Telový zábal s arktickou riasou

18:43

Keď používam nejaký kozmetický produkt a miniem ho, nikdy si hneď nekúpim ten istý. Raz mi kamarátka povedala, že pleť či pokožka si môže zvyknúť a kozmetika potom neúčinkuje tak intenzívne, ako by mala. Nikdy som si to neoverovala, ale držím sa toho a keď niečo miniem, niečo nové kúpim. Od značky Guam som mala už rôzne telové zábaly a krémy proti celulitíde a tiež som si zakaždým kúpila iný (výnimku som urobila len pri telovom zábale na bruško a boky). Rada si kupujem tie veľké zábaly, no naposledy som dala prednosť menšiemu fešákovi. Bahenný zábal Guam s arktickou riasou som si kúpila najmä do horúcich dní a opäť môžem napísať, že to neľutujem. A dobrý je aj teraz, keď je zima.


Bahenný zábal Guam s arktickou riasou zloženie

Bahenný zábal Guam s arktickou riasou

telový zábal proti celulitíde

Bahenný zábal Guam s arktickou riasou

So zábalmi značky Guam mám bohaté skúsenosti, už sa nimi mažem niekoľko mesiacov. Niekedy si ho môžem aplikovať každý deň, inokedy som rada, ak to stihnem aspoň raz - dva razy týždenne. Tie pálivé boli naozaj pálivé, a preto som dúfala, že bahenný zábal Guam s arktickou riasou bude zasa príjemne chladivý. Nemôžem sa však sťažovať, či zábaly chladili alebo hriali, pokožka je krajšia, pevnejšia a ubudlo z nej niekoľko centimetrov. 

Bahenný zábal Guam s arktickou riasou môžete kúpiť v pol kilovom balení. Krabička naozaj vyzerá tak arkticky, plastový obal je už zasa typicky guamovský. Pod vrchnákom sa ešte nachádza plastová fólia, ktorú sa mi ani tento raz nepodarilo odtrhnúť (ani pri jednom mi to nešlo), takže ju proste strihám a uvedomujem si, že rovno strihať neviem. Nevadí, z toho sa predsa nestrieľa. 

Bahenný telový zábal sa veľmi nelíši od tých ostatných, ktoré som od Guam mala a mne to neprekáža. Konzistencia je dobrá, ani riedka, ani hustá, takže sa ľahko aplikuje na stehná, prípadne zadok. Vôňa je pre mňa svieža a zaujímavá, ale už som si za tie mesiace tak zvykla, že si ju ani neuvedomujem. Mal by byť chladivý, ale po aplikácii som necítila vôbec nič - žiadne chladenie, brnenie, nič. Pokožka ani nebola začervenaná. Najprv som si myslela, že na mňa proste neúčinkuje, ale hoci nechladil, účinky sa dostavili. 

Pri tomto zábale som si všimla asi najmenší úbytok v centimetroch, ale viditeľne spevňoval pokožku a to sa mi v lete, v čase krátkych sukničiek a nohavíc, mimoriadne rátalo. Pred aplikáciou som si urobila suchú masáž s kefou (má prírodné štetiny), čím sa pokožka pekne prekrvila. Následne som naniesla zábal a zabalila sa do potravinárskej fólie na cca 35 minút. Oplachovala som ho vo vlažnej vode a každým použitím sa mi pokožka zdala pevnejšia, pružnejšia a celulitída bola postupne menej výrazná. 

Kupovala som si niekoľko zábalov a krémov (ma chvíľu zasa presedlám na inú značku, no ku Guam sa zasa vrátim) a myslím, že práve vďaka nim som dosiahla posun k lepšiemu. Naučila som sa tiež nové triky, ktoré platia na celulitídu a lepší sa to. 

Plusy:
  • šikovné balenie
  • príjemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa používa
  • pokožku viditeľne spevňuje, je pružnejšia a jemná na dotyk, celulitída je menej viditeľná a výsledky dlhšie vydržia
Mínusy:
  • mňa nechladil (na to som sa tešila)
Nájdete ho v eshope Deadia, kde stojí 46,40 eur. Vždy nakupujem so zľavovým kódom, vtedy ušetríte celkom pekné eurá.

Preferujete chladivé alebo hrejivé telové zábaly? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe