Pleťová maska na stiahnutie pórov od Dulcia Natural

18:17

V decembri  nastala radosť veľká - preveľká, pretože z mojich wishlistov som si nakúpila pomerne veľa kozmetiky a nevedela som sa dočkať, kedy mi príde domov a budem môcť začať skúšať. Dosť veľkú objednávku som si urobila v eshope mojej milovanej Dulcie. Priniesla na trh veľa noviniek a najviac ma zaujali pleťové masky a peelingy, ktoré som musela mať všetky. Veď to poznáte, neviete sa rozhodnúť a tak si vezmete všetko :) 


Maska na stiahnutie pórov - čistiaci komplex Dulcia Natural
Maska na stiahnutie pórov - čistiaci komplex Dulcia Natura zloženie

Maska na stiahnutie pórov

pleťová maska Dulcia Natural


Maska na stiahnutie pórov Dulcia Natural

Och môj bože, toto je čistá dokonalosť a závislosť! Do tejto masky som sa úplne zbláznila po prvom použití a musím povedať, že patrí k tým najlepším, aké mám a budem mať, lebo kupovať si ju budem pravidelne. Maska na stiahnutie pórov - čistiaci komplex Dulcia Natural je pre moju zmiešanú pleť to pravé orechové a kto sa ma na ňu opýta, tomu o nej poviem samé chválospevy. 

Ako prvé musím vyzdvihnúť pomer veľkosť - cena. Táto kráska má 100 ml a stojí len 18,90 eur, čo je úplná paráda. Sklený obal je síce trochu masívnejší a ťažší, ale krásny a keď masku miniem, obal mi poslúži na nejaké iné drobnosti. Bola to láska na prvý pohľad a masky od seba odlíšite farbami. Maska na stiahnutie pórov je v zelenom šate a je to fešanda ako sa patrí.

Ďalej musím pochváliť zloženie. Maska obsahuje: 
  • Čistiaci komplex je výnimočná zmes prírodných látok so silnými čistiacimi schopnosťami
  • Zelený íl zbavuje pleť toxínov, odstraňuje nečistoty a prebytočný maz. Pre zmiešanú pleť s akné je to poklad
  • Biely íl čistí pleť, sťahuje póry a je mimoriadne jemný
  • Zinok má antibakteriálne účinky a potláča zápaly
  • Allantoin upokojuje podráždenú pokožku, hydratuje ju a chráni
  • Rozmarínový extrakt má antibakteriálne a antimykotické vlastnosti

Maska na stiahnutie pórov Dulcia Natural vyniká opojnou bylinkovou vôňou, vďaka ktorej sa teším na každé použitie. Je lahodná, svieža a okamžite zlepší náladu. Vyzerá byť hustá, ale krásne ju nanesiete v celkom tenkej vrstve (so štetcom to ide ľahko a rýchlo). Pôsobiť by mala 15-20 minút a zmyje sa dobre pomocou hubky. Neštípe, nedráždi, ani neviete, že ju máte. 

Výsledok je úžasný a neprehliadnuteľný. Ako prvé vidím, že mi zmizli čierne bodky (väčšina) a pleť je celkom, ale celkom čistá. Upokojuje zapálené miesta, vyrážky sa lepšie hoja a podstatne menej tvoria (najhoršie je to tesne pred menštruáciou a s maskou sa ich nemusím báť). Pleť je žiarivá, hodvábne jemná a konečne matná (moja T zóna je konečne pekná). 

Ak by som mala bodový systém, tak toto je 10/10 a ešte by som nejaký bod z nadšenia pridala. Lebo si to naozaj zaslúži.

Plusy:
  • veľká maska za fajn cenu
  • pekný obal
  • krásne vonia
  • výborná konzistencia
  • dá sa rozotrieť v tenučkej vrstve
  • neštípe, nedráždi
  • vynikajúco čistí, odstraňuje čierne bodky, upokojuje pleť, je jemná, žiarivá a matná
Mínusy:
  • Nenašla som
Masku na stiahnutie pórov nájdete v eshope Dulcia Natural alebo v partnerských predajniach, stojí 18,90 eur.

Videli ste novinky z dielne Dulcia Natural? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe