Gélový lak na nechty bez použitia UV/LED lampy - super vychytávka od Eveline

13:54

Bez lakov na nechty by môjmu svetu chýbal kúsok farieb. Ružová a červená v desiatkach rôznych odtieňov patria k mojim najobľúbenejším a používam ich najčastejšie. Keď už neviem, po akej farbe siahnuť, oni to istia a vždy si kúpim nejaký ďalší :) K nim samozrejme patria aj rôzne podkladová laky a nadlaky, aby manikúra vydržala a nemusela som si ich odlakovať zbytočne často. Občas si kúpim aj nejaký lacnejší kúsok a keď milo prekvapí, poviem si, ako dobre som nakúpila. V tomto prípade môžem povedať, že som vyhrala Jackpot.



Eveline Cosmetics Nail Therapy Professional gélový lak na nechty bez použitia UV/LED lampy zloženie

gélový lak na nechty bez použitia UV/LED lampy

Eveline Cosmetics Nail Therapy Professional

Eveline lak na nechty


Eveline Cosmetics lak na nechty

Eveline Cosmetics Nail Therapy Professional gélový lak na nechty bez použitia UV/LED lampy


Eveline Cosmetics Nail Therapy Professional gélový lak na nechty bez použitia UV/LED lampy nevyzeral nijak špeciálne. Potrebovala som nejakú drobnosť do poštovného zadarmo a tak som si ho hodila do košíka. Vybrala som si nádhernú červenú farbu (aké prekvapujúce) a tešila som sa, kedy si ju dám na nechty. Vtedy som ešte netušila, že sa stane jedným z mojich najobľúbenejších lakov na nechty.

V krabičke máte dva flakóniky - jeden s farebným lakom, druhý s vrchným nadlakom. Sú maličké, ľahko sa všade vojdú a nezaberú veľa miesta. Červený lak je sýtej farby, už v jednej vrstve vyzerá krásne a nechty sú skoro ako zo salónu. Nerobia sa v ňom bublinky a rýchlo schne, čo sa mi veľmi ráta. So štetcom sa lakuje dobre, takže celkovo ho hodnotím na jednotku. Tu sa ale lakovanie ešte nekončí.

Nasleduje priesvitný lak, ktorý má farebný zafixovať a predĺžiť jeho životnosť. Opäť môžem povedať, že nerobí bublinky a rýchlo schne. Priznám sa, nečakala som, že vydrží viac ako 5 dní. Keď som sa však po týždni pozerala na takmer dokonalé nechty, len som neveriacky krútila hlavou. Končeky neboli takmer vôbec obité a lak vyzeral ako čerstvý. Mám pocit, že toto sa mi ešte nestalo.

Farebný lak som minula omnoho skôr ako priesvitný. Nie je to prekvapujúce, červený som si dávala v minimálne dvoch vrstvách a opravovala som obité konce, ak bolo treba. Priesvitný nadlak som preto používala aj na iné farebné laky a aj u nich predĺžil ich životnosť približne o tri dni. Hovorím mu malý zázrak a už mám v pláne kúpu ďalších farieb. Viem oceniť kvalitnú kozmetiku a táto by si zaslúžila aj medailu :)

Plusy:
  • malé, skladné laky
  • pekné farby v ponuke
  • farebný lak je sýtej farby, rýchlo schne, nerobia sa v ňom bublinky, nevysušuje nechty
  • priesvitný lak rýchlo schne, nerobia sa v ňom bublinky
  • výdrž je pokojne aj týždeň
  • nadlak predĺži životnosť bežných lakov aj o tri dni
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino za super cenu.


Používate podobný lak? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe