Šípkový peeling

19:00

Odlíčenie a čistenie pleti je podľa mňa najdôležitejší krokom na ceste ku zdravej a krásne vyzerajúcej pleti. Viem, o čom hovorím, lebo od strednej ma trápilo akné, vyrážky, čierne bodky. Ostali po nich jazvy na tele i duši, ale naučila som sa, ako s tým žiť. Ak pleť dobre nečistíte, nemusíte ju  tonizovať a hydratovať, lebo póry nie sú vyčistené a účinné látky nemôžu prenikať hlbšie do pokožky. Rokmi som si vycibrila cit pre dobrú pleťovú kozmetiku a obyčajne viem po prvom raze odhadnúť, či mi produkt bude vyhovovať a aké sú jeho účinky. Čo mi povedal môj šiesty zmysel o šípkovom peelingu od Navia? 

Šípkový peeling pre problematickú pleť od Navia


Šípkový peeling pre problematickú pleť od Navia zloženie

Šípkový peeling

Šípkový peeling Navia

Šípkový peeling pre problematickú pleť od Navia

Šípkový peeling pre problematickú pleť od Navia obsahuje konopný olej, olej z lieskových orieškov, marocký íl, šípkový peelingový prášok, nimbový prášok a vitamín E. Od Navie som niekoľko produktov vyskúšala a zakaždým som bola spokojná. Aj preto stále radšej skúšam nové kúsky a zisťujem, čo je úžasné a čo úžasnejšie. 

Jemný pleťový peeling od Navie som mala pred niekoľkými mesiacmi. Šípkový peeling je jeho vylepšením, ochutený je o niekoľko ďalších zdravých látok. Má 30 ml a je v sklenom obale s peknou etiketou. Na krabičke nájdete zloženie a potom ju môžete recyklovať :) K baleniu patrí aj malá biela špachtlička, ktorá uľahčuje jeho naberanie. Pred prvým použitím som ju považovala za milú zbytočnosť, no teraz už viem, aká dôležitá je. Peeling je hustý a hutný, a preto je špachtľa vítaným pomocníkom, aby som dostala von dostatočné množstvo produktu. Mohlo by to vyzerať ako mínus, ale naopak, táto konzistencia sa mi veľmi zapáčila. Je hustá, ale na vlhkú pleť sa dobre nanáša, nerozpadáva sa a je ho cítiť.

Jemný šípkový peelingový prášok je skvelý. Získava sa zo semienok šípkovej ruže a hoci je jemný, cítiť ho. Akoby som sa umývala pieskom. Šípkový prášok je ale voňavejší :) Vonia bylinkami, pekne, príjemne, nevtieravo. Má vynikajúce exfoliačné účinky. Odstraňuje odumreté bunky, pokožku zjemňuje a tvár vyhladzuje. Pomáha pri odstraňovaní čiernych bodiek, zjemňuje a vyhladzuje pokožku. Vďaka nemu sa menej tvoria nové nedokonalosti a staré sa hoja lepšie. Pleť po použití doslova žiari a vyzerá omnoho lepšie. Rozhodne stojí za skúsenie a keďže sa odporúča používať raz týždenne, napriek menšiemu baleniu vydrží dosť dlho.

Plusy:
  • pekný sklený obal
  • zaujímavá vôňa
  • dobrá konzistencia
  • stačí používať raz týždenne
  • výborne čistí, zjemňuje, zmatňuje pleť, je čistá, jemná a zdravšia
Mínusy:
  • nenašla som
Za 6,90 eur ho nájdete v eshope Krásna každý den.


Aký peeling vás očaril na prvý pohľad? 




You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe