Ako som si omylom kúpila šampón, ktorý mal byť kondicionér

19:11

Včera večer som si išla umývať vlasy a zrazu som zistila, že z môjho obľúbeného šampónu je len na dne. To znamená dve veci - ide s na nákupy a je najvyšší čas sa recenziu :) Aj keď sa mi šampón dostal do rúk omylom, stal sa mojím obľúbencom. Pôvodne som si išla kúpiť len žihľavový, ktorý je vhodný na lupiny. Plán boj jasný - skúsiť, ako bude pôsobiť na môj ekzém. Druhým krokom je kondicionér, preto som si jeden vložila do košíka a čakala som, kedy dorazí objednávka. Aké bolo moje prekvapenie, keď som doma zistila, že mi prišli dva šampóny. Nechápala som, kde je chyba, ale objednávka neklamala  - pomýlila som. To som ešte nevedela, ako sa skamarátime. 




URTEKRAM ŠAMPÓN MORNING HAZE

ŠAMPÓN MORNING HAZE

URTEKRAM ŠAMPÓN MORNING HAZE zloženie


Šampón Urtekram Morning Haze

Padol mi do oka vďaka svojmu obalu. Šampón Urtekram Morning Haze je v elegantnom béžovom obale ozdobenom kvietkom. Na dávkovanie poslúži šikovná pumpička, ktorá umývanie vlasov zjednoduší a ide rýchlejšie. Ku koncu som obal rozrezala, aby som dostala von všetok šampón a čistý obal skončil v koši na plasty. 

Ak by ste sama opýtali na jeho vôňu, ani neviem, k čomu by som ju prirovnala. Nie je veľmi sladká, skôr svieža a vyhovuje aj pánom. Keď sme šli na výlet alebo dovolenku, brala som šampón so sebou a Richard si ho zvykol pochvaľovať tiež. Tekutý šampón dobre pení a dokáže vytvoriť dostatočne bohatú penu. Je certifikovaný a vhodný aj pre vegánov. 

Šampón obsahuje extrakty moruše, čiernej bazy, brusníc, brezovej kôry, kyselinu hyalurónovú, vitamíny C a E a prírodný slnečnicový proteín. Vlasy by mali hydratovať, vyživovať a regenerovať. Moje sú aj kvôli ekzému suché a zničené, preto som bola zvedavá, aký bude. A môžem povedať, že je dobrý. Vlasy sú po umytí jemné, nadýchané a príjemné na dotyk. Nie sú vysušené ani tvrdé, ľahko sa upravujú a príjemne voňajú. Rozhodne je to kúsok, ktorý sa oplatí vyskúšať :) Od Urtekram som mala niekoľko šampónov a tento je jeden z tých najlepších.
Jeho bežná cena sa pohybuje okolo 8,90 eur. 



Žihľavový šampón proti lupinám Urtekram

Žihľavový šampón proti lupinám Urtekram zloženie

Žihľavový šampón proti lupinám

Žihľavový šampón proti lupinám Urtekram

Ďalší z mojich pollitrových šampónov od Urtekram je tento žihľavový. Mám ich rada, lebo sú veľké, pre celú rodinu, dlho vydržia a pekne na vani vyzerajú. Vrchnáčik sa nešraubuje, len sa jednoducho stlačí, preto ho nemusím nikde hľadať. Sú vegánske, cruelty free a certifikované, preto ich kupujem veľmi rada a niektoré z nich aj opakovane.

Žihľavový šampón má priniesť upokojenie svrbiacej pokožky a zlepšenie problému s lupinami. Lupiny ma síce netrápia, ale šampón proti lupinám mi pomáhajú na atopický ekzém. Obsahuje extrakt zo žihľavy, esenciálne oleje muškát, cyprus, bergamon a medovka, aloe vera či slnečnicový olej. Sú to samé maškrty a to sa prejaví aj pri jeho použití.

Vybrať si môžete malé balenie, ktoré má 250 ml alebo väčšie, ktoré má 500 ml. Radšej si brávam tie veľké, ale ak by ste ich chceli dobre spoznať, to menšie bude na to ideálne. Má sviežu vôňu, ktorá sa mi páčila hneď, ako som ju ucítila. Je prirodzená, príjemná a prevonia aj vlasy. Dobre pení a vlasy dobre umyje. Sú vyživené, jemné, lesklé a vyzerajú pekne. Čo sa pokožky týka, svrbieť neprestala a ekzém sa nelepšil. Podstatné ale je, že sa nezhoršil, takže som ho míňala bez najmenších problémov. Vlasy sú krásne a na ekzém nájdem niečo nové.
Žihľavový šampón s objemom pol litra stojí 11,30 eur a oba nájdete v eshope Folly.sk.

Stalo sa vám, že ste si omylom kúpili niečo iné, ako ste plánovali? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe