Naozaj kvetinová emulzia

13:36

V lete sa ľahšie môže stať, že každý typ pleti je dehydrovaný. Nielen suchá, ale aj normálna, zrelá či zmiešaná. Prispieť k tomu môže viacero faktorov - nedostatočný pitný režim, horúce počasie, pustená klimatizácia, suchý vzduch, prašnosť na ulici i slnečné žiarenie. Je to krásne obdobie, kedy sa veľmi tešíme na všetky letné radovánky v podobe grilovačiek, stanovačiek, kúpania sa, turistiky a výletov. Pleť je ale zaťažená omnoho viac ako inokedy a potrebuje preto láskavú starostlivosť, ktorá jej prinavráti krásu. Už pár rokov nedám dopustiť na rôzne hydratačné séra a emulzie, pretože sú ľahké, účinné a používať sa dajú  samostatne alebo v spojení s pleťovým krémom a olejom. Dnes vám ukážem jeden kúsok, ktorý je skvostom už len preto, ako vyzerá :)

PAYOT HYDRA 24+ ESSENCE Hydratačná podkladová emulzia pre ženy


PAYOT HYDRA 24+ ESSENCE

PAYOT HYDRA 24+ ESSENCE Hydratačná podkladová emulzia zloženie

PAYOT HYDRA 24+ ESSENCE Hydratačná podkladová emulzia zloženie

Hydratačná podkladová emulzia

Payot Hydra 24+ Essence je hydratačná pleťová emulzia, ktorá si ma získala hneď, ako som ju v eshope zbadala. Produkty od Payot som sledovala dlhšiu dobu, ale až teraz som ich konečne vyskúšala a musím povedať, že som tak mala urobiť už skôr! Prekvapila ma hneď niekoľkokrát a táto emulzia/sérum je môj malý klenot.

Plastový obal aj vrchnáčik sú veľmi milo tvarované. Obal sa v strede zoštíhľuje a so širokým vrchnákom vyzerajú pekne, nápadne a na poličke si ich rozhodne s ničím iným nepomýlim. Má až 125 ml, je to teda veľký kúsok a aj vďaka tomu je to dobrá investícia - dlhšie vydrží. Je bledomodrý a aj vďaka tomu pripomína vodu či obláčik. 

Emulzia obsahuje kyselinu hyalurónovú, extrakty z figy, vodného melóna a z červenej a hnedej riasy. Krásnym bonusom sú okvetné lístky horskej nevädze, ktoré tam môžete vidieť. Vyzerajú, akoby sa vznášali a veľmi sa mi to páči. Už som videla viac kozmetiky, ktorá obsahovala kvety, ale teraz sa na ne neviem vynadívať.

Učarovala mi jej krásna vôňa. Ľahká, svieža, priam až vodná. Je správne sladká a neruší, skôr by som ju označila za balzam na dušu. Konzistencia je redšia gélová, ako stvorená na leto. Rýchlo sa vsiakne bez lepkavého pocitu a pokojne ešte môžem  pokračovať ďalšími hydratačnými krémami. 

Je ľahučká ako vánok, no nemožno jej uprieť veľkú silu. Pleťová emulzia  vyhladzuje a hydratuje pleť. Pomáha udržiavať pokožku hydatovanú počas celého dňa,  osvieži a zjemní ju. Celkovo tvár pôsobí takým žiarivým dojmom, je hladká a pekná. Po nanesení denného krému alebo neskôr večer oleja je dostatočne chránená pred dehydratáciou, nevznikajú žiadne suché miesta ani šupinky a čo je dôležité, nehrozia ani nepríjemné pocity pnutia a začervenania. Rozhodne to nie je pomocník, ktorý zachráni situáciu len v lete - jeho skvelé účinky oceníte každý deň. A dokonalá vôňa s kvietkami vyčaruje úsmev a dobrú náladu :)
Plusy:
  • veľké a pekné balenie
  • krásna vôňa
  • vo vnútri sú kvietky
  • ľahká redšia gélová konzistencia
  • emulzia je vhodná aj ako podklad pod krém alebo olej
  • výborne hydratuje, spevňuje a zjemňuje pleť, je svieža a žiarivá
Mínusy:
  • nenašla som
Hydratačnú emulziu nájdete v eshope Elnino, v akcii ju môžete kúpiť aj za necelých 16 eur.


Ako pleť v lete hydratujete Vy? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe