Marmeláda na pery

17:56

Kozmetické sny si treba plniť. To nehovorím len ako nadšená bloggerka, ale aj ako kozmetická maniačka, ktorá už roky nakupuje známe i menej známe značky kozmetiky.  Moje zoznamy kozmetiky, ktorú raz skúsim, sa z mesiaca na mesiac rozširujú a verím, že časom si tie veci budem môcť dovoliť kúpiť. Lotyšskú prírodnú kozmetiku  Kivvi mám v hľadáčiku už dlho. Má certifikát Ecocert a tak krásne farebné obaly, že by som si vedela vybrať aj len podľa nich. Dlhšie som váhala, čo si na skúšku vziať. Nakoniec som si kúpila dva produkty a o jednom bude reč dnes. Poviem vám o marmeláde na pery.





O mätovej marmeláde na pery si môžete prečítať:

    "Marmeláda na rty hloubkově hydratuje, chrání, vyživuje a obnovuje citlivou pokožku rtů.
Bambucké máslo a arganový olej hydratuje a chrání kůži na rtech,
kiwi extrakt obsahuje velké množství vitamínu C, který pomáhá pleti produkovat kolagen - protein pojivových tkání, který pomáhá zpevnit vaši pleť a jehož produkce kolagenu klesá s věkem, což způsobuje ztrátu kožní elasticity. Extrakt z květů lípy rty krásně zjemní.
Způsob použití: Aplikujte na rty kdykoliv ucítíte, že je to třeba.
Objem: 15 ml
100% přírodní
Složení: Butyrospermum parkii (Shea) butter*, Stearic acid, Olea europaea (Olive) fruit oil*, Cocos nucifera (Coconut) oil*, Ricinus communis (Castor) seed oil*, Persea gratissima (Avocado) fruit oil*, Macadamia integrifolia (Macadamia) nut oil*, Tocopherol (Vitamin E), Argania spinosa (Argan) kernel oil*, Triticum vulgare (Wheat) germ oil*, Sambucus nigra (Elderberry) flower extract, Calendula officinalis (Calendula) flower extract, Chamomilla recutita (Chamomile) flower extract, Aroma */**, Pyrus malus (Apple) fruit extract, Viola tricolor (Wild pansy) leaf extract, Actinidia chinensis (
Kiwi) fruit extract, Vaccinium macrocarpon (Cranberry) fruit extract, Tilia cordata (Linden) flower extract, Rosa canina (Rosehip) fruit extract, Cucurbita pepo (Pumpkin) seed oil*, Melissa officinalis (Lemon balm) extract.
*certified organic ingredient. ** natural essential oil."
Balzamy na pery musím mať všade - v práci, v izbe, v kúpeľni, v kuchyni, v kabelke, v bunde aj u Riška. V poslednej dobe som si všimla, že keď som nervózna, kúšem si pery. Potom vyzerám ako vyzerám, ide ma poraziť a tak musí byť po ruke balzam, aby napravil šarapatu, ktorú som narobila. Až teraz si uvedomujem, ako negatívne ovplyvňuje práca a stres z nej naše zlozvyky. A že niekedy to aj bolí. Marmeláda na pery mi padla do oka vďaka nádhernému kovovému obalu s farebnou etiketou. Doma (a nielen tam) je o mne všeobecne známe, že balzamu neodolám, preto bolo viac menej jasné, čo skončí v košíku ako prvé.  Vybrala som si mätovú, pretože mám rada tú sviežosť, ktorá po tejto bylinke ostáva. Obľubujem ju nielen v  kozmetike. Mám rada mätový čaj, limonádu, pridávam ju do ovocných džemov, zákuskov, zdobíme ňou torty a ak sa nikam neponáhľame, urobíme si aj mojito. Na pestovanie nie je náročná (skorej je ako burina), preto má v našej záhrade svoje miesto. Balzam naozaj vonia nádherne mätovo. Je to svieža a výrazná vôňa, ktorá však nevonia ani rušivo, ani príliš. Je to ten typ výrobku, kedy si poviete ooo, to je k sežrání! Chuť je už omnoho jemnejšia, mätu veľmi necítiť, preto nemám potrebu balzam ujedať a vydrží na perách dlhšie. Pachuť v ústach nezanecháva. Má ľahučkú konzisteniu, rozotiera sa dobre a rýchlo. Pery zjemňuje, hydratuje a chráni. Pomáha aj v prípade, ak máte boľavý opar (rýchlejšie sa zahojí). Zabraňuje vysušovaniu a ak sú vysušené (slnko, silný vietor), pomôže im dať sa dokopy. Ak máte občas problém so začervenanou pokožkou okolo pier (ja to mám práve z počasia), pokožku upokojí a začervenanie rýchlejšie zmizne. V zložení sú samé mňamky (kokosový olej, bambucké maslo, avokádový, makadamiový olej a ďalšie), čo je zárukou kvality. A spokojnosti. V zime skúsim aj ďalšie príchute, len neviem, ktorú si vyberiem ako ďalšiu :)

Plusy:
  • peknučký kovový obal
  • príjemná mätová vôňa
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa nanáša
  • hydratuje, zjemňuje, chráni pery, pomáha pery hojiť pri opare, popraskaní i začervenaní pokožky okolo pier

Mínusy:
  •  nenašla som
Balzam som kúpila v eshope www.naturals.cz v akcii za 70 korún českých, bežná cena je okolo 139 Kč.


Aké sú vaše skúsenosti s Kivvi kozmetikou? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe