Detoxikačné pleťové sérum

18:50

V kamenej predajni Yves Rocher nakupujem rada. Každý mesiac si pre nás pripraví zaujímavé akcie a navyše zbierame body, ktoré potom premeníme na eurá a môžeme si niečo pekné vybrať. Pred pár mesiacmi som kupovala darček a predavačka mi povedala, že mám 21 eur na nákup ľubovoľného produktu. Samozrejme, nemusela ma dva razy presviedčať, aby som si niečo vybrala :) Poprosila som ju o radu, aké sérum by som si mohla kúpiť a odporučila mi toto. Vďaka zľave ma stálo tuším 8 eur a objednané mám už ďalšie. 

Yves Rocher  Sérum s dvojakým účinkom
Yves Rocher  Sérum s dvojakým účinkom zloženie

Yves Rocher  Sérum

Sérum s dvojakým účinkom

Yves Rocher  Sérum s dvojakým účinkom

Elixir Jeunesse je detoxikačný rad kozmetiky, ktorý by mal pleť ochraňovať pred vonkajšími vplyvmi. Mám doma viacero kúskov, krém, sérum či olej a ostala som milo prekvapená. Patrí k mojim obľúbeným od Yves Rocher a mám  v pláne kúpiť si aj ďalšie produkty. Toto sérum je výborné, preto som si objednala ďalšie balenie.

V sklenom zelenom obale s kvapkátkom je 30 ml séra. Je to taká ideálna veľkosť, balenie nie je veľké, len trochu ťažšie. Vyzerá krásne a pritom na ňom nie je nič výrazné. Krásny minimalizmus, ktorý neomrzí. Kvapkátko je šikovné, plastové. 

Sérum s dvojakým účinkom vonia tak - zeleno. Myslím, že už som to pri niektorej recenzii na produkty od Yves Rocher spomenula. Ich vôňa je svieža, ľahká a bylinková. Vždy si hovorím, že ak by mali farby vôňu, tak zelená by voňala presne takto. Teším sa na ňu, lebo sa vždy usmejem, keď ju cítim. Konzistencia je gélová, nie úplne riedka. Pod oleje mi toto sérum veľmi nevyhovovalo (pleť ostala mastnejšia, olej sa celkom nevsiakol), no pod pleťové krémy je výborné. 

Vhodné je pre všetky typy pleti od 25.roku života. Rýchlo sa vstrebáva a neostáva po ňom mastný ani lepkavý film. Pleť po ňom navyše ostáva aj matná, preto mi vyhovuje najmä na deň. Pekne ju tiež hydratuje a hneď je vidno, že pleť je krajšia. Vypína ju, spolu s krémom sú zohratá dvojica proti vráskam aj linkám. Malo by tiež detoxikovať pleť, čo neviem úplne posúdiť, ale po použití je žiarivejšia a pôsobí sviežim, oddýchnutým dojmom. Na dotyk je jemná. Keď som doma a nepoužívam make up, vôbec mi to nevadí, lebo nevyzerám ako mátoha.

Plusy:
  • pekný obal
  • kvapkátko na dávkovanie
  • krásna vôňa
  • gélová konzistencia, 
  • ideálne pod denný a nočný krém
  • pleť hydratuje, vypína, zjemňuje, zmatňuje, vyhladzuje pleť
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v kamenej predajni alebo v eshope Yves Rocher za 28,99 eur.


Aké pleťové sérum momentálne používate?

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Momentálne nepoužívam žiadne sérum, ale zvažujem, že by som si nejaké zaobstarala, pretože moja pleť je na tom strašne a neviem ju dať dokopy :/ O tomto sére som neuvažovala, ale pridám ho na zoznam :D
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš problémy s pleťou, dobré sérum môže pomôcť, lebo obsahuje veľa potrebných látok :) Nejaké prírodné určite skús, najmä tie olejové mi dosť pomohli.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe