Nová paletka, ktorá učarovala

18:21

Paletky na oči mám veľmi rada a často si vyberám najmä tie od Makeup Revolution. Mala som ich už niekoľko a vždy v sebe mali niečo, čo ma nadchlo. Keďže sa maľujem takmer denne (obyčajne v nedeľu nie, ale sú dni, kedy sa aj v nedeľu túlame a potrebujem sa  trošku namaľovať), miniem líčidiel dosť. Navyše, baví ma to, občas si len tak pred zrkadlom skúšam rôzne líčenia a kombinácie farieb. Naposledy si kúsok môjho kozmetického srdca uchmatla nenápadne vyzerajúca paletka s 15 tieňmi.  














        "Paletka Makeup Revolution London Pro Looks Stripped & Bare Palette ukrývá 15 očních stínů pro dokonalé oční stíny. Dodejte svým očím krásnou barvu."

Čoraz častejšie siaham po farbách, ktoré som kedysi ignorovala. Nielen v líčení, ale častejšie si kupujem aj farebné oblečenie a topánky. Nebojím sa skúšať a teším sa, keď nájdem niečo nové, čo mi svedčí. Táto paletka mi padla do oka okamžite. Má 15 farieb od matných po trblietavé, od jemných po tmavšie. Pekne skombinované farby sú akoby v troch oddeleniach, pekne k sebe pasujú a využijem všetky. Páči sa mi tiež veľké zrkadielko, ktoré môže pomôcť v situácii, kedy iné zrkadlo po ruke nie je. Rovnako je tam ako prvá pomoc penový aplikátor, ak by som si zabudla vziať štetec. Paleta nie je veľmi veľké, preto ju so sebou brávam aj na kratšie výlety. Farby sú veľmi dobre pigmentované. Už trocha tieňu krásne farbí. Ideálne je, že sa nepráši a zo štetca opadáva minimálne. Nanáša sa ľahko a pekne priľne k viečku. Použijem vždy podkladovú bázu, vďaka čomu na viečkach drží dobre. Zamilovala som si najmä trblietavé tiene, ružová, čierna i hnedá s trblietkami sú bezkonkurenčné. Matné sú krásne tiež, ale ja som ako straka, idem po všetkom, čo sa blyští :) Výdrž tieňov je veľmi dobrá, vydržia celý môj pracovný deň. Prvý raz som sa s nimi líčila na svadbu. O druhej poobede som sa spokojne pozerala, ako krásne vyzerajú, o pol štvrtej ráno som sa odličovala a stále vyzerali pekne. Videla som len jemne zliate pásiky. Trošku sa otláčali, ale vždy som si tieň opravila. Za tú cenu je to bomba. Tieniky majú také všelijaké zloženie, ale inak im nemám čo vyčítať. Zasa raz kvalitná paleta, ktorá si ma získala.

Plusy:

  • pekné balenie so zrkadielkom a penovým aplikátorom 
  • krásne farby
  • matné aj trblietavé tiene
  • dobre pigmentované
  • neprášia sa, neopadávajú zo štetca
  • vydržia celý deň,po dlhom dni sa len jemne zlievajú
  • dobre sa kombinujú
  • cena
Mínusy:
  • zloženie
V eshope Elnino nájdete paletku za 6,86 eur.

Aká paletka očných tieňov si vás v poslednej dobe získala? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe