Tuhý šampón proti vypadávaniu vlasov

12:12

Vlasy padajú prirodzene. Niekedy na jar, niekedy  na jeseň, občas aj počas roka. Našla som jeden tekutý šampón, ktorý proti tomu úspešne bojuje, avšak v občas sa stalo, že podráždil pokožku. Preto som sa rozhodla hľadať alternatívy, trochu prírodnejšie, aby sa mi poďakovala aj moja citlivá atopická pokožka. Ako som už neraz spomenula, často sa mi kedysi stávalo, že som musela vymeniť šampón, pretože mi viac ublížil ako pomohol. Tuhé prírodné šampóny som si obľúbila hlavne preto, lebo ich zloženie je omnoho šetrnejšie, zdravšie, vlasy sú prekrásne, lesklé a hlavne – nezaťažuje ich chémia. Navia má v ponuke tuhý šampón proti vypadávaniu vlasov a rozhodla som sa, že ho chcem skúsiť. Aj keby vlasy náhodou padali ďalej, Navia má skvelé veci.





O tuhom šampón si môžete prečítať:

       "Koncentrovaný tuhý šampón s výťažkom z koreňa MACA je určený pre všetky typy vlasov, najmä však pri nadmernom vypadávaní vlasov. Tento šampón obsahuje výťažok z koreňa MACA. Koreň je známy ako posvätná rastlina Inkov najmä pre svoje rekondičné a regeneračné účinky. Stimuluje rast vlasov, zabraňuje ich nadmernému vypadávaniu tým, že zlepšuje odolnosť vlasových korienkov.   Vďaka obsahu rozmarínového oleja, žihľavového hydrolátu a výťažku z pivoňky účinne bojuje proti nadmernému vypadávaniu vlasov. Tuhý šampón dokáže plne nahradiť klasické tekuté šampóny, je šetrnejší, neobsahuje propylén glykol, parabény, lauryl sulfát sodný (SLS), silikóny, či umelé vône a farbivá. Šampón neobsahuje ani vodu, a teda nepotrebuje chemické konzervanty. Obsahuje prírodné zložky, ako sú kvetinové a bylinkové hydroláty, bambucké maslo, esenciálne oleje, bylinkové výťažky. Hlavnou zložkou šampónu sú tenzidy derivované z kokosového oleja, ktoré účinne odstraňujú nečistoty a mastnotu z vlasov a pokožky hlavy. Nedráždia oči a sliznice, ani nevysušujú pokožku na rozdiel od často používaných SLS (lauryl sulfát sodný) alebo SLES (sodium laureth sulfát). Vďaka nim šampón vytvára bohatú penu, a je vhodný pre použitie v mäkkej aj tvrdej vode. Tieto tenzidy sú biologicky odbúrateľné. Zloženie: Sodium Cocoyl Isethionate (tenzid derivovaný z kokosového oleja), Urtica Dioica Leaf Water (žihľavový hydrolát), Sodium Lauryl Sulfoacetate (tenzid derivovaný z kokosového oleja), Maca Extract (Glycerin, Aqua, Lepidium Meyenii Root Extract), Hydrogenated Persea Gratissima Oil (avokádové maslo), Panthenol, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (esenciálny olej Rozmarín), Paeonia Officinalis Root Powder (pivoňkový prášok)* Limonene, Linalool
*vyskytujúce sa prirodzene v siliciach"

Navia patrí k značkám, ktoré majú čo ponúknuť. Jej dezodorant Chladivý vánok a Ranná Rosa sú absolútne dokonalé a milujem ich v krémovej i tuhej variante. Asi aj kvôli nim som sa pustila do poznávania tejto značky a občas si niečo kúpim. Naposledy som sa rozhodla pre tuhý šampón, ktorý obsahuje výťažky z koreňa Maca. Je to posvätná rastlinka Inkov a známa je pre liečivé účinky. Vybrala som si menší šampón, ktorý má 25 gramov. Skladaná papierová krabička z certifikovaného potravinového papiera je celkom pekná, ale hneď po otvorení som ju vyhodila. Tuhý šampón skladujem v mydlovničke, podobne ako mydlo. Vždy ho treba nechať poriadne uschnúť a až potom odložiť, aby vydržal čo najdlhšie. Vonia veľmi zaujímavo. Je to taká zemitá, bylinková vôňa, skôr mužská ako ženská, ale nie zlá. Zvyknutá na sladké kvetinové alebo ovocné vône som si na ňu musela zvykať o niečo dlhšie, ale nakoniec sa mi zapáčila. Menší šampón dobre pasuje do ruky a na moje prekvapenie vydržal dosť dlho. Bola naozaj tuhý, nedrobil sa, nerozpadával sa. Vďaka vôni ho využije celá rodina.Použitie je jednoduché. Stačí pošúchať po mokrých vlasoch. Vytvorí bohatú penu, ktorá vlasy dôkladne umyje. Ľahká pena pekne vonia, len si treba dať pozor, aby sa vám nedostal do očí, lebo tam štípe :) Som zistila. Ako prvé potešujúce bolo, že nedráždi moju citlivú pokožku. Nesvrbela tak veľmi, ako inokedy, čo je pre mňa nesmierna úľava. Pochopí to hlave ten, koho vedia potrápiť šampóny a svrbí ich pokožka. Vlasy sú mäkšie, poddajné, dobre sa češú a upravujú. Občas síce používam kondicionér, ale pri tomto šampóne ho nie je treba. Čo sa týka vypadávania vlasov, nečakala som, že zo dňa na deň mi nepadne jeden vlas z hlavy. Napriek tomu ale bolo badať, že z umývania na umývanie ostáva v sprche menej a menej vlasov a rovnako ich tak málo ostáva aj na hrebeni. Sú pevnejšie a nelámu sa. Bola by som ochotná investovať aj do jeho xxl verzie, pretože naozaj je vydarený a účinný.

Plusy:
  • Ekologické balenie
  •  Šikovný do ruky
  • Pekne vonia
  • Dobre pení
  • Dlho vydrží
  • Vlasy umýva, nelámu sa, sú pevnejšie, lesklé, dobre sa češú a menej padajú
  • nedráždi moju vlasovú pokožku
Mínusy:
  • Nenašla som


Za 4,70 eur ho nájdete v eshope Krásna každý den.

Ako bojujete s vypadávaním vlasov?

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Wow, super zajímavý tip! Také brzy vyzkouším :)

    Brights beauty story

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám teď na vaně taky tuhý šampón, ale...musím se s ním naučit zacházet. Nebo jsem líná se s tím patlat nebo co. krásně voní po bazalce, pění, ale přesto ho používám minimálně :-(

    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, chce to zvyk, ale musíš chcieť :) Lebo ono niekedy je ťažšia aplikácia, ale skvelý výsledok.

      Odstrániť
  3. Právě ho taky používám a mám z něj stejné pocity :) Jsem nadšená a nevím, proč jsem se tuhým šamponům tak dlouho vyhýbala. Ale alespoň mám co dohánět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús potom Ponio, aj tie sú úžasné :) Majú veľké čaro.

      Odstrániť
  4. Já už s padáním bojuji hodně dlouho a zkusila jsem snad všechny dostupné šampony i séra, ale většinou nic moc. Po tomto určitě mrknu :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tento pomohol. A z klasickej drogérie pomáha Ziaja Med :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe