Liečivé sérum na bielenie zubov

17:42

V dnešnom príspevku by som Vám rada predstavila nielen zaujímavú značku - Dulcia Natural, ale tiež veľmi zaujímavý výrobok - liečivé sérum na bielenie zubov. Kozmetika Dulcia natural je poctivá, živá kozmetika, založená na báze rastlinných a bylinných extraktov, čistých esenciálnych olejov, vzácnej ružovej vody a aloe vera. Je to slovenská prírodná kozmetika - už len to ju predurčuje na to, aby si ju človek zamiloval. Prináša nám dary prírody, aby sa postarali o naše zdravie a krásu.






O liečivom sére si môžete prečítať:

     "Účinná sila panenského kokosového oleja v spojení ďalšími prírodnými zložkami v boji proti zubnému kazu a pre zlepšenie celkového zdravia chrupu aj ústnej dutiny v liečivom olejovom sére na bielenie zubov. Čistenie zubov olejmi, soľami a inými pridanými prírodnými látkami sa používali na čistenie zubov už v staroveku. Antibakteriálny, protiplesňový a protivírusový kokosový olej v spojení s olejom zo pšeničných klíčkov zabíjajú baktérie, ktoré sú zodpovedné za zápal ďasien, ich bolesť a krvácanie. Zubné sérum upokojuje ďasná, zamedzuje tvorbe áft v ústach, a odstraňuje prípadný nepríjemný povlak na jazyku. Dôležitou zložkou zubného séra je jedlá sóda, ktorá ako jemné brusivo poskytuje zubom jemnú hygienu. Je alkalická čím pomáha neutralizovať kyseliny v ústach, ktoré spôsobujú tvorbu zubného kazu. Jedlá sóda absorbuje pach a v spojení s esenciálnymi olejmi pomáha vytvárať svieži dych. V neposlednom rade pôsobí spolu s kokosovým olejom v ako bieliaci prostriedok. Pri pravidelnom používaní dosiahneme bielšie zuby o niekoľko odtieňov bez použitia drastických bieliacich prísad používaných v bežných bieliacich pastách.
Obsahuje: jedlá sóda, kokosový olej, olivový olej, xylit, vínny kameň, olej z pšeničných klíčkov, rozmarínový extrakt, esenciálne oleje - citrón, klinčeky, škorica
Obsah: 50 ml"

Produkt ma veľmi zaujal, keď som si o ňom čítala na stránke. Zaujímalo ma, či bude vhodný na moje citlivé zuby i paradentózu. Mohol byť trošku dráždivý na moje ďasná, ale rozhodla som sa to risknúť. A dobre som urobila :) Sérum je v krásnom kovovom obale, ktorý bude skvelým na skladovanie drobností. Nájdete na ňom všetky dôležité informácie, ako popis, spôsob použitia, zloženie  i gramáž. Má 50 gramov, veľkosť je ideálna aj na cesty. Takýto výrobok som mala asi prvý raz. Je výnimočný a veľmi zaujímavý, a hoci sprvu mi trochu prekážala chuť, nakoniec som si na ňu zvykla a teraz môžem povedať, že mi vôbec neprekáža. Po otvorení ma zaujalo všetko. Najskôr krásna vôňa. Neviem ju ani celkom popísať - vonia ako kuchyňa pri vianočnom pečení. Klinčeky, škorica a citrón sa vznášajú okolo ako vôňa vianočných cukroviniek pri stromčeku. Proste krásna. Potom ma zaujala konzistencia - je tu hustá pasta, ktorá je béžovej farby. Nakoniec je to chuť - taká zvláštna, trochu slaná, ale stále chutná a svieža, akoby praskala v ústach a je úplne iná ako všetko, čo som doteraz skúsila. Zaujímavosťou séra je, že vôbec nepení. Kedysi by som sa divila, dnes som rada, lebo v mnohých pastách je SLS, ktoré síce vytvára bohatú penu, ale tiež škodí zdraviu. Takže dnes mi pasty či podobné výrobky, ktoré nepenia, neprekážajú, naopak, zvykám si na ne viac a viac. Zuby jemne umýva, nedráždi ďasná a je šetrné aj k mojim citlivým zubom. Pri používaní som si nevšimla krvácanie ďasien ani zvýšenú citlivosť na teplé a studené. Príjemne osviežuje dych. Jednou z úloh séra je bielenie zubov - naozaj som si všimla, že zuby sú krajšie a vyzerajú zdravšie. Jediné, čo mi sprvu prekážalo, bola zvláštna chuť. Našťastie, časom sa mi zapáčila. Teda, zachutila :)

Plusy:
  • šikovný, pekný obal
  • krásna vôňa
  • celkom zaujímavá chuť
  • nedráždi ďasná, nevšimla som si ich krvácanie ani zvýšenú citlivosť zubov
  • zuby čistí, osviežuje dych, pomáha pri bielení zubov
  • stačí ho používať 3-4 razy týždenne
Mínusy:
  • sprvu mi trošku prekážala chuť, ale zvykla som si na ňu
Sérum stojí okolo 6,80 a kúpite ho na stránke https://www.dulcia.sk alebo v partnerských eshopoch.

Poznáte túto značku? Skúsili ste už niečo? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Tiež mám toto sérum, skúšala som ho zatiaľ len dvakrát, tak ešte neviem zhodnotiť jeho účinok, v každom prípade na tú chuť sa dá zvyknúť a naozaj krásne vonia. Táto kozmetika ma veľmi príjemne prekvapila, do ich očného krému som sa zamilovala, určite ho vyskúšaj aj ty :) minulý týždeň som o ňom písala recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj škoda že až za takmer 7 :) ale keď budem viac pri peniazoch určite vyskúšam, zaujalo ma to a prírodné bielenie zubov ešte viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si tiež na drahšie kúsky šetrím, ale stojí to za to :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Pre mňa vyzerajú hnusne všetka zbytočná chémia v obyčajných pastách :)

      Odstrániť
  4. tak o tomto som fakt ešte nepočula. Napíšte, či sú zuby naozaj belšie. Dosť by ma to zaujímalo:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe