Diamanty na nechtoch - aby manikúra naozaj vydržala

19:44

Keď som si pred rokmi začala pravidelne lakovať nechty, netušila som, aká závislosť sa z toho vykľuje. Dnes bez upravených nechtov z domu nevyjdem a nespomínam si, kedy som mala olúpnutý alebo popraskaný lak. Ten hneď odlakujem a vyberiem si zasa nejakú novú farbičku. Lakovanie bežnými lakmi môže nechty oslabovať, no škodí im aj časté odlakovanie. Preto sa snažím vyberať odlakovač z poličky maximálne raz týždenne. Je to jeden z dôvodov, prečo chcem životnosť manikúry predĺžiť na dlhé dni. Mojím must have je podkladový lak a tiež vrchný lak, ktorý má významnú funkciu.

Revlon Cosmetics ColorStay™ Gel Envy


Revlon Cosmetics ColorStay™ Gel Envy vrchný lak na nechty

Revlon Cosmetics ColorStay™ Gel Envy vrchný zloženie

Revlon Cosmetics ColorStay™ Gel Envy ingredients

Lak na nechty

Lak na nechty Revlon Cosmetics ColorStay  je jeden z kúskov, ktorý by nemal chýbať milovníčke nádherne upravených  nechtov. U mňa je to posledný krok, ktorým zavŕšim každé malé majstrovské dielo. Je v čiernom jednoduchom obale. V eshope som si naň klikla len preto, lebo ma zaujal biely pásik, ktorý doslova kričal :) Priesvitný lak sa nanáša dobrým štetcom, ktorý nie je úzky a ide to celkom rýchlo. S iným si ho nepomýlim a pekne zapadol do mojej kozmetickej poličky :) Rýchlo zaschne a potom sa už len kochám, ako krásne nechty vyzerajú.

Na fotkách ste mohli vidieť moje nechty s rôznymi lakmi a rôznej dĺžky. Dostala som niekoľko emailov, kde ste ma poprosili o radu, ako sa o ne starám. Tak som si pre vás pripravila pár bodov, ktoré dodržiavam:
  1. keď nechty odlakujem, venujem im extra dávku starostlivosti. Urobím si buď peeling alebo olejový zábal. Na suchých nechtoch sa môžu v laku tvoriť bublinky a nevyzerá to veľmi lákavo. Navyše, suché nechty sa ľahšie lámu a štiepia, čo nielen že nie je pekné, ale môže to byť aj bolestivé, ak sa zlomí príliš.
  2. Pred ďalším lakovaním si ruky dôkladne umyjem, aby na nich neostali žiadne mastné stopy. Ak sú nechty mastnejšie, lak na nich nemusí dobre držať, skôr sa môže odlupovať alebo pukať.
  3. Začínam podkladovým lakom. Dnes ich je naozaj veľmi veľa, môžete si vybrať spevňujúce, s obsahom dôležitých látok, podporujúce rast nechtov. Mometnálne nemám favorita, skúšam rôzne značky a hľadám jednoznačného miláčika
  4. Potom nasleduje farebný lak v dvoch vrstvách. Jedna mi obyčajne nestačí, lebo mám biele nechty a niekedy nie je jednoduché ich zakryť. Lakom na nechty pred použitím netraste, môžu sa v ňom vytvoriť bublinky a lakovanie tak vôbec nepôjde ľahko.
  5. Na záver ide práve tento top coat. Vďaka nemu sa nechty pekne lesknú a vyzerajú ako gélové. Nepotrebujem žiadnu lampu ani gély, manikúra je dokonalá. Okrem toho sú nechty pevnejšie a odolnejšie voči nárazu či bežným prácam, ktoré sú pre ne občas nebezpečné. V neposlednom rade predlžuje životnosť farebného laku o pár dní. Ak ma omrzí, nanesiem si ešte nejaký trblietavý a ďalších pár dní sa o ne nemusím starať. 
  6. Každý večer si krémujem ruky aj nechty, aby boli jemné a hydratované. Mám aj špeciálne olejčeky, ktoré sa môžu nanášať aj na lakované nechty. 
  7. Občas si kúpim nejaké vitamíny, ktoré sú zamerané na podporu ženskej krásy - sú pre nechty, vlasy, pokožku. 
Vďaka týmto krokom mám celkom pekné a pevné nechty, ktoré bez problémov dorastú do dĺžky, aká sa mi páči. Potom ich len podstrihnem a rastú ďalej. Skúšala som si nechty lakovať bez vechných nadlakov, ale vtedy obyčajne vydržali dva - tri dni. S top coat je to niekedy aj týždeň, čo mi celkom postačuje. Vtedy už obyčajne túžim po inej farbičke :) Najčastejšie je to ružová, červená a nude, ale mám asi všetky, dokonca aj žltú, zelenú a oranžovú. Toto ms neprestane baviť ešte dlho.

Plusy:
  • top coat je dosť veľký - 11,7 ml
  • jednoduchý, ale pekný obal
  • šikovný štetec
  • ľahko sa nanáša
  • rýchlo zaschne
  • dodá nechtom oslnivý lesk, sú pevnejšie, odolnejšie, farebný lak vydrží o pár dní dlhšie
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino.

Ako sa staráte o svoje nechty? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe