Spevňujúci telový gél od Farmony

16:49

Chladivú kozmetiku si kupujem veľmi rada. Najmä v horúcom počasí sa neviem dočkať chladivého efektu a ak trvá aj hodnú chvíľu, viac mi ku šťastiu netreba. Po sprche je to nielen príjemný relax, ale tiež pomoc pre pokožku. Mala som ich viacero, niektoré boli lepšie, niektoré menej. Keď som jeden minula, ďalší som si kúpila. Jedným z posledných takých kúskov je ten, ktorý vám ukážem v dnešnej recenzii. Pozrela som sa na menej známu značku, aby som si zasa rozšírila obzory.

Farmona Nivelazione Slim spevňujúci gél proti celulitíde


Farmona Nivelazione Slim spevňujúci gél proti celulitíde zloženei

Farmona Nivelazione Slim

 spevňujúci gél proti celulitíde

Upútala ma značka Farmona a jej Nivelazione Slim spevňujúci gél proti celulitíde. Je to poľská značka kozmetiky s bohatou históriou. Vznikla v roku 1997 a odvtedy sa jej ponuka neustále rozširuje. Vedela som, že existuje, lebo keď som v Notine niečo hľadala, pár razy mi tam vyskočila, ale to bolo všetko. Doteraz. Lebo keď som si filtrovala produkty proti celulitíde, objavil sa tam jej spevňujúci gél. 

Sľuboval aj chladivý efekt a cena bola v porovnaní s inými super, tak som sa rozhodla, že si ho kúpim. Má 200 ml a gél je v bielej plastovej tube. Keď som ho ovoňala, veľmi sa mi zapáčil a hneď som si povedala, že pripomína môj predchádzajúci obľúbený chladivý gél. Nevedela som sa dočkať aplikácie, aby som zistila, aké sú jeho účinky. 

Večer som použila soľný peeling a nasledoval spevňujúci gél. Vhodný je predovšetkým na stehná, zadok, boky a bruško. Práve tie sa aj pri cvičení snažím najviac posilniť a sústreďujem sa na formovanie týchto problematických oblastí. Má príjemnú konzistenciu, ľahko sa aplikuje a nezanecháva mastný ani lepkavý film. Po piatich minútach som začala šípiť, že niečo nie je celkom v poriadku. Gél nechladí. Za celý ten čas, čo ho používam som si to nevšimla ani raz.

Nevadí, pomyslela som si trochu nešťastná, lebo som mala nejaké tie očakávania, ktoré sa nenávratne stratili. Prešla som teda k plynule k úlohe č. 2 a teda sledovať, aké účinky môže mať na pokožku. A prekvapivo som ostala spokojná! Gél dobre spevňuje pokožku. Je pružnejšia, veľmi príjemná na dotyk a vidno, že je vypnutá. Prejavy celulitídy redukuje pomenej. Skvelý je najmä po cvičení, ale používam ho aj ráno. Farmona sa mi nakoniec zapáčila  a brúsim si zuby na telový peeling alebo soľ do kúpeľa Tutti Frutti, ktoré lákajú šťavnatými vôňami a krásnymi obalmi.

Plusy:
  • šikovný obal
  • dobrá cena
  • krásna vôňa
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa nanáša, nezanecháva mastný ani lepkavý pocit
  • hydratuje, spevňuje pokožku, je pružnejšia, jemná a krajšia
Mínusy:
  • nechladí
Nájdete ho v eshope Notino.



Mali ste niekedy niečo od Farmony? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe