Krém s kaviárom, ktorý som si kupovať nemusela

18:14

Možno ste už aj vy zažili pocit, o ktorom chcem teraz napísať pár slov. Prechádzate si ponuku obchodíka, lebo viete, čo potrebujete. Do oka vám padne to, čo potrebujete a neviete sa dočkať toho, ako vám to príde domov. Na prvý pohľad to vyzerá tak dokonalo, že sa rozplávate šťastím a tešíte sa, ako to skúsite. No a potom príde studená sprcha, lebo to, čo ste si kúpila, vám vôbec nesadlo a ešte sa vám aj zhoršil stav pleti. Nuž, o tom bude dnešná recenzia a hoci som ten krém s prestávkami minula, už nikdy viac sa k nemu nevrátim. 

 

Prime Youth Black Caviar luxusný protivráskový krém s výťažkami z čierneho kaviáru zloženie


Prime Youth Black Caviar
protivráskový krém s výťažkami z čierneho kaviáru

holika holika krém

Prime Youth Black Caviar krém s výťažkami z čierneho kaviáru

Kórejská kozmetika je už niekoľko rokov nevyhnutnou súčasťou mojej mojej kozmetickej zbierky, obľubujem najmä masky, čistiace gély a peny, séra a esencie. S krémami som doposiaľ veľa skúseností nemala a keďže mi jeden nočný dochádzal, chcela som dať možnosť nejakému kórejskému. Prešla som si ponuku a zvolila som Prime Youth Black Caviar krém s výťažkami z čierneho kaviáru, lebo na obrázku vyzeral brutálne dobre a už dlho ma to ťahalo ku kaviárovej kozmetike. 

Prvý dojem bol na jednotku s dvomi hviezdičkami. V peknej krabičke sa ukrýval luxusne vyzerajúci krém v tmavom obale a nechýbala ani špachtľa, ktorá by uľahčila aplikáciu. Vzala som rovno 50 ml balenie, veď čo sa budem trochárčiť a tešila som sa ako malá. Po otvorení som si všimla drobné, akoby zlatisté guľôčky a povedala som si, že je to jeden z najkrajších krémov, aké som kedy mala. V tom som nebola ďaleko od pravdy. Krásny je nielen ten čierny obal, ale aj krém. 

Najprv sa pozrime na vlastnosti. Má len ľahkú nevtieravú vôňu, ktorá nepôsobí rušivo a pri aplikácii si ju len sotva uvedomujem. Vyhovuje mi to. Pri konzistencii mi však blikli prvé kontrolky. Krém je mazľavý a hneď som vedela, že obsahuje silikóny. Okej, moja chyba, že som sa na zloženie nepozrela lepšie, lebo keby som to urobila, nikdy by som si ho nekúpila. Tie guličky sa pri aplikácii akoby topia a tak sa dajú dobre vtrieť do pleti. 

Veľmi mi prekáža to, že na pleti krém zanecháva takú tú tenkú vrstvu, ktorá sa akoby šmýka (ja tomu hovorím silikónová vrstva) aj v prípade, ak som použila len celkom maličké množstvo. Pleť nie je mastná, ale proste sa šmýka a neznášam to. Preto som si krém nechala len na noc. Po niekoľkých dňoch som si všimla zvýšený výskyt drobných pupienkov na čele a na brade (čierne bodky ostali ako vždy, tých viac nepribudlo). Najskôr som to pripisovala stresu, no mohol za to krém. Chvíľu som ho vynechala a pleť sa vrátila do normálu. Opäť som ho začala používať a opäť sa zhoršila, ale už trochu menej. Krém som nakoniec minula, lebo nemám vo zvyku vyhadzovať kozmetiku (a nemala som ho tento raz ani komu darovať), ale úprimne si myslím, že pri Holika Holika už bude viac opatrná.

Čo sa účinkov týka, tak Prime Youth Black Caviar krém vyhladzoval jemné vrásky a vypínal pleť. Nie je vhodný na moju zmiešanú problematickú pleť, no ak sa kamošíte so silikónmi v krémoch, šancu by ste mu teoreticky mohli dať. Mne proste nesadol a dávno sa mi nestalo, aby som pro výbere šliapla tak vedľa. Neupokojil ma ani fakt, že pre vás pripravujem recenziu na ďalší pleťový krém (tento raz denný) a balzam na pery, ktoré sú pre mňa tiež úplná katastrofa. Čo už, nie každý deň je nedeľa :)

Plusy:
  • nádherné luxusne vyzerajúce balenie
  • šikovná špachtlička
  • jemne vonia
  • stačí ho použiť len malé množstvo
  • pomáha vyhladzovať vrásky
Mínusy:
  • zloženie
  • zhoršil sa mi stav pleti
  • ostáva po ňom na pleti nepríjemná vrstva, taká šmykľavá
  • nevyhovuje potrebám mojej zmiešanej pleti so sklonom k akné
Nájdete ho na internete, jeho cena sa zvykne pohybovať do 25 eur.

Aký kozmetický výrobok vás v poslednej dobe sklamal?


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe