obnovujúcej esencii prečítala viac, mala som voči nej rešpekt, ale výsledky na seba nenechali dlho čakať a ostala som veľmi spokojná. Teším sa, ako si kúpim aj dennú a dosiahnem ešte lepšie výsledky.

Plusy:
  • krásne vyzerá
  • príjemne vonia
  • konzistencia ako voda, ale nakoniec sa dá dobre nanášať
  • aplikovať ju postačí 2 - 3 razy týždenne, míňa sa pomaly
  • výborné zloženie
  • vhodná pre všetky vekové kategórie a typy pleti
  • pleť regeneruje, zjemňuje, vyhladzuje vrásky a linky, bojuje so starnutím pleti a pigmentovými škvrnami
  • vhodná pre zmiešanú pleť so sklonom k akné, redukuje tvorbu mazu, čistí a sťahuje póry, redukuje akné, lepšie a rýchlejšie sa hojí, menej sa tvorí
Mínusy:
  • na pleti môže chvíľku štípať a spôsobiť začervenanie, ale to je výsledkom pôsobenia kyseliny glykolovej a zmizne to
Nájdete ju v eshope Dulcia alebo v partnerských predajniach za 19,90 eur. 


Skúsili ste už niektorú esenciu od Dulcie? :)



 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe