Nádherná verbena

15:06

Povedzme si to úprimne, situácia s koronavírusom nás zasiahla naozaj citeľne. Obmedzenia, strach z ochorenia, strach zo straty práce, existenčné problémy. Neobišlo to ani mňa, keď som sa vzdala milovanej práce a rýchlo som si hľadala novú. Bolo to psychicky náročné obdobie a nikdy by som neverila, koľko sily v sebe človek nájde, ak chce a potrebuje. Ďalším problémom sa stali moje ruky - dezinfekcia a časté umývanie ich vysušovali viac ako obyčajne, výsledkom čoho bola suchá pokožka, prsty popraskané až do krvi a krehké nechty. Nemusím vám asi hovoriť, že to nebolo pekné, bolelo to a ešte to bolo aj nebezpečné, lebo popraskaná pokožka je vstupnou bránou pre baktérie zvonka. Dobrý krém na ruky bol nevyhnutnosť a vytasila som všetky svoje zbrane.

Officina Naturae verbena krém na ruky
Officina Naturae verbena krém na ruky  zloženie

Officina Naturae verbena krém na ruky   ingrediencie

verbena krém na ruky

Officina Naturae -  Verbena krém na ruky  

Krém na ruky Verbena od Officina Naturae obsahuje kombináciu výťažku z lopúcha, opunciového oleja, slezu a vitamínu E, takže som čakala naozaj skvelý kozmetický zážitok. V peknej zelenej tube je 50 ml krému. Jeho veľkosť je taká akurát, nezavadzia ani v kabelke a cestuje so mnou naozaj všade. Nosím ho v malej priehradke batoha a siahnem po ňom vždy, keď mám pocit suchých rúk, prípadne ma začnú svrbieť. To je neklamný znak toho, že potrebujú trochu viac hydratácie.

Na výber bol ešte krém na ruky s pačuli, ale moja voľba bola jasná. Verbena v kozmetike je podľa mňa úplne úžasná a jej svieža vôňa musí nakopnúť každého. Rozjasní aj pochmúrny upršaný deň a prinavráti úsmev na pery. Navyše, nie je veľmi sladká, preto poteší aj vašich partnerov. Richard sa už dávnejšie naučil, že v mojom batôžku nájde všetko, čo potrebuje a tak sa už ani nepýta, či mám krém na ruky :) Tento si obľúbil aj on a to je dosť kritický spotrebiteľ. Ak je krém čo i len trochu mastný, odmietne ho viac používať. 

Krém na ruky Verbena je krémový, nie hustý ani mastný. Ľahko sa rozotiera a dobre sa vsiakne bez mastného alebo lepkavého filmu. Mala som ho chvíľku aj v kancelárii a krátko po aplikácii som mohla pokračovať v práci. Mastné packy po mne neostávali :) Ruky potiahne akoby ochranným filmom, ktorý ich chráni pred vysušovaním.

Toto je naozaj parťák do pohody aj nepohody. Nech sa pohnete kamkoľvek, vaše ruky budú hydratované, jemné, vyživené a chránené pred vonkajšími vplyvmi. Postupne sa zacelili aj prasklinky na rukách pokožka vyzerala zdravšie. Nebola drsná ani suchá a krém výrazne pomohol aj nechtovej kožtičke a nechtom. Neboli také vysušené, menej sa štiepili a konečne aj trochu narástli. Ak nemáte radi presladené vône, Verbena je pre vás ako stvorená.

Plusy:
  • malý šikovný obal, všade sa vmestí
  • pekne vyzerá
  • pekne vonia
  • krémový, nemastný
  • ľahko sa rozotiera a dobre sa vsiakne
  • pokožku hydratuje, zjemňuje, vyživuje, chráni pred vysušovaním, pomáha ju regenerovať
Mínusy:

  • nenašla som
Krém na ruky Verbena nájdete v eshope Bionatural, jeho cena je 5,40 eur.

Vybrali by ste si krém Verbena alebo Pačuli? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe