Ako som našla úplne iný dezodorant

18:33

Už dlhšiu dobu sa snažím kupovať si iba prírodné dezodoranty. Niektoré sú lepšie, niektoré menej, ale zloženie je neškodlivé a to sa mi ráta. Dlho sa snažím nájsť ideálny dezodorant a hoci mnohé skvelé značky obľubujem (Dulcia, Mylo, Navia sú pre mňa top), stále som mala pocit, že som nenašla úplne to pravé orechové. Hoci sa väčšina mojich dezodorantov nanášala ľahko, chcela som nájsť niečo s ešte ľahším nanášaním. Keď som si vyberala dezodorant, čo vyzeral ako krém na ruky, nevedela som, čo si kupujem. Dnes mám vo wishliste ďalší.









O dezodoračnom kréme si môžete prečítať:

       "Deodoračný krém s vôňou citrusov bez hliníkových solí a alkoholu. Krém obsahuje extrakty liečivých rastlín spolu s zink oxidom a thiethyl citrátom, ktoré pôsobia antibakteriálne a upokojujúco. Krém funguje ako deodorant, zabraňuje vytváraniu nepríjemných pachov, je jemný k pokožke a ľahko sa vstrebáva. Používa sa na miesta, kde sa najvac potíte.
ZLOŽENIE: Aqua [Water], Caprylic/capric triglyceride, Ethylhexyl palmitate, Triethyl citrate, Glyceryl stearate, Cetearyl glucoside, Cetearyl alcohol, Cetyl alcohol, Myristyl myristate, Zinc oxide, Olea europaea (Olive) fruit oil*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) leaf extract *,Equisetum arvense leaf extract *,Mentha piperita (Peppermint) extract *,Origanum vulgare extract, Salvia officinalis (Sage) leaf extract *,Thymus vulgaris (Thyme) flower/leaf extract *, Sodium cetearyl sulfate, Benzyl alcohol, Parfum [Fragrance], Ethylhexylglycerin, Phenethyl alcohol, Glycerin, Xanthan gum, Sodium benzoate, Sodium dehydroacetate, Hexyl cinnamal, Linalool, Geraniol.
*pestované organicky
Krajina pôvodu: Taliansko/Toskánsko"


Biofficina Toscana je talianska značka certifikovanej kozmetiky, ktorá je vhodná aj pre vegánov. Dlho som pokukovala po jej produktoch, ale vždy som si našla tisíc podstatnejších vecí, ktoré som si musela kúpiť a tak som nákup odkladala. Ale dočkala som sa, bol výpredaj :) Vzala som si levanduľovú pleťovú vodu a dezodoračný krém s citrusovou vôňou. Ten ma zaujal ihneď. Je v obale, tube, ktorý vyzerá ako krém na ruky. Keď ho otvoríte, tiež máte pocit, akoby ste sa pozerali na krém na ruky. A pritom je to jeden vynikajúci dezodoračný krém. Tuba je jednoduchá, bielo oranžová, výrazná. Pekná. Krém vonia veľmi príjemne. Je to svieža, nie veľmi sladká vôňa nesúca v sebe stopy citrusového ovocia. Nečakajte nič výrazné, je ľahká a nebije sa s parfumom. Krém je skutočne krémový, ako krém na ruky, úplne ľahký a nemastný. Nie je hustý, rýchlo ho rozotriete a ešte rýchlejšie sa vsiakne do pokožky. Ostáva po ňom len voňavá a suchá pokožka. Vhodný je aj na citlivú pokožku, neprekáža ani po prípadnom holení. Pokožku nevysušuje, udržiava ju voňavú a hoci nezabraňuje poteniu, necítim sa. Ak sa stane, že je zvýšená fyzická námaha, moc teplo či podobne, možno ho pokojne aplikovať aj druhý raz. Nesmierne milo ma prekvapilo, ako rýchlo a ľahko sa vstrebáva a nezanecháva žiadne fľaky na oblečení. Možno ho použiť aj na iné časti tela, ktoré sa vám potia, takže v lete sa môže stať vítaným pomocníkom v čase najväčších horúčav. Nadchol ma a chcela by som skúsiť aj jeho kvetinovú verziu, ktorá ma láka najmä pre jej vôňu. Uvidíme, kedy si urobím radosť ďalším talianskym kúskom :)

Plusy:
  • Pekný obal
  • Príjemná vôňa, nebije sa s parfumom
  • Skvelá konzistencia, ako ľahký krém
  • Rýchlo sa vsiakne bez mastného alebo lepkavého pocitu
  • Nezanecháva fľaky na oblečení
  • Pokožku nevysušuje, pôsobí proti zápachu
  • Možno ho použiť aj na iné časti tela

Mínusy:
  • Nenašla som
Dezodoračný krém som kúpila vo výpredaji na internete.


Mali ste niečo od Biofficiny Toscany? Čo by ste mi odporučili?

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Vyzera zaujimavo, ja uz som od nich zaregistrovala deo roll on, ale krem nie :) zatial som neskusala nic od nich, ale toto ma zaujalo a takisto si ma v minulej recenzii nalakala na hydrolaty :) Nepamatas si na akej stranke si ho kupovala? Inak som na tom podobne ako ty, hladala som dlhsie a striedala prirodne deo, s niektorymi som bola spokojna viac s inymi menej. Momentalne som velmi spokojna s deodorantom od Schmids. Jedine co mi na nom prekaza je, ze zanechava biele stopy na obleceni :/ ale inak je fakt ucinny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pamätám, na Naureus.sk, ale od toho výpredaja som tam ani jeden z mojich kúskov nenašla :( A to ma mrzí, lebo je to super kozmetika.

      Odstrániť
  2. Od značky už jsem pár kousků měla. nejlepší bylo asi tekuté mýdlo s pumpičkovým dávkovačem, které se dá použít na celé tělo, včetně intimní hygieny. Voní jako pendrek :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe