Malé veľké drobnosti od Biorythme

14:52

Pokiaľ ma sledujete na Instagrame, tak ste si asi  všimli, ako rada nakupujem rôzne tajuplné boxy plné kozmetiky. Okrem predplatného Cuteboxu si rada doprajem aj iné boxy, napríklad tie z českého Biobalíčku. Minulý rok som si uchmatla dva a len ťažko by som povedala, ktorý bol lepší. Najlepšie na nich bolo to, že hoci nie všetko bolo ako stvorené pre mňa, doma sme využili úplne všetko. Niečo si vzala mamina, niečo sestra a občas som si niečo musela aj schovať, aby som mala istotu, že to nájdem :) V jednom z balíčkov boli aj kúsky od Biorythme. Táto značka si ma získala svojimi jedinečnými dezodorantmi, ktoré sú úplne prírodné, neskutočne voňavé a podstatné je, že aj účinné. 


V beauty boxe som našla dva kúsky:
  • odličovač očí Okno do duše vo veľkosti 30 ml (kúpiť si ho ale môžete aj vo veľkosti 125 ml)
  • sviečku čerešňový kvet

Biorythme Odličovač očí Okno do duše

Biorythme Odličovač očí Okno do duše zloženie

Biorythme Odličovač očí

Biorythme Odličovač očí Okno do duše

Som veľký fanúšik dekoratívnej kozmetiky a bez nalíčených očí nejdem nikam. V lete vypúšťam make-up, no oči musia byť krásne upravené. Nie je preto prekvapivé, že miniem niekoľko odličovačov ročne (a niektoré sú ozaj veľké). Biorythme Odličovač očí Okno do duše ma preto potešil a veľmi sa mi páčila jeho veľkosť - 30 ml je perfektné balenie na všetky cesty necesty. Ľahko ho schováte do každej kozmetickej taštičky alebo bude krásnou ozdobou vašej poličky. Je ako maľovaný.

V balíčku sme si našli mini balenie, ale rovno si môžete hodiť do košíka aj to väčšie, ktoré má 125 ml. Tmavý plastový obal je ozdobený krásnou etiketou  a ako je to pri Biorythme zvykom, je to láska na prvý pohľad. Tento jemný odličovač je bez klasickej vody, obsahuje ružovú vodu a oleje, vďaka ktorým je odlíčenie veľmi šetrné. Pred použitím ho len treba potrepať. 

Má len ľahučký voňavý závan prírody. Odličovač nie je veľmi mastný a odličovala som ním aj celú tvár, keď bolo treba. Oči odlíči vynikajúco bez štípania a šmúh, ide to ľahko, rýchlo a bez červených očí. Nebola to len láska na prvý pohľad, ale aj na prvé použitie a verím, že pri najbližšom nákupe Biorythme skončí v košíku spolu s dezodorantmi. Menšie balenie stojí 189 Kč.

Biorythme Prírodná sviečka Čerešňový kvet

Biorythme Prírodná sviečka Čerešňový kvet zloženie

Biorythme Prírodná sviečka

Biorythme Prírodná sviečka Čerešňový kvet

Sviečky mi horia mi od neskorého leta do začiatku nasledujúceho leta, niekedy skoro celý rok. Ich svetielko ma upokojuje, ich vôňa spríjemňuje večer pri knihe, vo vani alebo pri filme a dokážu vytvoriť krásnu atmosféruBiorythme Prírodná sviečka Čerešňový kvet sa zaradila medzi tie najlepšie, aké som mala:
  • kovové balenie s krásnou etiketou je ozdoba stola či akéhokoľvek iného miesta, kde sviečku položíte
  • ježkove zraky, tá vôňa♥ je neskutočná, jemná, nádherná, ako leto, ako čerstvo opratá bielizeň, ako malý raj na zemi. Opantá vaše zmysly a nebudete sa vedieť dočkať okamihu, kedy si ju zasa zapálite
  • krásne prevonia priestor okolo vás a nebude vás z nej bolieť hlava
  • vynikajúco vyhorí bez veľkého odpadu
  • prírodné zloženie, takže je celkom bezpečná
Bola to moja prvá, ale rozhodne nie posledná sviečka od Biorythme, pretože je prudko návyková a páčila sa úplne všetkým. Jej cena je 269 Kč za 70 gramov a vydrží vám horieť 10-12 hodín. 

Produkty som mala v beauty boxe, ale nájdete ich v eshope Biobalíček


Aké máte skúsenosti s touto značkou? :)
 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe