Malý poklad od Argital

13:43

Ak mi niečo v posledných mesiacoch nemôže chýbať, tak je to práve kvalitný očný krém. Menej spím, skoro vstávam, nie vždy sa mi podarí vypiť dostatok tekutín a oddýchnuť si. Hoci je to pre mňa náročnejšie ako som čakala, som vďačná za prácu a za to, že nie som na nikom závislá. Možno aj kvôli tomu som zasa začala nakupovať viac prírodnej kozmetiky a hľadám si to najlepšie pre seba. So značkou Argital mám zatiaľ tie najlepšie skúsenosti, a preto som pri pohľade na liftingový očný krém so zeleným ílom a očiankou vedela, že ho musím vyskúšať. 

Argital Liftingový očný krém so zeleným ílom a očiankou

Liftingový očný krém
Zloženie: Aqua – Prunus Amygdalus Dulcis Oil (mandlový olej) - Glycerin1 – Polyglyceryl-6 Distearate2 (rostlinný emulgátor) - Simmondsia Chinensis Seed Oil (jojobový olej) – Euphrasia Officinalis (světlík lékařský) Extract – Helichrysum Italicum Flower (květy smilu italského) Extract - Chamomilla Recutita Flower (květy heřmánku) Extract – Alcohol - Solum Fullonum (zelený jíl) – Persea Gratissima Oil (avokádový olej) – Cetyl Alcohol - Xanthan gum3 - Lavandula Hybrida (lavandin) Oil* - Rosa Damascena Flower (květy damašské růže) Oil*.
*Esenciální oleje obsahují: Linalool, Citronellol, Geraniol BIO složky: Prunus Amygdalus Dulcis Oil - Simmondsia Chinensis Seed oil - Euphrasia Officinalis Extract - Helichrysum Italicum Flower Extract - Chamomilla Recutita Flower Extract - Alcohol - Persea Gratissima Oil - Lavandula Hybrida Oil.

Liftingový očný krém so zeleným ílom a očiankou

Argital Liftingový očný krém so zeleným ílom a očiankou

Liftingový očný krém so zeleným ílom a očiankou vyzeral už na prvý pohľad rozkošne. Má štandardných 15 ml a je v kovovom obale s fialovým písmom i obrázkom. Kedysi som tieto kovové obaly neznášala, lebo ku koncu sa z nich krémy ťažšie dostávali von, občas praskali a nevyzerali pekne. Samozrejme, bolo to trochu prehnané a postupne som prišla na to, že mi vlastne neprekážajú a chce to len cvik. Dnes ich považujem za pekné, odolné a zachovávajú vlastnosti kozmetiky, ktorá sa v nich ukrýva.

Krémik obsahuje výťažky z očianky rostkokovej, rumančeka, slamihy talianskej, gél zo zeleného ílu, mandľový, jojobový a avokádový olej a včelí vosk. Sú to samé maškrty, vďaka ktorým bude jemné očné okolie vyzerať lepšie. Jeho vôňa je lahodná, sladká a cítim v nej nejaké bylinky. Netrúfam si odhadnúť, čo to tam tak príjemne vonia, ale získalo si ma to okamžite. Aj preto sa teším na každú aplikáciu. Jeho konzistencia ma nadchla. Je ako úplne jemnučký krém do zákuskov. Úžasné je, že ho stačí len máličko a míňa sa mi tak veľmi pomaly.

Očný krém používam vždy na záver. Pleť si dôkladne vyčistím, tonizujem, hyratujem sérom a denným alebo nočným krémom. Keď sa dôkladne vsiaknu, nasleduje očný krém. Výborne sa vsiakne, neostáva po ňom mastný ani lepkavý film. Hneď sa mi zapáčil, lebo ma po ňom neštípali oči a po chvíli som ani nevedela, že som sa niečím natrela. Čím som staršia, tým citlivejšie reagujem na kozmetiku, a preto si takýto poklad musím vážiť.

Liftingový očný krém so zeleným ílom a očiankou očné okolie výborne hydratuje a vypína. Zjemňuje jemné linky aj vrásky a slúži ako prevencia pred vznikom ďalších. Bojuje aj s opuchmi a kruhmi pod očami. Postupne ich zjemňuje, takže aj v prípade nedostatku spánku vyzerám ako človek a čo je dôležité, nemusím siahnuť po korektore, aby som som niečo prekryla. Očné okolie je tiež rozjasnené, jemné a svieže. Dlho som mala na prvom mieste môjho pomyselného rebríčka kávový očný krém, ale tento ho dobehol a na prvom mieste sú tak oba :) Zaslúžia si to, milujem kozmetiku, ktorá splní, čo sľubuje.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • sladká vôňa
  • dobrá konzistencia
  • pomaly sa míňa
  • ľahko sa vsiakne bez mastného alebo lepkavého filmu
  • očné okolie hydratuje, vyhladuje linky a vrásky, zjemňuje kruhy pod očami, redukuje opuchy
Mínusy:
  • nenašla som
Liftingový očný krém nájdete na Cosmetica Natura za 570 Kč.


Aký očný krém proti kruhom pod očami by ste mi doporučili? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe