Rozjasňujúci očný krém od Yves Rocher

15:49

Tento očný krém som si kúpila asi pred rokom. Skoro som naň aj zabudla. Zapadol za košík na poličke a našla som ho až pri upratovaní. Potešila som sa, lebo ho bola stále polovica a patril k tým lepším. Očný krém používam ráno aj večer. Ten denný musí byť ľahší, rozžiarujúci a hydratačný. Nočný môže byť aj hutnejší a hustejší, pretože ráno sa zobudím s dokonale jemnou pokožkou. Tento je mojím denným a patrí k tým zaujímavejším kúskom. 

Yves Rocher Rozjasňujúci roll-on na okolie očí



Yves Rocher Rozjasňujúci roll-on na okolie očí zloženie

Rozjasňujúci roll-on na okolie očí

očný krém

Yves Rocher Rozjasňujúci roll-on na okolie očí

Yves Rocher má veľmi dobrý vernostný systém. Momentálne sa zbierajú body a ku každému nákupu dostanete nejaký pekný darček. Či už nakúpite v eshope alebo v kamenej predajni, neodídete bez milej pozornosti, ktorá je neraz veľmi hodnotná. Rozjasňujúci roll-on na okolie očí som kupovala v zľave a stal sa z neho celkom zaujímavý spoločník.

Plastová tuba obsahuje 15 ml krému a vyzerá dobre. Obal je pomerne jednoduchý, biely s farebným písmom. Omnoho viac sa mi páči aplikátor. Cez maličkú dierku vytlačíte von potrebné množstvo krému a tromi kovovými guľôčkami ho rozotriete po očnom okolí. Ráno je to veľmi príjemné, pretože guľôčky masírujú a chladia. 

Krém je redší, skôr gélový a jemne vonia. Nie je to výrazná vôňa, ale celkom sa mi zapáčila a zvykla som si. Neostáva po ňom ani lepkavý, ani  mastný film. Pokojne ho môžete použiť aj pod make up, lebo sa z neho nerobia žmolky a make up naň dobre priľne. 

Čo sa výsledkov týka, tiež som spokojná. Očné okolie pekne rozjasní a pomôže aj prípade kruhov pod očami alebo opuchov. Objavia sa mi, ak pár nocí po sebe ponocujem alebo som chorá a práve vtedy padne takýto krém vhod. Jemné očné okolie aj hydratuje a chráni pred vysušovaním. Doslova žiari a vyzerá sviežo, ako po výdatnom spánku. 

Krém hodnotím ako jeden z tých vydarenejších. Nesklamal, vyzerá pekne a splní, čo sľúbi. Pravdepodobne by som si ho už nekúpila a radšej skúsila nejaký iný, ale nič to nemení na tom, že patrí k tým lepším, ktoré som si za roky kúpila.

Plusy:
  • pekný obal so šikovným aplikátorom
  • dobrá konzistencia
  • ľahká vôňa
  • rýchlo sa vsiakne
  • neostáva po ňom mastný ani lepkavý pocit
  • očné okolie rozjasňuje a hydratuje, pomáha pri kruhoch a opuchoch
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v predajni Yves Rocher za 15,90 eur.


Chodievate do Yves Rocher na nákupy? :)













You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe